vraag over 3x contract
dinsdag 6 oktober 2015 om 10:57
hallo ik heb een vraag over contract dat je tegewoordig 3x mag krijge
ik was eerst oproep/invalkracht met contract
nu krijg ik deze baan voor 24 uur per week met contract van half jaar.
heb ik dan mogelijkheid op totaal 3x dit halve jaarcontract of telt die andere ook mee, dus dan zou ik nog 2x een halve jaarcontract krijge
wie kan me helpe?
ik was eerst oproep/invalkracht met contract
nu krijg ik deze baan voor 24 uur per week met contract van half jaar.
heb ik dan mogelijkheid op totaal 3x dit halve jaarcontract of telt die andere ook mee, dus dan zou ik nog 2x een halve jaarcontract krijge
wie kan me helpe?
dinsdag 6 oktober 2015 om 11:06
https://www.rijksoverheid ... epaling-vanaf-1-juli-2015
Volgens mij telt een oproep contract ook mee.
Volgens mij telt een oproep contract ook mee.
dinsdag 6 oktober 2015 om 11:22
Elk contract bij dezelfde werkgever telt mee, dus ook je contract als invaller. Na drie keer een contract aangeboden gekregen te hebben, krijg je een vast contract. Of je wordt eruit gezet voor minimaal 3 maanden, dan kunnen ze je weer opnieuw aannemen en drie tijdelijke contracten aanbieden.
Succes
Succes
Think it, say it, do it!
dinsdag 6 oktober 2015 om 11:34
quote:pluffie schreef op 06 oktober 2015 @ 11:22:
Elk contract bij dezelfde werkgever telt mee, dus ook je contract als invaller. Na drie keer een contract aangeboden gekregen te hebben, krijg je een vast contract. Of je wordt eruit gezet voor minimaal 3 maanden, dan kunnen ze je weer opnieuw aannemen en drie tijdelijke contracten aanbieden.
SuccesTegenwoordig is het 6 maanden eruit.
SuccesTegenwoordig is het 6 maanden eruit.