Werk & Studie alle pijlers

Vanochtend ontslag genomen

25-11-2016 18:53 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?

Dit is niet echt volwassen gedrag of vind je zelf van wel?

Daarbij weet je nooit wanneer en waar je elkaar weer tegen komt.
Ik kan me je reactie voorstellen maar je reageert wel een beetje kinderlijk he?
Of je je salaris krijgt weet ik niet, denk dat de opdracht wel al bij de bank ligt en ik weet niet of ze die nu nog kunnen intrekken.
Ja heel dom.

kinderachtig

onvolwassen

etc

Het is een klein wereldje en deze mensen kom je vroeg of laat nog tegen. Of mensen die je via via kennen.

Had de eer aan jezelf gehouden zeg
Heb je dat echt gestuurd???
Geen idee wat je baas ermee gaat doen, maar zelf zou ik het zo niet hebben gedaan. Gewoon de eer aan mezelf hebben gehouden en op een normale zakelijke manier hebben opgezegd.

Hoe oud ben je?
Zo werkt het niet. Je hebt waarschijnlijk een contract met een opzegtermijn erin. Daar moet je je gewoon aan houden en in overleg afspreken hoe je de laatste maand gaat invullen. In het ergste geval kan je baas een schadevergoeding eisen omdat je je niet aan die termijn houdt.
Je gedraagd je nu net zo kinderachtig als je collega's. Je wilt menselijk behandeld worden maar doet dat zelf ook niet. Ik hoop dat je al bij je nieuwe werk al getekend hebt en alles geregeld. Als het onverhoopt niet door mag gaan heb je alleen jezelf ermee. Ik hoop ook niet voor je dat je nieuwe werk (en misschien latere werkgevers) om referenties gaan vragen want dan ben je ook de pineut
Als je een opzegtermijn had, had je dit niet zo mogen doen, los van het feit dat het idd niet erg handig is. Betekent dat je schadeplichtig bent voor de schade die je baas eventueel lijdt.
Slim dat je een andere baan hebt gezocht en bent aangenomen. Maar waarom kon je niet op een normale manier ontslag nemen? Nette ontslagbrief met daarin je redenen persoonlijk overhandigen met de mededeling dat je ontslag neemt omdat je een andere baan hebt gevonden.
Tja, waarom niet eerst praten over sfeer op het werk met je leidinggevende. Zodat je in ieder geval laat zien dat je je best hebt gedaan. Als ik je verhaal goed heb begrepen, heb je het nooit echt aangekaart. Vervolgens via een appje je ontslag doorgeven en dan blokkeren is een onvolwassen actie. Onmiddellijk deblokkeren en aanbieden om erover te praten. Misschien is er nog iets te redden. Heb je bijgehouden hoeveel overuren je hebt? Wat voor contract had je? Ik vrees dat er op nu voldoende redenen zijn om je laatste maand niet uit te betalen en een slechte referentie voor de toekomst.

Hoe oud ben je? Hoe lang werkte je er?
filosofie appel
Ik hoop van harte dat je hier niet mee weg komt.

Wat heb jij een vervelende houding.
Het is dom. Kinderachtig, ook. Onhandig, ja. Wettelijk geen poot om op te staan, zeker.

Dus tja, ik zou me er niet zo goed bij voelen zelf, maar wie ben ik?

Ik maak gewoon lafjes mijn laatste maand keurig af, in mijn salaris, en vertrek met behoud van de relatie.
Ik snap het helemaal maar whatsapp moest verboden worden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik begrijp eigenlijk best dat iedereen jou als een kind behandelde. Zo stel je jezelf namelijk ook op.....
Loepen leert ons dat de TO 24 is
Oei, dat is wel heel erg onvolwassen van je (hoe oud ben je?) .

Of je hier makkelijk mee wegkomt hangt nu helemaal van je baas af. Ik zou toch maar snel een afspraak maken en mijn spijt betuigen voor mijn zeer onprofessionele gedrag. Met de billen bloot zeg maar .
Super kinderachtige berichtje ja, maar dat was ook de bedoeling. Zo werd ik namelijk ook door hen (en vooral door mijn baas) behandeld met mijn 23 jaar...
24?????

Werkelijk?
Met dit berichtje heb je laten zien dat ze je terecht als een kind behandeld hebben want zo gedraag je je ook.
Je bent ook kinderachtig.
quote:vershoudbakje schreef op 25 november 2016 @ 19:09:

Super kinderachtige berichtje ja, maar dat was ook de bedoeling. Zo werd ik namelijk ook door hen (en vooral door mijn baas) behandeld met mijn 23 jaar...Maar hoe ga je het nu oplossen?
Je oogst wat je zaait.
filosofie appel
strakke actie.

Als werkgever zou ik je achtervolgen tot de poorten van hel, maar goed, zo ben ik dan weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven