Werk & Studie alle pijlers

Wat verdienen jullie?

25-01-2012 09:41 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik een beetje goed verdien.

Ik werk op kantoor, 3 dagen in de week als officemanagement en verdien 1435 euro netto.

Volgens mij niet slecht, maar helaas zal ik niet veel meer groeien in deze functie en dus ook niet in salaris.
Voor 3 dagen? Prima toch? En als je meer wilt verdienen zou je meer kunnen gaan werken.

Of kan dat niet ivm ziekte ?
Meer dan ik krijg.
Volgens mij mag jij in je handjes knijpen met zo'n salaris. Als ik het goed heb berekend zit je op bijna ¤15 netto! Dat is echt veel! Gefeliciteerd!
Ik werk 4 dagen en ontvang 1600 euro.
Hier is al een langlopend topic over, dus wellicht kun je daar bij aansluiten? Ook zou je op internet wat vergelijkingen kunnen maken (google op 'salarisvergelijking' en je krijgt tal van sites in beeld).
Lijkt mij een prima salaris voor 3 dagen.
Voor die functie is het een prima bedrag.
In deze tijd is dat HEUL VEUL. Tel je zegeningen, groei of niet!

In mijn goede oude tijd verdiende ik dit ook, de banen waar ik nu naar kijk, kom ik rond de 800 Euro voor dit aantal uren .

Mijn branche is wegbezuinigd, maar aanverwante functies betalen dus bovenstaand bedrag.
ik verdien superveel maar ik krijg het alleen niet
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik verdien
Dit is het topic waar nummerzoveel het over heeft: leentjedb in "Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier me..."
Ik verdien 1660 voor drie dagen maar heb een heel andere functie. Groei ook niet veel meer. Hoe oud ben jij?
oh mijn god!! ik verdien 1500 netto voor 5 (!!) dagen. Wat doe ik verkeerd??
Ik verdien 1020,- netto voor 21,5 uur. Niet veel denk ik maar ik heb wel een leuke baan en vooral leuke collega's.
2500 netto voor 5 dagen. Niet slecht dus.
quote:Doortje73 schreef op 25 januari 2012 @ 10:03:

Ik verdien 1020,- netto voor 21,5 uur. Niet veel denk ik maar ik heb wel een leuke baan en vooral leuke collega's.En dat is ook wat waard!
quote:daydream schreef op 25 januari 2012 @ 09:43:

Meer dan ik krijg.Idem! :-)
In welke baan ga je tegenwoordig nog vooruit?
Ik ben overigens ondernemer, mijn bedrijf groeit nog steeds en ik bepaal mijn eigen salaris. Zorg dus wel dat ik krijg wat ik verdien.

Je verdient ongeveer hetzelfde als mijn secretaresse (die ook het officemanagement doet). Denk ik, een hele strakke vergelijking maken kan niet met alleen jouw nettosalaris.
Ik verdien dat voor 40 uur werken. Dus ja, je verdient lekker!
quote:mirosa schreef op 25 januari 2012 @ 09:41:

Ik vraag me af of ik een beetje goed verdien.

Ik werk op kantoor, 3 dagen in de week als officemanagement en verdien 1435 euro netto.

Volfens mij verdien je dan goed hoor, voor 3 dagen. Ik weet niet hou oud je bent, maar ik ben bijna 59 en werk 38 uur voor 1554 netto. Onderwijs betaalt niet zo geweldig. Maar daar staat tegenover dat ik een erg leuke baan hebt...ook niet onbelangrijk.

Een saaie/niet-leuke-baan voor veel geld zou ik dus niet willen.
Ik werk drie dagen per week (24 uur) en verdien 1220 euro netto per maand (ben 42 jaar). Werk op kantoor in de sector Zorg & Welzijn. Heb een leuke baan en leuke collega's. Ik ben eigenlijk wel tevreden.
Hij die zichzelf overwint, is sterker dan die een stad inneemt
Ik ben 30, werk 24 uur (meer kan helaas niet ivm ziekte) en ik verdien €1420 netto.

Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en val onder cao vvt. Ik werk van 8.30-16.30h en alleen door de week, geen vaste dagen. Zit wel aan de max van mijn schaal, meer gaat het in deze functie niet worden.
Leuk he, opscheppen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven