Schoolrooster
zondag 25 augustus 2019 om 21:34
Hoi allemaal !
Een paar weken geleden heb ik thuis een brief gekregen van mijn nieuwe school waarin mijn schoolrooster en de boeken die ik moest bestellen aangegeven waren. Alleen ben ik deze helaas kwijt geraakt.
Ik heb ze ook een paar keer gemaild erover maar krijg er geen antwoord op. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Mijn school begint op 4 september. Is er een manier om tot die tijd toch erachter te komen? Vanaf wanneer zijn de scholen daadwerkelijk open?
Groetjes .
Een paar weken geleden heb ik thuis een brief gekregen van mijn nieuwe school waarin mijn schoolrooster en de boeken die ik moest bestellen aangegeven waren. Alleen ben ik deze helaas kwijt geraakt.
Ik heb ze ook een paar keer gemaild erover maar krijg er geen antwoord op. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Mijn school begint op 4 september. Is er een manier om tot die tijd toch erachter te komen? Vanaf wanneer zijn de scholen daadwerkelijk open?
Groetjes .
zondag 25 augustus 2019 om 21:41
Ik ken mijn klasgenoten nog niet haha. Anders had ik het via hun geprobeerd.
Toch bedankt !
zondag 25 augustus 2019 om 21:42
Uitgaande van middelbare school, laatste week van de vakantie (vaak alleen woensdag - donderdag - vrijdag), en dan kan je bellen met de receptie.
Maar niet zo handig he, dadelijk haal je je school niet vanwege je chaotische aard, en dan kom je bij een supermarkt keten terecht.
Ownee, dat kan ook niet, want je bent vast niet meer welkom bij de jumbo.
Maar niet zo handig he, dadelijk haal je je school niet vanwege je chaotische aard, en dan kom je bij een supermarkt keten terecht.
zondag 25 augustus 2019 om 21:43
Boeie gewoon 4 september om een uurtje of 12 naar school gaan en dan vragen waar je moet zijn. Zeg gewoon dat je naar de dokter moest ofzo. En dan vraag je aan een klasgenoot het rooster. Die boeken komen later wel joh. Gewoon eerste 3 weken kopiëren, deed ik vroeger ook altijd omdat ik weer niet op tijd had besteld.
#doeslief
zondag 25 augustus 2019 om 21:43
Mbo?
Boeken bestellen op www.studers.nl
En als je school 4 september begint dan zullen ze vanaf deze week weer aanwezig zijn.
Boeken bestellen op www.studers.nl
En als je school 4 september begint dan zullen ze vanaf deze week weer aanwezig zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 25 augustus 2019 om 21:47
Utakar schreef: ↑25-08-2019 21:42Uitgaande van middelbare school, laatste week van de vakantie (vaak alleen woensdag - donderdag - vrijdag), en dan kan je bellen met de receptie.
zondag 25 augustus 2019 om 21:48
Ja dat kan ik ook doen maar op die brief stond dus alle informatie, zoals mijn klas etc.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 21:42Weet je nog bij welke leverancier je geacht wordt je boeken te bestellen? Bij Van Dijk bijvoorbeeld krijg je een complete boekenlijst voor als je je opleidingsinstituut en je klas ingeeft.
zondag 25 augustus 2019 om 21:57
Ja dat wel, zo wilde ik het laatst bestellen maar ik wist niet zeker of dit dan de goeie boeken zullen zijn dus ik dacht dat het beter was om even te bellen of te mailen voor de zekerheid.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 21:56Je weet toch wel in welk leerjaar je terecht komt en welke richting je gaat doen?