Werk & Studie alle pijlers

Sollicitatiegesprek gehad

13-12-2019 11:36 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Ik heb afgelopen maandag een tweede sollicitatiegesprek gehad. Was een heel positief en fijn gesprek.

Ik zou deze week iets horen. Er zou nog iemand op gesprek komen.
Ik heb echter nog niets gehoord. Zou ik een mail kunnen sturen? Ik wil niet te ongeduldig overkomen. Maar het is wel vrijdag.....

Wat zouden jullie doen?
Ik zou wachten tot na 2-en en dan inderdaad een mail sturen.
Ja dat dacht ik zelf ook al. De vorige keer, bij het eerste gesprek duurde het ook zo lang.

Ik hoop gewoon dat ik het ben geworden maar wil ook niet te overkomen :-)
Ik snap het.

Persoonlijk vind ik niet dat je ongeduldig overkomt als er gezegd is dat je aan het einde van de week wat zou horen.

Maar dan zou ik toch wel wachten met mailen tot ergens midden in de middag.
Ik zou tot maandag wachten en bellen of mailen.
Ik zou inderdaad ook na 2u wat verzenden :-) gewoon interesse.
minnimouse schreef:
13-12-2019 11:44
Ik zou tot maandag wachten en bellen of mailen.
Het probleem is dat ik alleen op maandag en dinsdagmiddag op gesprek kan. En mocht ik het worden wil ik ook niet op het laatste moment bij mijn huidige baas opzeggen en ivm vakantieperiodes is dat toch lastig in deze periode.
Ik zou ook tot maandag wachten.... deze week is zo'n rekbaar begrip.
1981Bloem schreef:
13-12-2019 11:46
Het probleem is dat ik alleen op maandag en dinsdagmiddag op gesprek kan. En mocht ik het worden wil ik ook niet op het laatste moment bij mijn huidige baas opzeggen en ivm vakantieperiodes is dat toch lastig in deze periode.
Begrijpelijk, maar bedoel je voor een 2e gesprek?
Ik snap je wel hoor, maar ik heb ook weleens meegemaakt dat ze dan toch een dag later belden omdat er iets tussengekomen was of ze belden juist om (bij wijze van) 5 voor 5.
minnimouse schreef:
13-12-2019 11:51
Begrijpelijk, maar bedoel je voor een 2e gesprek?
Ik snap je wel hoor, maar ik heb ook weleens meegemaakt dat ze dan toch een dag later belden omdat er iets tussengekomen was of ze belden juist om (bij wijze van) 5 voor 5.
Als ik het geworden ben moet ik nog op gesprek voor contractbespreking. En ik kan dus alleen op maandag en dinsdag.
Ik zou vanmiddag even bellen
absor schreef:
13-12-2019 12:03
Ik zou vanmiddag even bellen
Ja ik kan dus ook niet bellen, moet wel mailen want ik zit op mijn werk ;-)

Ik wacht nog tot 2 uur. Dan ga ik weer verder twijfelen haha
ik zou hier nooit over mailen maar altijd bellen, desnoods vanuit de wc of de bezemkast of de parkeerplaats ofzo. En dan vanmiddag inderdaad.
Am Yisrael Chai!
Dan zeg je toch dat je even met de huisarts moet bellen...en dan mag je toch even weglopen lijkt me?
Naatje2000 schreef:
13-12-2019 12:36
Dan zeg je toch dat je even met de huisarts moet bellen...en dan mag je toch even weglopen lijkt me?
Nee helaas. Zo werkt het hier niet. Ik zit niet alleen en dat is een van de redenen dat ik weg wil.
Ik mag niet eens weg in de pauze.
1981Bloem schreef:
13-12-2019 12:46
Nee helaas. Zo werkt het hier niet. Ik zit niet alleen en dat is een van de redenen dat ik weg wil.
Ik mag niet eens weg in de pauze.
Oh jeetje...dat is lastig dan inderdaad. Mag je helemaal niet weg van je plek, de hele dag niet? (Op naar de wc gaan na dan)
Naatje2000 schreef:
13-12-2019 12:53
Oh jeetje...dat is lastig dan inderdaad. Mag je helemaal niet weg van je plek, de hele dag niet? (Op naar de wc gaan na dan)
Haha ik zit gewoon nooit alleen. Er is hier altijd iemand. Het zou heel erg opvallen als ik naar een spreekkamer ga om te bellen.
En het is al niet zo gezellig hier, vandaar. Dat weten ze ook bij het andere bedrijf daarom mailen ze mij ook elke keer.
Ik hoop dat je gauw wat hoort. Klinkt alsof je heel nodig weg moet waar je nu zit.
1981Bloem schreef:
13-12-2019 12:56
Haha ik zit gewoon nooit alleen. Er is hier altijd iemand. Het zou heel erg opvallen als ik naar een spreekkamer ga om te bellen.
En het is al niet zo gezellig hier, vandaar. Dat weten ze ook bij het andere bedrijf daarom mailen ze mij ook elke keer.
Ah okee. Hoop dat je snel wat hoort!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven