Werk & Studie alle pijlers

uitzendbureau voor hoger opgeleiden

22-10-2015 12:11 19 berichten
Ik wil me gaan inschrijven bij een uitzendbureau voor hoger opgeleiden aangezien ik vanaf november zonder werk kom te zitten.

Ik heb 2 universitaire masters gedaan en heb 6 jaar werkervaring in de culturele sector.

heeft iemand advies voor een goed uitzendbureau?

via google kwam ik terecht bij Studelta, dat is meer gericht op studenten en starters met max. 2 jaar werkervaring.

Careernetwork en youngCapital zit niet echt in mijn sector dus ik betwijfel of dat veel nut heeft.

Heeft iemand een aanrader? Ik zou ook graag niet alleen even een profiel in willen vullen online maar ook daadwerkelijk met iemand spreken over de mogelijkheden, misschien zoek ik te beperkt en kan een dergelijke organisatie meer uit mij halen.
Alle reacties Link kopieren
Accenture.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met UZB in jouw sector, maar mijn ervaring is dat er niet veel gesprekken plaats vinden. Je kan vaak reageren op hun openstaande vacatures en als je geluk hebt kom je op gesprek.



Is een detacheringsbureau niet handiger?
Alle reacties Link kopieren
Inschrijven bij Intermediair. Je kunt volgens mij nog steeds je CV op hun site zetten.
verba volant, scripta manent.
quote:yasmijn schreef op 22 oktober 2015 @ 12:16:

Accenture. klopt wel ja
Alle reacties Link kopieren
Van t UWV kreeg ik door:

Hays

Michael page

Yer

Yacht



Weet niet of t wat voor je is
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je term 'uitzendbureau' verkeerd is, bedoel je niet detacheringsbureau of werving- en selectiebureau, ook wel bekend als headhunter?