Werk & Studie alle pijlers

Kerstcadeau voor werknemers

29-10-2009 15:14 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben voor de organisatie waar ik voor werk (ongeveer 2000 medewerkers) bezig met het kerstcadeau. Vanwege de crisis mag het dit jaar geen onwijs duur pakket worden. Heeft iemand nog een leuk, origineel idee als klein cadeautje dat het liefst door de brievenbus kan? USB-sticks, muismatten etc kennen we zo langzamerhand wel!

Groetjes!
Een bon van bol.com ofzo. Kan je zelf wat uitzoeken.
Nationale tijdschriftenbon (zou ik in iedergeval blij mee zijn)
Ik ben ouderwets: een kerstpakket. Vroegâh, als vakkenvuller bij de Edah, kreeg je een mandje boodschappen. Goedkoop, en toch leuk.

Ik geef mijn medewerkers altijd een kerstpakket. Een duur ook trouwens, maar ik heb dan ook minder werknemers dan jij
bol.com bon (zoals hier al genoemd) of gewoon cash geld
Als het door de brievenvus moet kunnen is een kadobon het beste.
Een pluim of iets wat daar op lijkt.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Een bon voor een foto op canvas. Is ook leuk...
quote:vivalina schreef op 29 oktober 2009 @ 15:25:

Een bon voor een foto op canvas. Is ook leuk...niet iedereen wil 'n foto op canvas (ik ben zelf fotograaf maar ik wil dat nog niet eens)
Geef in ieder geval geen plastic digitale barometer... was ooit het kerstcadeau van een bedrijf waar ik werkte.. Geloof dat de helft 'm niet mee naar huis heeft genomen!
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
digitaal fotolijstje?
quote:vooroverdepasta schreef op 29 oktober 2009 @ 15:34:

Geef in ieder geval geen plastic digitale barometer... was ooit het kerstcadeau van een bedrijf waar ik werkte.. Geloof dat de helft 'm niet mee naar huis heeft genomen!

Wie verzint toch zoiets? Vreselijk ondankbaar om het niet eens mee naar huis te nemen, maar zo begrijpelijk.

Bij ons doen deden we altijd cadeaubonnen, van die bonnen die je overal kunt gebruiken, maar helaas zit het er niet in dat we dit jaar iets krijgen. Ongeveer 10% van het personeel is zelfs hun baan verloren dit jaar, dus zou een beetje wrang zijn als de rest gewoon hun kerstcadeautje krijgt.
Cadeaubon voor foto op canvas inderdaad.
Ik vind een pluim oid wel een goede. Dan kan de persoon zelf kiezen waar hij/zij het voor gaat gebruiken.
Wij krijgen nooit een kerstpakket... Mijn baas vindt dat soort dingen onzin. Ik vind de pakketten van de AH altijd erg leuk (krijgt mijn broertje altijd). Zitten lekkere dingen in die je tenminste gewoon gebruikt.

Vorig jaar bij de politie kregen ze een bioscoop pakket: 2 bioscoopbonnen, een zak popcorn en nog meer lekkers voor bij de film. Hartstikke leuk bedacht vond ik! En hoeft niet duur te zijn.
Misschien raar maar ik vind het altijd zo flauw als je zelf iets moet kiezen. Ik wil verrast worden. (Wat trouwens best lastig is als je je eigen pakket koopt)
Bij ons doen ze gewoon een doos met lekkers, en soms wat nuttigs erin. Het goeie ouwe saaie kerstpakket dus.
quote:misschicken schreef op 29 oktober 2009 @ 16:35:

Bij ons doen ze gewoon een doos met lekkers, en soms wat nuttigs erin. Het goeie ouwe saaie kerstpakket dus.heerlijk!
Geen foto op Canvas...dat vind ik persoonlijk zo afgezaagd en passé.

Een kadobon zodat ze zelf iets uit kunnen zoeken (abonnement op een blad o.i.d.). En een gewoon pakket met allerlei lekkers is natuurlijk ook altijd top.

En 1 ding; je kan nooit iedereen tevreden stellen. Er zijn altijd mensen die nooit tevreden zijn.
Kreeg vandaag een brief, kan kiezen uit 5 paketten:

1 Familie (gezellig avondje)

2 Verwennen (chocolade)

3 Verrassing (winters familiepakket)

4 Op avontuur (voor buitenmensen)

5 Mediterrane (wereldsmaken)

Ik twijfel tussen chocolade en verrassing welke zouden jullie kiezen?
Ben ik de enige van wie een kerstpakket niet hoeft? Ik vind het vaak zo zonde van het geld..maak het over naar een goed doel in plaats van al die dingen waar je toch niks mee doet.
Gussie....CHOCOLADE!!!!!!! Sorry ik hou nu eenmaal van chocolade...
Vind ik ook lekker, maar wat moet ik nu met een chocoladefondue (zit er ongetwijfeld in), dat ga ik never nooit gebruiken!

Ik vind een kerstpakket wel leuk, wie het niet hoeft kan dat ook bij ons aangeven. Het geld kan dan naar een goed doel worden overgemaakt.
quote:rider schreef op 29 oktober 2009 @ 16:45:

[...]

heerlijk!Precies, niks mis mee!
Vorig jaar had mijn partner een kilo bonbons. Simpel, maar lekker. Die pluimen vind ik trouwens stom, daar kun je nooit mee wat je wil of je bent nog een behoorlijk bedrag aan het bijleggen. Doe me dan maar de bladen- of de bol.com-bon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven