Botoxinjecties en kinderwens

04-06-2019 11:45 6 berichten
.
anoniem_6454ee96597fa wijzigde dit bericht op 21-01-2020 21:40
99.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze zullen nooit écht weten of het schadelijk is, je kunt immers geen 10000 zwangere vrouwen injecteren en een gelijke groep niet om volwaardig onderzoek te doen. Daardoor zal een arts altijd een slag om de arm nemen.

Wel zijn er door de jaren heen talloze vrouwen geweest die bijvoorbeeld niet wisten dat ze zwanger waren en ondertussen gewoon botox kregen. Onder die groep is wel onderzoek gedaan, bijvoorbeeld deze,

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26635276

Daaruit bleken geen verontrustende verschillen.

CONCLUSIONS:
A 24-year retrospective review of the Allergan safety database shows that the prevalence of fetal defects in onabotulinumtoxinA-exposed mothers before/during pregnancy (2.7%) is comparable with background rates in the general population.
Ik zou het niet in je baarmoeder spuiten maar verder lijkt het mij niet zo een probleem.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom is het niet makkelijk om het gewoon niet toe te passen? Dan maar meer zweten maar het zekere voor het onzekere?
Botox is gif dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en geen nieuwe injecties meer halen.
Voor overmatig zweten bestaat er ook een operatie maar dat weet je vast wel?

Botox zou ik niet doen bij kinderwens.. Het is troep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven