Wat verdienen jullie?
woensdag 25 januari 2012 om 09:41
woensdag 25 januari 2012 om 09:52
woensdag 25 januari 2012 om 10:15
Ik ben overigens ondernemer, mijn bedrijf groeit nog steeds en ik bepaal mijn eigen salaris. Zorg dus wel dat ik krijg wat ik verdien.
Je verdient ongeveer hetzelfde als mijn secretaresse (die ook het officemanagement doet). Denk ik, een hele strakke vergelijking maken kan niet met alleen jouw nettosalaris.
Je verdient ongeveer hetzelfde als mijn secretaresse (die ook het officemanagement doet). Denk ik, een hele strakke vergelijking maken kan niet met alleen jouw nettosalaris.
woensdag 25 januari 2012 om 10:18
quote:mirosa schreef op 25 januari 2012 @ 09:41:
Ik vraag me af of ik een beetje goed verdien.
Ik werk op kantoor, 3 dagen in de week als officemanagement en verdien 1435 euro netto.
Volfens mij verdien je dan goed hoor, voor 3 dagen. Ik weet niet hou oud je bent, maar ik ben bijna 59 en werk 38 uur voor 1554 netto. Onderwijs betaalt niet zo geweldig. Maar daar staat tegenover dat ik een erg leuke baan hebt...ook niet onbelangrijk.
Een saaie/niet-leuke-baan voor veel geld zou ik dus niet willen.
Ik vraag me af of ik een beetje goed verdien.
Ik werk op kantoor, 3 dagen in de week als officemanagement en verdien 1435 euro netto.
Volfens mij verdien je dan goed hoor, voor 3 dagen. Ik weet niet hou oud je bent, maar ik ben bijna 59 en werk 38 uur voor 1554 netto. Onderwijs betaalt niet zo geweldig. Maar daar staat tegenover dat ik een erg leuke baan hebt...ook niet onbelangrijk.
Een saaie/niet-leuke-baan voor veel geld zou ik dus niet willen.
woensdag 25 januari 2012 om 10:25
woensdag 25 januari 2012 om 10:33