(Bijna) gratis voor zwangeren!

10-06-2013 20:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke acties zijn er voor bijna gratis spulletjes voor zwangeren? Ik las ergens op internet dat veel bedrijven zwangeren in de watten leggen maar ik kan weinig vinden.

Ik vond:

- de blije doos

- felicitas doos

- gratis boodschappen PLUS (bij inleveren geboortekaartje)

Schrale vondst denk ik zo. Ik mis altijd de goeie deals
Kruidvat heeft ook een kadobox. En bij c1000 volgens mij hetzelfde verhaal als bij de plus, maar heb dat zelf niet gedaan vorige zwangerschap (nu ook zwanger) dus weet niet precies hoe dat zit.
Baby-vrekking
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gratis: een leven lang spam en reclame.

Joepie.
Ik ben nu over de 30 weken zwanger en heb me expres nergens aangemeld. En gelukkig hebben anderen dat ook niet voor mij gedaan. Moet er niet aan denken om mijn adres te verkopen aan commerciele instanties. Ik let al jaren goed op wie mijn adres krijgt, en ik krijg dus ook nauwelijks reclame in de bus. Heerlijk.

Dat ga ik niet verkwanselen voor een gratis slabbetje en een potje Olvarit.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ach ik heb me 3 jaar geleden voor diverse kadoboxen aangemeld en moet zeggen dat ik weinig overlast heb gehad wat reclame betreft hoor. Krijg heus wel eens wat in m'n ongewenste mail van hotmail maar ach dan verwijder ik dat gelijk en klaar. Heb me nu dus weer voor 3 kadoboxen aangemeld. Bij die van prenatal kreeg je zo'n 25 gratis pampers, toch mooi meegenomen. Bij de kruidvatbox zit een groot psk luiers. En als je inschrijft voor die van Etos krijg je elke maand het tijdschrift WIJ in de bus. Vind ik toch wel leuk hoor. Kreeg onlangs wel een reclamefolder van babydump, geadresseerd, met babysokjes erbij. Ze weten natuurlijk via de Etos of prenatal box dat ik zwanger ben, maar ach wat maakt dat uit? Babysokjes zijn altijd leuk om te krijgen en de folder verdwijnt bij het oud papier. Geen probleem hoor. Heb een mailbox die ik verder niet zo heel vaak gebruik dus vind het niet zo boeiend als daar wat spam binnenkomt.
Zit echt rotzooi in hoor. Vooral kortingsbonnen, monsterverpakkingen etc. Maar ik snap je hebberigheid
c1000 heeft inderdaad ook een gratis box (zag ik in hun folder) maar dan moet je je geboortekaartje achterlaten

de kruidvat tas kun je ophalen met je kruidvat pas maar ook die is de moeite niet waard (die heb ik dan weer gehaald omdat ik toch al zo een pas had)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik snap dus echt niks van hebberigheid naar rotzooi, alleen omdat het gratis rotzooi is. Maar goed, ieder zijn ding.
Ik heb in mijn hele omgeving rondgegild dat ik géén doos met een doos aan de deur wilde hebben. Iedereen heeft zich daaraan gehouden.

Kreeg ik op een gegeven tóch een doos van "de doos" aan de telefoon.

Die trut had mijn gegevens gewoon van het geboortekaartje aan het prikbord van de verloskundige gehaald.

Brutaal wijf !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
mijn kruidvat tas was een bevlieging,

Iets anders heb ik nooit gehad en nu weer niet.
quote:Snoesje666 schreef op 10 juni 2013 @ 21:21:

Ik heb in mijn hele omgeving rondgegild dat ik géén doos met een doos aan de deur wilde hebben. Iedereen heeft zich daaraan gehouden.

Kreeg ik op een gegeven tóch een doos van "de doos" aan de telefoon. Die trut had mijn gegevens gewoon van het geboortekaartje aan het prikbord van de verloskundige gehaald.

Brutaal wijf !!!ik heb mijn ovegrootoma er echt van moeten overtuigen dat ik die doos niet wilde. Het arme mens wilde wat voor ons doen
Tja als je het kan krijgen, waarom niet. Het is toch niet dat je er heel veel moeite voor hoeft te doen.

Even aanvraagformulier invullen, dat ding ophalen en klaar. En als je dan complete pakketten met luiers krijgt, waarom niet. Wat ik zeg, die paar reclamefolders of enkele mailtjes die je dan krijgt kan mij niet boeien.
Ik heb ook niet zoveel last van die paar mailtjes. Die luiers vind ik erg mooi meegenomen. Ik haal mijn kruidvat tas dan ook gewoon op. Weer een pak luiers minder die ik hoef te kopen. Die doos van de blijde doos vond ik erg leuk qua inhoud. De babydump heeft ook een erg leuke doos, zonder troep en reclame!

De doos van felicitas vond ik het ergste qua folders. Het leesvoer wat in de doos zat vond ik heerlijk!
Rotzooi ben ik het toch niet mee eens hoor. Wat is er rotzooi aan een flesje rosébier en Jillz (alcoholvrij), pakken luiers, avent flesje, 2 spenen van een bekend merk, paar leuke tijdschriften, sudocreme, Zwitsal billendoekjes, buikzalf. Zijn allemaal dingen die ik gewoon zal gebruiken en anders zelf zal moeten kopen. Natuurlijk zitten er ook reclamefolders bij maar die gooi ik gelijk bij het oud papier, zie het probleem daar niet zo van eerlijk gezegd. Oud papier wordt hier aan de deur opgehaald dus hoef daar ook niet aan te sjouwen ofzo.
Ik drink geen Jillz en rosebier, die zwangertijdschriften vind ik allemaal verschrikkelijk (en ze bevatten voornamelijk reclame), geparfumeerde zalf en billendoekjes zal ik nooit kopen.

En folders niet erg vinden omdat het oud papier aan de deur wordt gehaald, tja. Voor mij hoeven die folders helemaal niet gedrukt te worden, scheelt het milieu ook weer.

Ik ben een te kritisch consument voor dit soort dingen. Maar dat anderen andere keuzes maken, staat ze natuurlijk geheel vrij.
Ik heb me overal voor aangemeld, alle troep en kortingsbonnen weg gedaan en het nuttige gehouden. Bij de eerste de beste mail heb ik me afgemeld van nieuwsbrieven. Ik heb echt weinig spam of andere mailings gehad.
Haha ja ik ben niet zo kritisch geloof ik Ach ja, ieder z'n keus daarin.
Ik heb ze allemaal gehaald. Heb ook gewoon spam mailadres voor dat soort dingen.
Ben niet vies van gratis hoor........heb me voor alle dozen aangemeld en zo tientallen euro's binnengesleept!! Leuke en bruikbare spullen ook, over het algemeen! Via de post krijg ik alleen de WIJ, en da's prima. Voor de meuk die je via de mail binnenkrijgt kun je je in no time weer afmelden, dus ik zie het probleem niet zo!
op de site gratisvoorvrouwen staat een overzicht

etos - zitten ook kortingsbonnen voor pampers in, altijd handig

kruidvat - moet je klantenkaart voor hebben, maar je krijgt een klein pak kruidvat luiers

prenatal (=blije doos): zwangerdoos zat een klein pak pampers in, doos na de bevalling was inderdaad alleen maar reclame

babydump: leuke, gevulde doos, maar moet maar net in de buurt zitten.

c1000-inderdaad geboortekaartje inleveren. leuke doos en bonnen voor gratis producten bij x bedrag aan boodschappen bij c1000 (luiers, billendoekjes, badspul).

ik zat dan weer niet te wachten op alcoholvrij bier maar ik was wel blij met de flesjes uit zo'n doos toen de borstvoeding niet liep zoals zou moeten. Met de reclame thuis vakt het wel mee. Krijg alleen folders van prenatal en babydump thuis.

klein potje sudocreme uit zo'n pakket ook gebruikt (grote pot heb je niet nodig). Speentjes nog niet nodig dus eentje aan vriendin gegeven (haar zoontje heeft een voorkeur voor een merk) en andere staan nog in de kast te wachten.

heb wel eens gelezen dat de inhoud van die dozen ook per periode verschilt.

voor na de geboorte: maak je kind lid van de bibliotheek (gratis). je kijgt dan een koffertje van boekstart met een boekje en cd. Boekstart is een project dat voorlezen aan kinderen tot 1 jaar stimuleert. Het knisperboekje daaruit is favoriet bij dochter (2 maanden oud)
Oh, die tip van die bibliotheek vind ik dan wel weer een leuke!
quote:lilalinda schreef op 10 juni 2013 @ 21:16:

Zit echt rotzooi in hoor. Vooral kortingsbonnen, monsterverpakkingen etc. Maar ik snap je hebberigheidTis al weer ff geleden maar ik had leuke dingen in mijn boxen hoor. Spul voor mijn haar, lotion en nog iets om jezelf te verwennen na de bevalling. Idd in totaal 3 pakken luiers, baby lotion, bath, luchtje. Boekje, flesje, speen, billen crème, leuke knuffel, nog een knuffel. En idd een paar potjes (ach voor noodgevallen) slabbetje, En de box zelf. Die is nog steeds in gebruik. Is stevig plastic en heeft de vorm van een huisje. Er zit nu lego in .
Doe. Het. Niet!

Je 'verkoopt' alleen maar jouw adres en gegevens aan de bedrijven. Zodat ze je de komende jaren kunnen stalken met hun gerichte marketing. De 'opbrengst' valt tegen. Zeker De Blije Doos was een lachertje. En de Wij Jonge Ouders ook.
Op www.whysonline.nl kun je een gratis zwangerschapsagenda bestellen. Kan je ophalen bij jumbo.

De tas van c1000 vond ik de vorige x echt de moeite waard. Met bonnen voor verzorgingsproducten en luiers. De rest van ik niet zo geweldig.
Zo welkom dat het bijna pijn doet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven