tweedenummer.nl ? Wie ervaringen?
zondag 24 januari 2010 om 16:35
Mijn werkgever krijgt veel prive telefoontjes op zijn zakelijke mobiel. Dat stoort hem regelmatig en denkt er nu over om een aparte mobiel met nummer aan te schaffen hiervoor.
Nu zag ik net iets van tweedenummer.nl
Wie kent dit? Zou het wat kunnen zijn? Via de site klinkt het allemaal erg aannemelijk, maar daarmee direct ook weer argwanend (vind ik)
Nu zag ik net iets van tweedenummer.nl
Wie kent dit? Zou het wat kunnen zijn? Via de site klinkt het allemaal erg aannemelijk, maar daarmee direct ook weer argwanend (vind ik)
zondag 24 januari 2010 om 16:42
Maar dat is toch een tweede nummer op hetzelfde toestel. Dan wordt je toch nog steeds de hele tijd gestoord?
Als het mensen zijn die voor hem herkenbaar zijn dan zou ik gewoon een andere ringtone voor ze instellen zodat je weet wanneer iets zakelijk is en wanneer niet.
Of hij doet zoals al mijn collega's en managers: gewoon twee debiels nemen, eentje van het werk en eentje prive. Een van beide zet je gewoon uit/op stil/op vergadering als je 'm niet wil beantwoorden.
Als het mensen zijn die voor hem herkenbaar zijn dan zou ik gewoon een andere ringtone voor ze instellen zodat je weet wanneer iets zakelijk is en wanneer niet.
Of hij doet zoals al mijn collega's en managers: gewoon twee debiels nemen, eentje van het werk en eentje prive. Een van beide zet je gewoon uit/op stil/op vergadering als je 'm niet wil beantwoorden.
zondag 24 januari 2010 om 16:44
Ik ben ook heel erg benieuwd naar wat het is! Ik vertrouw het namelijk helemaal niet, om eerlijk te zijn. Kan niet uitleggen waarom niet dus het zegt eigenlijk niets!
Ik heb zelf ook altijd 2 telefoons en ik heb nu een dual sim telefoon. Ik ben er zooo blij mee! Ik heb de telefoon gekocht op een chinese site, was snel in huis en het kost ook niet gek veel. De goedkoopste is zo;n 50 euro, en doet het prima. Je moet niet de meest up to date toestelletjes verwachten, maar als je alleen wilt bellen dan is dat wat mij betreft de meest ideale oplossing!
(en mocht je de site willen, stuur maar even een berichtje. Volgens mij mag ik die link hier niet neerzetten namelijk)
Ik heb zelf ook altijd 2 telefoons en ik heb nu een dual sim telefoon. Ik ben er zooo blij mee! Ik heb de telefoon gekocht op een chinese site, was snel in huis en het kost ook niet gek veel. De goedkoopste is zo;n 50 euro, en doet het prima. Je moet niet de meest up to date toestelletjes verwachten, maar als je alleen wilt bellen dan is dat wat mij betreft de meest ideale oplossing!
(en mocht je de site willen, stuur maar even een berichtje. Volgens mij mag ik die link hier niet neerzetten namelijk)
zondag 24 januari 2010 om 17:13
een dual sim phone was ook mijn idee, misschien kun je ook wel wat via je provider regelen. Met een dual sim-phone kun je meestal een nummer blokkeren voor bv onder werktijd. Wel handig dus.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross