Onzeker op het werk
maandag 12 juni 2017 om 20:12
Ga met je baas praten en vertel wat je allemaal dwarszit. Veaag of er meer zaken jouw kant op kunnen komen. Geef jezelf de tijd om te leren. Je moet je hele leven nog werken dus wat maakt het uit als zaken niet zo snel gaan? Juist goed om zelfvertrouwen op te bouwen door dingen gedegen (dus minder gehaast) aan te pakken. Misschien is coaching iets voor je om eea achter je te laten. Zoals je nu schrijft kom je over alsof je je veel te druk maakt en je doet teveel aannamens/oordelen. Niet erg, maar je zit jezelf in de weg. Begin bij je baas. Hij weet dat je nieuw, jong en lerend bent dus zo'n gesprek zal voor hem of haar geen enkel probleem zijn. Dan is er misschien een stuk angst bij je weg en dat is echt nodig. Veel succes!
maandag 12 juni 2017 om 23:28
Het aardig zijn is uiteraard niet een reden om hem niet aan te spreken. Wellicht is mijn verhaal iets te verwarrend.
Hij is op dit moment zo druk, ik ben bang dat nu het juiste moment niet is omdat hij zo druk is. Ondanks dat ik om werk vraag; ook bij andere collega's maar op een gegeven moment bloed het dus een beetje dood. En betrap ik me erop dat ik de uren ga tellen. Ik weet ook niet of ik geen werk krijg omdat ik telkens iets misschien fout doe of te weinig nog kan, ik ben heel benieuwd en vooral erg onzeker.
Hij is op dit moment zo druk, ik ben bang dat nu het juiste moment niet is omdat hij zo druk is. Ondanks dat ik om werk vraag; ook bij andere collega's maar op een gegeven moment bloed het dus een beetje dood. En betrap ik me erop dat ik de uren ga tellen. Ik weet ook niet of ik geen werk krijg omdat ik telkens iets misschien fout doe of te weinig nog kan, ik ben heel benieuwd en vooral erg onzeker.
dinsdag 13 juni 2017 om 07:22
Dankjewel voor je reactie. Ik heb coaching opgezocht alleen dat is op dit moment financieel niet meer haalbaar. Ik heb wel erg veel aan je post, hartstikke bedankt!!!
Smartwoman1971 schreef: ↑12-06-2017 20:12Ga met je baas praten en vertel wat je allemaal dwarszit. Veaag of er meer zaken jouw kant op kunnen komen. Geef jezelf de tijd om te leren. Je moet je hele leven nog werken dus wat maakt het uit als zaken niet zo snel gaan? Juist goed om zelfvertrouwen op te bouwen door dingen gedegen (dus minder gehaast) aan te pakken. Misschien is coaching iets voor je om eea achter je te laten. Zoals je nu schrijft kom je over alsof je je veel te druk maakt en je doet teveel aannamens/oordelen. Niet erg, maar je zit jezelf in de weg. Begin bij je baas. Hij weet dat je nieuw, jong en lerend bent dus zo'n gesprek zal voor hem of haar geen enkel probleem zijn. Dan is er misschien een stuk angst bij je weg en dat is echt nodig. Veel succes!