Juridische deeltijdopleiding..
maandag 11 januari 2010 om 18:18
maandag 11 januari 2010 om 19:09
Volgens mij is SJD een prima opleiding als je in de bewindvoering werkt. Heb zelf de voltijd opleiding gedaan en weet dat wij stageplekken in de bewindvoering hadden. Ook in vacatures hiervoor wordt vaak SJD gevraagd.
Ervaring met deeltijd heb ik niet, maar vond de voltijd SJD een erg leuke opleiding!
Ervaring met deeltijd heb ik niet, maar vond de voltijd SJD een erg leuke opleiding!
maandag 11 januari 2010 om 20:28
maandag 11 januari 2010 om 21:15
maandag 11 januari 2010 om 23:49
dinsdag 12 januari 2010 om 16:17
Een aantal mensen hebben zeer goede suggesties gegeven op jouw vraag. Wellicht is het een idee om een studiekeuze adviesgesprek aan te gaan. In een dergelijk gesprek kun je samen met een medewerker van het studiekeuze adviescentrum op zoek naar de juiste opleiding. Je kunt bij Hogeschool INHolland kosteloos en vrijblijvend een gesprek voeren aan iedere locatie.quote:Bloemetje1989 schreef op 11 januari 2010 @ 18:18:
Heeft iemand een ervaring met een deeltijdopleiding in de juridische sector? MBO/HBO niveau? Ik zit zelf te denken aan SJD..
Op dit moment heb ik een vaste baan in de bewindvoering als assistent maar ik wil kijken of ik verder kan komen..
Graag jullie ervaringen/reactie's!
Heeft iemand een ervaring met een deeltijdopleiding in de juridische sector? MBO/HBO niveau? Ik zit zelf te denken aan SJD..
Op dit moment heb ik een vaste baan in de bewindvoering als assistent maar ik wil kijken of ik verder kan komen..
Graag jullie ervaringen/reactie's!
dinsdag 12 januari 2010 om 16:31