Werk & Studie alle pijlers

Wie werkt er als productie of magazijn medewerker?

10-09-2019 23:02 30 berichten
Zijn er hier vrouwen die productie of magazijn medewerker zijn?
Ik heb de tip gekregen om daar eens naar te gaan kijken omdat daar heel veel mensen gezocht worden maar volgens mij is mijn beeld niet helemaal correct dus ik dacht misschien kan ik dat bijstellen. Kortom zijn er hier vrouwen die dit soort werk doen? Wat doe je dan precies? Zit je voornamelijk tussen de mannen en kent iedereen goed Nederlands en/of Engels?
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
12-09-2019 09:29
Maar bijv ook medicijnbijsluiters in doosjes stoppen
Waren die wel al gevouwen? Ik krijg die dingen met geen mogelijkheid ooit terug nadat ik ze gelezen heb. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook in een productie bedrijf, zelf als Kwaliteitscontroleur, 1 van de weinige waar geen ploegen worden gedraaid.
Houd daar ook rekening, het zijn heel vaak continue bedrijven.

Bij ons werken zowel mannen als vrouwen, en heel veel mensen met een andere nationaliteit. Maar die laatste zijn meestal uitzendkrachten.
Bij ons rijden er ook vrouwen op de heftruck, ik kan het ook.

Er is bij ons niet echt een onderscheid in werkzaamheden, echter moet je tegenwoordig ook wel je papieren hebben om aan een lijn te staan.

Expats werken ook bij ons, de talen bij ons zijn over het algemeen Nederlands en Engels.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Spoken schreef:
12-09-2019 13:19
Waren die wel al gevouwen? Ik krijg die dingen met geen mogelijkheid ooit terug nadat ik ze gelezen heb. ;-D
Ja, die worden machinaal gevouwen.
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in de productie, als operator.
Ik heb eerst jaren gewerkt (via uitzendbureaus) in een fabriek met voedsel,
Daar zat ik meestal aan de lopende band om het product van de band te halen en in een bakje te doen. Meestal zaten we dan met 6 personen aan de band en dat was heel gezellig. Maar heb ook wel inpakwerk gedaan daar. Toen dat werk voor mij ophield ben ik terecht gekomen waar ik nu werk en inmiddels in vaste dienst ben. Nu sta ik aan machines echt het product te maken ( productgroep: gereedschap) inmiddels heb ik via het bedrijf een technische opleiding mogen doen, en begin binnen kort aan een vervolg opleiding. Ben trouwens lang de enige vrouw geweest op de productievloer, heb inmiddels wel wat vrouwelijke collega's maar allemaal op de inpakafdeling. In de productie ben ik de enige.

Kwa schoolopleiding kom ik uit een totaal andere wereld namelijk de uiterlijke verzorging.

Ik zou het gewoon eens proberen, voor mij bleek het de juiste stap/keuze te zijn geweest.
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven