Lerarenopleiding NCOI?
donderdag 29 november 2012 om 13:03
Wie heeft de Lerarenopleiding aan de NCOI gedaan? Het klinkt ideaal om op zaterdag een opleiding te kunnen doen, maar ik ben niet bekend met het de accreditatie van de opleidingen van de NCOI. Hoe groot is bijvoorbeeld de kans op een baan als ik bij deze instelling een Lerarenopleiding volg?
NB: ik heb eerder een Lerarenopleiding gevolgd, maar dat was aan een reguliere hogeschool. Het NCOI zou me dit keer goed uitkomen, maar het zou zonde van mijn tIjd en geld zijn als het een waardeloze opleiding is.
-Ik typ dit op de iPad en heb geen idee waarom hij lo met een hoofdletter schrijft!-
NB: ik heb eerder een Lerarenopleiding gevolgd, maar dat was aan een reguliere hogeschool. Het NCOI zou me dit keer goed uitkomen, maar het zou zonde van mijn tIjd en geld zijn als het een waardeloze opleiding is.
-Ik typ dit op de iPad en heb geen idee waarom hij lo met een hoofdletter schrijft!-
donderdag 29 november 2012 om 13:21
donderdag 29 november 2012 om 13:29
quote:plofkipje84 schreef op 29 november 2012 @ 13:24:
Oogappeltje, deeltijd is ook prima hoor, zeker in combinatie met werk wat aansluit...
Bij voltijd noemen ze het stage...
Bij deeltijd heet het ook gewoon stage.
Ben zelf dit jaar begonnen aan een deeltijd lerarenopleiding en het bevalt tot nu toe prima (werk hier 32 uur bij).
Oogappeltje, deeltijd is ook prima hoor, zeker in combinatie met werk wat aansluit...
Bij voltijd noemen ze het stage...
Bij deeltijd heet het ook gewoon stage.
Ben zelf dit jaar begonnen aan een deeltijd lerarenopleiding en het bevalt tot nu toe prima (werk hier 32 uur bij).
donderdag 29 november 2012 om 13:39
Ik werk in het onderwijs en volgens mij maakt het weinig uit hoor waar je je diploma haalt. Check even of het geaccrediteerd is en gaan!
In bepaalde vakken (zoals wiskunde, natuur/scheikunde) liggen de banen echt voor het oprapen! Dan gaan ze echt niet vragen waar je de opleiding hebt gedaan.
Welk vak wil je gaan doen?
Succes!
In bepaalde vakken (zoals wiskunde, natuur/scheikunde) liggen de banen echt voor het oprapen! Dan gaan ze echt niet vragen waar je de opleiding hebt gedaan.
Welk vak wil je gaan doen?
Succes!
donderdag 29 november 2012 om 15:31