Werk & Studie alle pijlers

Solliciatie

22-12-2013 23:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met een korte motivatie bezig voor een solliciatie.

Dit betreft een functie waarbij ook de telefoon beantwoord dient te worden. Heb geen ervaring als receptioniste maar heb wel veel telefoon ervaring. Heb veel contacten moeten onderhouden met leveranciers op mijn vorige werk.

Iemand een idee hoe ik dit het beste kan wermelden?

Lijkt me dat dit wel interessant voor ze is.

Alvast bedankt voor de tips.
Sollicitatie...
Inderdaad sorry te gehaast. Zeer knullig. Mijn motivatie lees ik nu wel 20 keer door ;)
Dat je ervaring met zakelijke telefoongesprekken hebt is handig om te noemen maar als onderdeel van je motivatie zie ik het nog niet voor helemaal voor me. Ben je zo gemotiveerd omdat je zakelijke telefoongesprekken nou zo leuk vindt? Of omdat je je daarin verder wilt ontwikkelen?
quote:amy2010 schreef op 22 december 2013 @ 23:47:

Dat je ervaring met zakelijke telefoongesprekken hebt is handig om te noemen maar als onderdeel van je motivatie zie ik het nog niet voor helemaal voor me. Ben je zo gemotiveerd omdat je zakelijke telefoongesprekken nou zo leuk vindt? Of omdat je je daarin verder wilt ontwikkelen?

ja alles wat je wilt wermelden (quote) nog eens nalezen. het handigst is trouwens het door een ander te laten nalezen. Die zien fouten eerder, omdat jijzelf niet leest wat er staat, maar wat je denkt dat er staat.

Motivaties zijn altijd lastig: als je eerlijk bent en je zegt dat er gewoon brood op de plank moet komen, is het geen goede motivatie. Allerlei vage algemeenheden weer wel.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
In mijn vorige functie heb ik vaak telefonische contacten onderhouden met leveranciers. Ik ben hierdoor ervaren in het aannemen en correct afhandelen van telefoongesprekken. Ik vind dit ook een leuk aspect van de functie omdat ....
Ik denk dat je als receptioniste voornamelijk goed moet zijn in meerdere lijnen tegelijk te beantwoorden. En moet weten hoe je een telefooncentrale moet bedienen. Natuurlijk moet je de klanten ook netjes te woord staan. Maar het in de wacht zetten, terugpakken van een lijn, een andere collega proberen, omdat die ene te lang in gesprek is. Je schuift de telefoontjes door. En dat met tien lijnen tegelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven