Als zwanger worden niet lukt..

11-02-2020 16:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Normaal ben ik niet zo van de forums maar ik moet het gewoon even kwijt..

Mijn man en ik zijn nu ruim een jaar aan het proberen voor ons eerste kindje. Tot nu toe zonder resultaat. Ik heb me altijd heel groot gehouden en geprobeerd er niet te veel mee bezig te zijn. En dat lukte altijd wel redelijk. Tot vandaag.. het doet me zo veel pijn, ik wil ook graaf een gezinnetje, een kindje. Mijn man is heel lief en geduldig en zegt het komt hoe dan ook goed, ook als we met zijn tweetjes moeten blijven. Maar we willen het allebei zo graag.

We hebben besloten volgende maand eerst lekker op vakantie te gaan en daarna samen naar de huisarts te gaan voor onderzoeken etc.

Ik wil iedereen die hier ook mee zit heel veel sterkte wensen want die onzekerheid is echt heel rot. Weet ook niet wat ik met dit bericht wil bereiken maar het lucht wel een beetje op..

Liefs,
In deze is internet inderdaad je vriend. Er zijn heel veel fora waar je dit kunt bespreken en misschien krijg je ook hier goede reacties.
Sterkte, ik vond het ook een wat eenzame periode en heb heel veel gehad aan online contacten.
Irl vond ik het vervelend om te delen omdat mensen dan zo ongeveer elke maand 'en! En!' gaan doen en dat des te verdrietiger is als het dan nog niet is gelukt.
Hai Oceaneyes, je bent meer dan welkom mee te komen schrijven in het Wachtbankje topic.
Allemaal vrouwen/meiden die graag zwanger willen worden en bij wie het om verschillende redenen langer duurt. En ook sommigen die net als jij voor die enge stap staan om naar de dokter te gaan.
En helaas is zwanger worden niet vanzelfsprekend, zwanger zijn ook niet en helaas zwanger blijven ook niet.
Maar het helpt echt om er samen met anderen die je begrijpen over te schrijven :hug:

zwanger/het-wachtbankje-tussen-ovulatie ... #p30538603
Het-groepje schreef:
11-02-2020 17:09
In deze is internet inderdaad je vriend. Er zijn heel veel fora waar je dit kunt bespreken en misschien krijg je ook hier goede reacties.
Sterkte, ik vond het ook een wat eenzame periode en heb heel veel gehad aan online contacten.
Irl vond ik het vervelend om te delen omdat mensen dan zo ongeveer elke maand 'en! En!' gaan doen en dat des te verdrietiger is als het dan nog niet is gelukt.
Bedankt hoor 🥰
Naatje2000 schreef:
11-02-2020 17:35
Hai Oceaneyes, je bent meer dan welkom mee te komen schrijven in het Wachtbankje topic.
Allemaal vrouwen/meiden die graag zwanger willen worden en bij wie het om verschillende redenen langer duurt. En ook sommigen die net als jij voor die enge stap staan om naar de dokter te gaan.
En helaas is zwanger worden niet vanzelfsprekend, zwanger zijn ook niet en helaas zwanger blijven ook niet.
Maar het helpt echt om er samen met anderen die je begrijpen over te schrijven :hug:

zwanger/het-wachtbankje-tussen-ovulatie ... #p30538603
Bedankt 🥰
Ik wil je even een knuffel geven. Ik weet hoe het voelt. Vooral die onzekerheid en het niet weten. Zelf uiteindelijk na bijna 5 jaar een gezonde zoon gekregen en dan kan je het wel weer loslaten na verloop van tijd. Maar vooral het niet weten of je ooit nog moeder wordt en de balans tussen hoop en vrees en positiviteit en met vlagen verdriet en allerlei andere emoties, dat is het pittigst.
.
cookielover wijzigde dit bericht op 24-01-2021 17:38
Reden: Privacy
99.07% gewijzigd
Wat lief🥰

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven