Werk & Studie alle pijlers

Kan ik dit maken?! (stoppen met vakantiewerk)

28-07-2009 07:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer en werk nu in de vakantie wat extra om bij te verdienen. Ik werk in de thuiszorg als thuishulp wat inhoud dat ik dus bij ouderen schoonmaak. Ik draai twee diensten op een dag en s avonds heb ik een andere bijbaan.

In de thuiszorg heb ik een vakantiecontract tot eind augustus. Nu is het zo dat ik al een behoorlijke tijd rugproblemen heb en deze met de dag erger worden door het werk dat ik doe bij de thuiszorg. Elke keer als ik daar vandaan kom kan ik wel janken van de pijn en heb ik de rest van de avond heel veel pijn aan mijn rug. Niet even een pijntje maar pijn die de hele avond aanhoud waardoor ik steeds genoodzaakt ben om pijnstillers te nemen omdat ik het anders niet meer trek. En ik dus ook moeilijk in slaap kan komen door deze pijn waardoor ik s ochtends moe ben en het voelt alsof het door elk ding dat ik doe steeds erger wordt.

Nu zit ik eraan te denken om het zomer baantje bij de thuiszorg stop te zetten. Ik heb wel de planning ontvangen tot eind augustus maar ik weet niet waar ik beter voor kan kiezen? Mijn eigen gezondheid of deze bijbaan?? De bijbaan die ik s avonds heb kan ik NIET opgeven omdat ik deze ook kan behouden als ik weer naar school ga maar die bijbaan in de thuiszorg stopt na eind augustus ook omdat er dan geen werk meer is.

Ik merk gewoon dat ik het allemaal niet meer trek en als een berg op zie om te gaan werken omdat ik weet hoeveel pijn het oplevert. Vorig jaar ging ik er elke dag met plezier heen maar nu lijkt het steeds van kwaad tot erger te worden met mijn rug. Ik loop hiervoor al bij de fysio die kraakt het dan ff maar dat zit ook gelijk weer vast als ik 2 diensten heb gedraaid.

Wat zouden jullie me adviseren? Zo wil ik iig niet verder!!!!
Ik zou stoppen maar ik snap eerlijk gezegd niet dat je aan dat werk bent begonnen als je al een rugprobleem hebt.