Werk & Studie alle pijlers

Werkgever inlichten?

24-04-2018 17:57 28 berichten
Ik werk normaal parttime maar wegens personeelstekort en vakantie heeft mijn werkgever mij zonder overleg fulltime ingepland de komende 3 weken. Normaal heb ik zoiets van ach het is maar tijdelijk en het is extra geld. Maar nu ik gewrichtspijn heb wil ik het wat rustiger aan doen en gewoon even maximaal mijn contracturen werken zodat ik niet over mijn grenzen ga. Ben trouwens ook oproep kracht.

Maar hoe pak ik dat aan? Ben een beetje bang dat als ik aangeef waarom dat op een later tijdstip tegen mij gebruikt gaat worden. Of dat ze me gaan zien als 'de zieke'. Misschien fout maar ik hoor de meest rare verhalen om mij heen.
Goed opgelost. Hopelijk kan de huisarts je helpen met deze klachten.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend, goed dat je gebeld hebt.

Hou, als je over je max-uren gaat even in de gaten of je deze ook betaald krijgt! Hier werd eens gezegd dat het bijhouden onze eigen verantwoordelijkheid was. Als we er overheen gingen zou dit niet betaald worden! :nope:
Stefke schreef:
25-04-2018 18:58
Vervelend, goed dat je gebeld hebt.

Hou, als je over je max-uren gaat even in de gaten of je deze ook betaald krijgt! Hier werd eens gezegd dat het bijhouden onze eigen verantwoordelijkheid was. Als we er overheen gingen zou dit niet betaald worden! :nope:
Tot nu toe heb ik die extra uren steeds betaald gekregen. Zou wat zijn zeg, plannen ze je meer in en dan niet betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven