Vliegen bij KLM
dinsdag 23 november 2010 om 20:05
donderdag 17 maart 2011 om 20:59
@kimberley: wat ontzettend balen voor je!!! Kan me voorstellen dat je er even goed chagerijnig van bent. Je mag zeker ook bellen voor feedback?
Heb je je gesprek bij KLM wel 1 op 1 trouwens?
Ik las wel dat er 2 recruiters zijn, maar niks over een groep.
Maar ik hoor jou nu weer over een ronde met 4 personen.
Heb je je gesprek bij KLM wel 1 op 1 trouwens?
Ik las wel dat er 2 recruiters zijn, maar niks over een groep.
Maar ik hoor jou nu weer over een ronde met 4 personen.
donderdag 17 maart 2011 om 23:25
Vandaag gebeld door manpower! Ze waren echt super enthousiast, helaas ben ik nog bezig met afstuderen en behaal ik in juni/juli pas mijn diploma. Zodra ik mijn diploma op zak heb moest ik even bellen en gaan ze me inplannen voor de sollicitatieprocedure! Kan niet wachten tot die tijd heb er zo veel zin in!
Nu maar hopen dat ik slaag, dan kan het pas echt gaan beginnen.
Nu maar hopen dat ik slaag, dan kan het pas echt gaan beginnen.
vrijdag 18 maart 2011 om 09:28
@Kimberly, wat ontzettend jammer dat je bent afgewezen! Echt balen joh! Ga je het nu nog ergens anders proberen?
Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd wat je bedoeld met een groep, ik las namelijk het alleen met twee recruiter is.
@Jade_ raar dat je pas mag solliciteren als je afgestudeerd bent. Of ben je op het moment bezig met een MBO diploma?
Ik ben namelijk ook aan het afstuderen (HBO) maar ben was de sollicitatieprocedure ingegaan omdat het ontzettend lang duurt en daarna ook nog even duurt voordat je de ini in mag (als je aangenomen bent).
@Americagirl Ben je al gebeld???
@Lizzl als ik jouw post lees, dan wil ik het alleen nog maar meer haha.
Phoe ik moet gewoon nog een maand wachten!!
Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd wat je bedoeld met een groep, ik las namelijk het alleen met twee recruiter is.
@Jade_ raar dat je pas mag solliciteren als je afgestudeerd bent. Of ben je op het moment bezig met een MBO diploma?
Ik ben namelijk ook aan het afstuderen (HBO) maar ben was de sollicitatieprocedure ingegaan omdat het ontzettend lang duurt en daarna ook nog even duurt voordat je de ini in mag (als je aangenomen bent).
@Americagirl Ben je al gebeld???
@Lizzl als ik jouw post lees, dan wil ik het alleen nog maar meer haha.
Phoe ik moet gewoon nog een maand wachten!!
vrijdag 18 maart 2011 om 10:12
vrijdag 18 maart 2011 om 10:36
We are looking for new, fresh cabin attendants, do you fit the profile? #jobs #vacancy http://bit.ly/hntuZ6
Via Twitter! Dames, pak je kans
Via Twitter! Dames, pak je kans

vrijdag 18 maart 2011 om 10:50
vrijdag 18 maart 2011 om 10:53
quote:papua schreef op 18 maart 2011 @ 10:41:
@kimberly; Echt super balen!!!
Je bent met 4 personen tegelijk, maar alles is gewoon individueel.
@vrolijk; Waar denk je dat we nu mee bezig zijn?Beste Papua, ik probeer hiermee vriendelijk en behulpzaam te zijn door meer mensen te attenderen op het feit dat ze toch nog mensen zoeken. Maar blijkbaar niet gewaardeerd?
@kimberly; Echt super balen!!!
Je bent met 4 personen tegelijk, maar alles is gewoon individueel.
@vrolijk; Waar denk je dat we nu mee bezig zijn?Beste Papua, ik probeer hiermee vriendelijk en behulpzaam te zijn door meer mensen te attenderen op het feit dat ze toch nog mensen zoeken. Maar blijkbaar niet gewaardeerd?
vrijdag 18 maart 2011 om 11:09
@America, ik werd op precies te zijn 6 werkdagen daarna gebeld. Had het gesprek op maandag en dinsdag van de week daarop gebeld. Laat je weten als ze gebeld hebben?
Ik vond het wachten echt zo vreselijk haha, maar nu ik een datum heb ben ik er wel rustiger onder.
Vier personen tegelijkertijd maar wel individueel? Die snap ik niet helemaal...
Ik vond het wachten echt zo vreselijk haha, maar nu ik een datum heb ben ik er wel rustiger onder.
Vier personen tegelijkertijd maar wel individueel? Die snap ik niet helemaal...
vrijdag 18 maart 2011 om 11:16
vrolijk, 20 minuten geleden
ik probeer hiermee vriendelijk en behulpzaam te zijn door meer mensen te attenderen op het feit dat ze toch nog mensen zoeken. Maar blijkbaar niet gewaardeerd?
De laatste..... +/-39 pagina's gaan over solliciteren bij de KLM en de ervaringen van mensen die reeds in de procedure zijn gestapt.
Dus ja, absoluut vriendelijk en behulpzaam, maar hier is men dus al volledig op de hoogte
vrolijk, 20 minuten geleden
ik probeer hiermee vriendelijk en behulpzaam te zijn door meer mensen te attenderen op het feit dat ze toch nog mensen zoeken. Maar blijkbaar niet gewaardeerd?
De laatste..... +/-39 pagina's gaan over solliciteren bij de KLM en de ervaringen van mensen die reeds in de procedure zijn gestapt.
Dus ja, absoluut vriendelijk en behulpzaam, maar hier is men dus al volledig op de hoogte
vrijdag 18 maart 2011 om 11:25
Dank je wel Lizzl, dit bedoelde ik er inderdaad mee. Tuurlijk waardeer ik de hulp, maar dit was een beetje mosterd na de maaltijd.
Je komt met 4 personen op hetzelfde tijdstip, maar je wordt allemaal door iemand anders opgehaald. Je komt elkaar na het gesprek weer tegen tijdens de voorbereiding van het rollenspel en daar ben je ook ongeveer even snel weer mee klaar.
Je komt met 4 personen op hetzelfde tijdstip, maar je wordt allemaal door iemand anders opgehaald. Je komt elkaar na het gesprek weer tegen tijdens de voorbereiding van het rollenspel en daar ben je ook ongeveer even snel weer mee klaar.
vrijdag 18 maart 2011 om 14:11
Papua, ik heb ook nog niets gehoord! Ben ook nog eens de hele dag vrij, ben bijna 1 met mijn email. Ik hoop dat als ik lang genoeg naar mijn inbox staar er vanzelf een mailtje binnenkomt, haha werkt niet!
Hoe is jou gevoel ten opzichte van het gesprek/rollenspel? Via welk uitzendbureau kom je binnen?
Succes met wachten.
Hoe is jou gevoel ten opzichte van het gesprek/rollenspel? Via welk uitzendbureau kom je binnen?
Succes met wachten.
vrijdag 18 maart 2011 om 16:05
@anne1988
Ja ik ben nu nog bezig met mijn mbo studie. Hiervoor heb ik vmbo gedaan en een jaar in Amerika gestudeerd. Helaas is mijn Highschool diploma niet goed genoeg. Aan de andere kant stelt het me ook wel gerust, want dan kan ik me straks helemaal gaan richten op de sollicitaties..
Heel veel geluk alvast bij jou gesprekken!
Ja ik ben nu nog bezig met mijn mbo studie. Hiervoor heb ik vmbo gedaan en een jaar in Amerika gestudeerd. Helaas is mijn Highschool diploma niet goed genoeg. Aan de andere kant stelt het me ook wel gerust, want dan kan ik me straks helemaal gaan richten op de sollicitaties..
Heel veel geluk alvast bij jou gesprekken!
vrijdag 18 maart 2011 om 16:28
vrijdag 18 maart 2011 om 19:45
Ooooh ben vandaag op gesprek geweest bij MP, en na mijn gesprek kwam ze al binnen 10 minuten terug om te vertellen dat ik absoluut door was!
Wat extra tips gekregen, maar vooral ook complimenten. Hele lieve mensen. Tips krijg ik nog even op de mail, want die kon ik door haar en mijn entousiasme al bijna niet meer verstaan.
Vandaag hebben ze mijn spul al naar KLM doorgestuurd, maar ook geen idee meer hoe lang ik nu ongeveer kon wachten op een telefoontje...
Ik had mijn competenties, sterke eigenschappen en valkuilen allemaal uitgebreid voorbereid en ondergebracht in de STAR-methode. En daar was mevrouw heel erg over te spreken. Dus misschien een tip voor de gene die nog naar manpower/adecco moeten. (Volgens mij ben ik een vd laatste hier.
Nu hoor ik er ook bij!
Wat extra tips gekregen, maar vooral ook complimenten. Hele lieve mensen. Tips krijg ik nog even op de mail, want die kon ik door haar en mijn entousiasme al bijna niet meer verstaan.
Vandaag hebben ze mijn spul al naar KLM doorgestuurd, maar ook geen idee meer hoe lang ik nu ongeveer kon wachten op een telefoontje...
Ik had mijn competenties, sterke eigenschappen en valkuilen allemaal uitgebreid voorbereid en ondergebracht in de STAR-methode. En daar was mevrouw heel erg over te spreken. Dus misschien een tip voor de gene die nog naar manpower/adecco moeten. (Volgens mij ben ik een vd laatste hier.
Nu hoor ik er ook bij!