Werk & Studie alle pijlers

Wat moet ik bij de bedrijfsarts gaan verwachten?

11-01-2018 09:45 31 berichten
Hoi,

Stresssss. Want wat moet ik volgende week bij de bedrijfsarts gaan verwachten. Wie kan mij geruststellen en aangeven wat ik ongeveer kan gaan verwachten. Maar ook wat ik beter wel en niet kan zeggen tegen de bedrijfsarts.

Concreet de kenmerken:
Studies: 1 HBO in techniek, 1 HBO onderwijsbevoegdheid
Werkervaring: 4 jaar
Baan: onderwijs
Laatste positieve beoordeling: november 2017
Klachten: Depressief
Therapie: zeer veel

Liefst OP niet quoten, want heel misschien verwijder ik een paar hele persoonlijke kenmerken over een paar uur.

13.09 Een paar persoonlijke kenmerken verwijderd.

Alvast bedankt.

Wo 17 jan 14.37

Update:

Ik ben bij de bedrijfsarts geweest. Heel fijn gesprek. Van tevoren goed uitgewerkt waar ik last van had, en hoe dat mij belemmerde in mn werk, en wat ik nu gedaan had om daaraan te gaan werken.

Dus nogmaals hartelijk voor al jullie goede adviezen en opbeurende woorden.

De komende 3 maanden geen les geven, les voorbereiden, toets maken of in gesprek met een mentorleerling voor mij. De komende 3 maanden ga ik knetter hard met mijzelf aan het werk. In de hoop dat ik weer gezond mag worden.
anoniem_313379 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 14:38
Reden: Update
50.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, Martje. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
17-01-2018 14:37
Van tevoren goed uitgewerkt waar ik last van had, en hoe dat mij belemmerde in mn werk, en wat ik nu gedaan had om daaraan te gaan werken.
Als je dit op papier had, had je het zo kunnen inleveren en was een gesprek niet nodig geweest... ;-)) Ik denk dat de bedrijfsarts blij was met jouw voorbereiding!
Fijn, nu lekker even de tijd om je alleen met je herstel bezig te houden. Sterkte daarbij!
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat het gesprek goed ging. En je hoeft over 3 maanden echt nog niet beter te zijn he? Je hebt serieuze klachten, herstellen daarvan is beter dan met heel veel moeite weer gaan werken.
Wat goed zeg! Fijn dat je even gewoon op jezelf kunt concentreren en daarmee aan de slag gaat. Die vaststellingsovereenkomst is ook compleet van de baan neem ik aan? Succes de komende maanden.
Alle reacties Link kopieren
Net zoals Foodb zegt, zie die drie maanden niet als een deadline. Ga gewoon aan de slag met jezelf en over drie maanden is er een soort van evaluatie. Als je dan nog niet hersteld bent, jammer dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven