Kousen op je werk?????????
donderdag 22 maart 2012 om 21:31
Hallo allemaal
Ik ben nieuwe hier. Ik hoorde van een vriendin over de viva site en heb al heel wat post gelezen. Maar nu over komt mij zelf wat en nu vraag ik mij af. Hebben jullie dit ook wel eens gehad. Het gaat hier om. Het is de laatste paar dagen mooie weer. En ik dacht ik laat lekker de legging in de kast liggen en trek mijn dunne hold ups of mijn jarretels met kousen aan. Niets specials vind ik. Dus ik heb ze de hele dag al aan komt ik in gesprek met mijn colega. Zegt ze dat jij dat durft ik zeg wat nou met kousen naar het werk. Dan zegt ze ja je vraagt je af hoe ik het weet. Maar het viel mij op dat de jongens (zo noemen wij onze mannelijke colega's) zo vaak jouw kant op keken dus ik heb maar eens gevraagt zij mijn colega. Wat er aan de hand was. Het komt hier op neer dat ze af en toe een stukje van de kanten rand konden zien. Daar zijn ze dus de hele dag mee bezig geweest. Maakt mij niet zo veel uit maar nu is mijn vraag zou het jullie uit maken dat iemand zo iets kan zie of op je werk of ergens anders. Of heb je dit zelf ook mee gemaakt?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groetjes botanic-garden
Ik ben nieuwe hier. Ik hoorde van een vriendin over de viva site en heb al heel wat post gelezen. Maar nu over komt mij zelf wat en nu vraag ik mij af. Hebben jullie dit ook wel eens gehad. Het gaat hier om. Het is de laatste paar dagen mooie weer. En ik dacht ik laat lekker de legging in de kast liggen en trek mijn dunne hold ups of mijn jarretels met kousen aan. Niets specials vind ik. Dus ik heb ze de hele dag al aan komt ik in gesprek met mijn colega. Zegt ze dat jij dat durft ik zeg wat nou met kousen naar het werk. Dan zegt ze ja je vraagt je af hoe ik het weet. Maar het viel mij op dat de jongens (zo noemen wij onze mannelijke colega's) zo vaak jouw kant op keken dus ik heb maar eens gevraagt zij mijn colega. Wat er aan de hand was. Het komt hier op neer dat ze af en toe een stukje van de kanten rand konden zien. Daar zijn ze dus de hele dag mee bezig geweest. Maakt mij niet zo veel uit maar nu is mijn vraag zou het jullie uit maken dat iemand zo iets kan zie of op je werk of ergens anders. Of heb je dit zelf ook mee gemaakt?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groetjes botanic-garden
donderdag 22 maart 2012 om 21:41
donderdag 22 maart 2012 om 21:47
donderdag 22 maart 2012 om 21:47
Het is inderdaad misschien welk super sexy. En je zou in principe zelf moeten weten wat je aan trekt naar je werk maar........zoals je zelf al aan geeft in je topic, ze zijn de hele dag dus bezig geweest met jou jarretelletje en NIET met hun werk. Hou er dus voortaan rekening mee dat dit nu nog grappig gevonden kan worden, maar dat dit in de toekomst wanneer je het vaker wilt aan doen voor problemen kan gaan zorgen. Tenslotte gaat het er bij een bedrijf om dat het werk af komt. En als dat niet lukt om dat iemand alle aandacht op zich gevestigd krijgt om welke reden dan ook en het werk van alle anderen daardoor niet of niet op tijd af komt dan kan dat toch ondanks dat jij er zelf misschien wel normaal om kunt doen ,toch heel naar voor jou uit pakken. Want jij bent wel de gene die daar de aanleiding voor was/geeft.
donderdag 22 maart 2012 om 21:48
Ik draag regelmatig hold-ups naar mijn werk, er zijn ook genoeg collega's die dit weten omdat ik bij de erg mooie exemplaren soms de kanten bovenband laat zien; aan de vrouwelijke en homofiele collega's met wie ik zéér vriendschappelijk omga dan. Ieder ander heeft geen flauw idee of ik een panty of kousen aanheb, daar mijn rokjes en jurkjes allemaal van dusdanige lengte zijn dat er al snel minstens 20 cm overlap met de kousen is. Ik zou me echt dood generen als mijn rokje zo kort was dat het te zien was, dat vind ik een leuke manier om er bij te lopen voor vriend/man/minnaar/parenclub, maar meer dan ook niet.
donderdag 22 maart 2012 om 21:49
quote:botanic-garden schreef op 22 maart 2012 @ 21:47:
Goede avond hoe oud zijn jullie ik draag al jaren geen panty meer. Ik vind het juist makelijk voor naar de toilet. Maar als ik het goed heb heeft niemand van jullie dit mee gemaakt en dragen jullie zeker geen kousen naar je werk! De rok is net boven de knie lang genoeg toch?
Duidelijk niet lang genoeg, want je kanten rand is te zien.
Ik draag geen kousen naar mijn werk, maar kan gezien mijn werk ook niet in een rok werken
Goede avond hoe oud zijn jullie ik draag al jaren geen panty meer. Ik vind het juist makelijk voor naar de toilet. Maar als ik het goed heb heeft niemand van jullie dit mee gemaakt en dragen jullie zeker geen kousen naar je werk! De rok is net boven de knie lang genoeg toch?
Duidelijk niet lang genoeg, want je kanten rand is te zien.
Ik draag geen kousen naar mijn werk, maar kan gezien mijn werk ook niet in een rok werken
donderdag 22 maart 2012 om 21:51
Zodra iemand na gaat denken over je ondergoed ben je bijna per definitie onprofessioneel bezig. Doe panty's aan en/of verleng je rok, klaar. (Je zegt wel dat je rok tot net boven de knie valt, maar dan heb je toch wel een Marilyn Monroe-tje gedaan als ze de rand van de kousen nog in het oog kregen... Die dingen horen op je dij, niet bij je knie!)
donderdag 22 maart 2012 om 21:52
quote:botanic-garden schreef op 22 maart 2012 @ 21:47:
Goede avond hoe oud zijn jullie ik draag al jaren geen panty meer. Ik vind het juist makelijk voor naar de toilet. Maar als ik het goed heb heeft niemand van jullie dit mee gemaakt en dragen jullie zeker geen kousen naar je werk! De rok is net boven de knie lang genoeg toch?Als je rok tot net boven de knie komt, hoe kunnen ze dan in vredesnaam de kanten rand zien? Die zit bij mij toch een stuk hoger, hoor.
Goede avond hoe oud zijn jullie ik draag al jaren geen panty meer. Ik vind het juist makelijk voor naar de toilet. Maar als ik het goed heb heeft niemand van jullie dit mee gemaakt en dragen jullie zeker geen kousen naar je werk! De rok is net boven de knie lang genoeg toch?Als je rok tot net boven de knie komt, hoe kunnen ze dan in vredesnaam de kanten rand zien? Die zit bij mij toch een stuk hoger, hoor.