Werk & Studie alle pijlers

Niks meer horen...

19-09-2018 14:19 42 berichten
Ik heb de afgelope weken 2 leuke gesprtekken gehad bij een bedrijf. Maandag zou ik wat horen. Maar helaas niks gehoord. Wel een gemiste oproep van een anoniem nummer, dus ik had voor de zekerheid even gebeld, maar er was iets tussen gekomen. Jammer, maar kan gebeuren. ik zou dan op dinsdag worden teruggebeld.

Maar jullie raden het vast al: nog steeds niet gebeld. Ik wil niet zo wanhopig overkomen, maar ben inmiddels natuurlijk wel heel nieuwsgierig of ik wel/niet ben aangenomen. Ik begin inmiddels steeds meer te denken dat het wel niet zo zal zijn, maar zou het toch wel graag zeker willen weten...

Wat zouden jullie doen? :roll: Zou het wanhopig / opdringerig overkomen om nog een keer te bellen? Ik ben dit niet echt gewend, maar had er nu een goed gevoel over eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het gesprek spreek je een dag af waarop ze je uiterlijk zullen bellen. Als je dan niets hoort is het 100% prima om de dag erna zelf te bellen. Is helemaal niets wanhopigs aan, gewoon nakomen van een afspraak. Slordig van hun kant.
Ik ben net gebeld dat ik ben aangenomen. Ik had het eetlijk gezegd niet mer verwacht dus stond ff met mijn mond vol tanden, maar ik merkte dat ik toch wel heel blij werd ervan, dus ik ga het gewoon toch doen :-D
Gefeliciteerd!!! Wanneer begin je?
Yeah!!! Heerlijk, wat fijn!!! Gefeliciteerd!!
Wat fijn snorriemorrie!! Gefeliciteerd :cheer:
1 oktober al :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
21-09-2018 17:20
Ik ben net gebeld dat ik ben aangenomen. Ik had het eetlijk gezegd niet mer verwacht dus stond ff met mijn mond vol tanden, maar ik merkte dat ik toch wel heel blij werd ervan, dus ik ga het gewoon toch doen :-D
Super!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
heerlijk nieuws, zo vlak voor het weekend!
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
19-09-2018 14:21
Ik zou wachten tot vrijdag en dan terugbellen.
+1
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
21-09-2018 17:20
Ik ben net gebeld dat ik ben aangenomen. Ik had het eetlijk gezegd niet mer verwacht dus stond ff met mijn mond vol tanden, maar ik merkte dat ik toch wel heel blij werd ervan, dus ik ga het gewoon toch doen :-D
he leuk! gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
TantePip schreef:
21-09-2018 20:05
+1
:proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Is maar goed dat je hebt gebeld😁
Veel plezier op je nieuwe job😀
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook een keer teruggebeld worden binnen een bepaalde termijn. Dit hadden ze niet gedaan dus ik concludeerde daaruit dat ze me niet goed genoeg vonden voor de functie (ik was echt bijna ervan overtuigd dat ik aangenomen zou worden). Een week later werd ik alsnog gebeld en maakte ze excuses. Uiteindelijk bleek dat er iemand in de familie was overleden. I got the job after all.
Gefeliciteerd!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven