Werk & Studie alle pijlers

Onbegrip voor ziekte

30-06-2012 19:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg, i.v.m. herkenbaarheid!
Nee, het gaat om je gezondheid!

Hoe je het ook gaat verwoorden, je collega wil je niet begrijpen en zal jou dus ook niet gaan begrijpen.

Wat je baan betreft bekijik het eens van de kant van de werkgever. Het llijkt mij heel lojgisch dat hij jou geen full time contract gaat geven. Je mag heel blij zijn als je een contract krijgt voor de uren dat je nu werkt. Misschien wilen ze dat dan aanpassen als je weer beter bent. Maar ik zou er niet op rekemen. Zorg er wel voor dat je in dat geval ziek blijft gemeld als je uit dienst gaat
Helaas geen tips voor je. Weet alleen dat Pfeiffer echt heel lang kan duren voor het helemaal uit je systeem is. Heel jammer dat er geen enkel begrip lijkt te zijn voor jouw situatie. Wat zegt de Arbo hiervan?

Wat Daydream ook zegt: het gaat nu vooral om je gezondheid! Ik snap dat je een baan belangrijk vindt, logisch, maar zonder je gezondheid kun je je beroep gewoon niet (goed) uitoefenen.

Ik wens je alle kracht en sterkte om hier doorheen te komen .
Mijn eerste gedachte is: iemand die na een week in het buitenland zo van slag is dat ze een collega gaat staan uitkafferen, moet ander werk zoeken. Betrek het niet op jezelf, je collega heeft een probleem.
Ga in therapie!
.
Mss loopt zij wel tegen een burnout aan.
.
Het is geen ruzie als jij niet meedoet. Dan is het gewoon een collega die een andere collega loopt zwart te maken.

Is dit geen assertiviteitsprobleem?
Ga in therapie!
Je collega hoeft natuurlijk niet begripvol te zijn. Ze mag denken wat ze wil.

Of ze ook moet zeggen wat ze denkt is wat anders. Ik vind dus dat ze het niet had moeten zeggen.
Hoe lang werk je er?

Ik vermoed dat het nog niet zo lang is, omdat je nog geen vast contract hebt. Ik kan je werkgever dan ook wel begrijpen dat je geen vast contract krijgt als je al zeven maanden in de ziektewet zit.
Hoezo zit je zonder inkomen als je contract niet wordt verlengd?

Ziektewetuitkering toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven