Werk & Studie alle pijlers

Master of education - online opleiding?

17-02-2010 07:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een master's degree (education) halen en ben op zoek naar mogelijkheden om online te studeren. Ik heb al wat gegoogeld, maar kom uit bij wazige websites. Kan iemand me een stapje verder helpen met mijn zoektocht naar betrouwbare instituten (Nederlands of buitenlands)? Tnx!
Hoi

Google eens 'walden university' ik heb er goede ervaringen mee en ze zijn erkent. Studie volledig via internet, wel heeeeeeel duur. (daarom ben ik afgehaakt)
Heb even op wiki gekeken omdat ik de titel niet herkende, wil

je leraar eerste graads worden?

[bewerken] Educatieve master

Educatieve masteropleidingen zijn door hbo-instellingen of universiteiten gegeven opleidingen specifiek op het gebied van educatie en communicatie:

"MEd Master of Education Voor opleiding tot leraar (1ste graad)

MSEN Master in Special Educational Needs Dit is een verdieping op de initiële lerarenopleiding.

MLE (of MEL) Master in Leadership in Education Dit is een opleiding tot bovenschools manager.

Sommige universitaire instellingen kennen aan afgestudeerden van educatieve masters alleen de universitaire graden MA (Ed) of MSc (Ed) toe."http://nl.wikipedia.org/wiki/Master
open universiteit is goed. Weet uit mijn hoofd niet welke opleidingen ze allemaal hebben.
Bedankt voor jullie reacties, ik ga googelen!

@ borderwalk: omdat ik in het buitenland aan de slag wil en dit vergroot mijn kansen!
Poyt, hoe denk je een eerste graads leraar te worden via een online studie?
De bedoeling is om dat nu juist uit te zoeken. Ik kan me er vooralsnog weinig bij voorstellen, maar heb gehoord dat het mogelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven