Sollicitatiegesprek gehad
vrijdag 13 december 2019 om 11:36
Ha,
Ik heb afgelopen maandag een tweede sollicitatiegesprek gehad. Was een heel positief en fijn gesprek.
Ik zou deze week iets horen. Er zou nog iemand op gesprek komen.
Ik heb echter nog niets gehoord. Zou ik een mail kunnen sturen? Ik wil niet te ongeduldig overkomen. Maar het is wel vrijdag.....
Wat zouden jullie doen?
Ik heb afgelopen maandag een tweede sollicitatiegesprek gehad. Was een heel positief en fijn gesprek.
Ik zou deze week iets horen. Er zou nog iemand op gesprek komen.
Ik heb echter nog niets gehoord. Zou ik een mail kunnen sturen? Ik wil niet te ongeduldig overkomen. Maar het is wel vrijdag.....
Wat zouden jullie doen?
vrijdag 13 december 2019 om 11:46
Het probleem is dat ik alleen op maandag en dinsdagmiddag op gesprek kan. En mocht ik het worden wil ik ook niet op het laatste moment bij mijn huidige baas opzeggen en ivm vakantieperiodes is dat toch lastig in deze periode.
vrijdag 13 december 2019 om 11:51
Begrijpelijk, maar bedoel je voor een 2e gesprek?
Ik snap je wel hoor, maar ik heb ook weleens meegemaakt dat ze dan toch een dag later belden omdat er iets tussengekomen was of ze belden juist om (bij wijze van) 5 voor 5.
vrijdag 13 december 2019 om 11:56
Als ik het geworden ben moet ik nog op gesprek voor contractbespreking. En ik kan dus alleen op maandag en dinsdag.minnimouse schreef: ↑13-12-2019 11:51Begrijpelijk, maar bedoel je voor een 2e gesprek?
Ik snap je wel hoor, maar ik heb ook weleens meegemaakt dat ze dan toch een dag later belden omdat er iets tussengekomen was of ze belden juist om (bij wijze van) 5 voor 5.
vrijdag 13 december 2019 om 12:46
Nee helaas. Zo werkt het hier niet. Ik zit niet alleen en dat is een van de redenen dat ik weg wil.Naatje2000 schreef: ↑13-12-2019 12:36Dan zeg je toch dat je even met de huisarts moet bellen...en dan mag je toch even weglopen lijkt me?
Ik mag niet eens weg in de pauze.
vrijdag 13 december 2019 om 12:53
vrijdag 13 december 2019 om 12:56
Haha ik zit gewoon nooit alleen. Er is hier altijd iemand. Het zou heel erg opvallen als ik naar een spreekkamer ga om te bellen.Naatje2000 schreef: ↑13-12-2019 12:53Oh jeetje...dat is lastig dan inderdaad. Mag je helemaal niet weg van je plek, de hele dag niet? (Op naar de wc gaan na dan)
En het is al niet zo gezellig hier, vandaar. Dat weten ze ook bij het andere bedrijf daarom mailen ze mij ook elke keer.
vrijdag 13 december 2019 om 14:22
Ah okee. Hoop dat je snel wat hoort!