Zien
alle pijlers
Belgische serie Vermist terugkijken?
donderdag 27 augustus 2015 08:02
België is nog niet zo van het terugkijken zoals in Nederland heel gebruikelijk is. Bovendien is het dan de vraag of je het in NL kunt zien, want ik kan in BE veel programma's van de commerciële zenders uit NL niet terugkijken vanwege IP blokkering. Het zal dus DVD kopen of verkrijgen worden vrees ik voor je.
donderdag 27 augustus 2015 08:50
Kan niet. De Belgische zender Een heeft Ooit Gemist, maar volgens mij zend VTM het uit.
Wij hebben gewoon hele seizoenen gedownload, in Belgie wordt het eerder uitgezonden dus je kunt de seizoenen ook veel eerder bekijken dan in Nederland.
Steengoede serie! Wij zijn al jaren verslaafd.
De eerste uitzending van seizoen 1 is een gedeelte van de film. Die heet ook Vermist en is eerder uitgebracht dan de serie.
Wij hebben gewoon hele seizoenen gedownload, in Belgie wordt het eerder uitgezonden dus je kunt de seizoenen ook veel eerder bekijken dan in Nederland.
Steengoede serie! Wij zijn al jaren verslaafd.
De eerste uitzending van seizoen 1 is een gedeelte van de film. Die heet ook Vermist en is eerder uitgebracht dan de serie.
donderdag 27 augustus 2015 09:23
donderdag 27 augustus 2015 12:47
Ohja downloaden is ook nog een optie, helemaal niet aan gedacht minni! Bedankt, zal mijn vriend eens inschakelen want als ik het doe staat heel de computer op de een of andere manier weer vol met virussen.
Als dat niet lukt ga ik youtube proberen ja! Is de kwaliteit dan nog wel redelijk? Of maakt dat niet uit?
Bengali ik ben het helemaal met je eens hoor, dat zou inderdaad echt heel fijn zijn...
Als dat niet lukt ga ik youtube proberen ja! Is de kwaliteit dan nog wel redelijk? Of maakt dat niet uit?
Bengali ik ben het helemaal met je eens hoor, dat zou inderdaad echt heel fijn zijn...