Werk & Studie alle pijlers

Solliciteren salarisindicatie

10-09-2010 12:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tje nu begin ik er ook over.

Maar wat is realistisch om boven op je huidige loon te rekenen. Het lijkt een functie de gelijk is aan die ik nu heb. Hier zit ik een jaar en het gaat ook weer om een tijdelijk functie van een jaar.

Ik wil mezelf niet uit de makt prijzen maar ook niet in mijn eiegn vinger snijden.

Doe ik met +/- 2% mezelf tekort?

Loonsverhoging binnen mijn functie nu zal ik niet krijgen en ik heb eigenlijk geen idee wat je er 'normaal' boven op krijgt (%) als je goed functioneerd.
Kun je het niet zo doen: stel je verdient nu 1800 euro. Dat dan je salarisindicatie 1900-2100 wordt? Je weet zelf natuurlijk ook wat realistisch is binnen de branche waar je nu werkt.
Op maandbasis zou het +/- 50 euro meer zijn.

Wat krijg je voor % bij goed functioneren?
Maja, hier valt echt geen zinnig woord over te zeggen omdat de gebruiken per branche/werkgever verschillen.

Google eens op 'loonwijzer'. Als je daar je gegevens invult dan kun je zo zien wat een reeel salaris is voor iemand met jouw ervaring in jouw branche/beroep.
Realistisch is m.i. kijken naar de taken/verantwoordelijkheden vd functie, jouw kennis en kunde op dat gebied en af te zetten tegen de marktwaarde en het aanbod van geschikte sollicitanten.

Wat heb jij te bieden en waarin ben je beter dan anderen? Wat je nu verdiend is pas relevant voor een werkgever als ze je heel graag willen hebben. Deze kijkt toch eerst wat men wil betalen voor die job.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven