Cryo terugplaatsing tweede kindje

02-01-2024 22:31 93 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Wij hebben al een prachtige dochter maar hebben nog meerdere cryo’s. Nu willen wij dit jaar starten met nieuwe tp’s omdat de wens voor een tweede kindje er is.
Zijn er meer hier die dit jaar weer opnieuw starten met terugplaatsing van overgebleven embryo’s?
Lijkt me leuk om wat ervaringen te delen.
Groetjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol, ik lees in een ander topic dat je gewoon zwanger bent!! Wauw zo blij voor je!!!! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat klopt… zondag echt een heel licht nauwelijks te zien streepje en gisterochtend al een stuk duidelijk.

Wij zijn dus heel voorzichtig super blij. 🥰
Testen tot vrijdag nog even door en dan gaan we bellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een geweldig nieuws zeg! Ik duim voor jullie dat het allemaal goed mag gaan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Test was mooi duidelijk vandaag dus gebeld met het ziekenhuis en 2 mei eerste echo. Zo spannend 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw Thol wat een fantastisch fijn nieuws, gefeliciteerd!
Ik ben gisteren weer begonnen met Gonal F.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahh wat fijn Thol!
Wat duurt het wachten dan nu nog lang he!
Op naar een mooie echo🥰

L261994 fijn dat je weer gestart bent, spannend ook. Hoop dat het voor jullie ook heel snel raak mag zijn!

Hier vandaag een goede 13 weken echo gehad! Heel fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn L261994 dat je weer bent gestart. Hopelijk voor jou ook het snel een positieve test!! Ik duim mee voor je.

Rosie 13 weken alweer en alles goed. Wat een fijne geruststelling is dat. Heerlijk genieten samen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dinsdag mijn aller laatste tp, daarna is het over en uit! Ik verwacht er niet veel van. Daarna zal ik het kinder verhaal moeten afsluiten.. zal wel een lang proces worden..
Alle reacties Link kopieren Quote
L261994 hoe gaat het met je? Punctie al gehad?

Sneeuwvrouwtje wat spannend allerlaatste terugplaatsing! Ik duim met je mee voor een mooi resultaat voor jullie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatste TP gehad vanmiddag. Ik was heel erg emotioneel, eigenlijk nog steeds. Dit was het… nooit meer cryos, niet meer bezig zijn met baby’s. Het is echt een fase die ik moet afsluiten. Tuurlijk heb ik nog 2 weken, maar heel eerlijk verwacht il er niet veel van… we zijn heel blij met ons kindje, maar ik had haar zo graag een zusje of broertje gegund… en nu lijkt het zo definitief allemaal…. Dit was het… :cry: . Ik heb de laatste TP voor me uitgeschoven omdat ik wist dat het heftig ging zijn….we hebben er alles aan gedaan, 4 miskramen doorstaan en nu gaan we door!! Ik ben iig heel dankbaar dat het ons iig 1 keer gegeven is, ik weet dat er veel mensen zijn die met lege handen staan…
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol, bijna de eerste echo! Heel veel succes! Hoe voel je je?

Sneeuwklokje kan me voorstellen dat het een lastig proces is waar je doorheen gaat. Ik hoop toch nog op een goede uitkomt voor jou!

L261994 hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee Rosie leuk weer van je te horen? Hoe voel jij je inmiddels?

Ik voel me goed, op vermoeidheid en af en toe een vlaag van misselijkheid na weinig klachten. morgen de eerste echo. Toch wel heel spannend hoor.

Sneeuwvrouw hoe voel je je. Nu ruim week na terugplaatsing toch? Wanneer mag je testen? Erg dubbel lijkt me zo’n laatste poging terwijl je in je hoofd ook al wel probeert af te sluiten.

L261994 hoe gaat het inmiddels met jou? Heb geen goed beeld waar in het proces je nu zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat het goed! De tijd vliegt, inmiddels al 16 weken en ik voel ons kleintje al wat bewegen!
Hoever ben jij nu ook alweer?
Heel veel succes morgen!! Laat je weten hoe het was?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu 7 weken. Echo was goed vandaag. Mooi kloppend hartje gezien en meting was ook kloppend. Dus gerust gesteld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah wat fijn!! Geniet van dit goede nieuws!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol schreef:
01-05-2024 22:18
Hee Rosie leuk weer van je te horen? Hoe voel jij je inmiddels?

Ik voel me goed, op vermoeidheid en af en toe een vlaag van misselijkheid na weinig klachten. morgen de eerste echo. Toch wel heel spannend hoor.

Sneeuwvrouw hoe voel je je. Nu ruim week na terugplaatsing toch? Wanneer mag je testen? Erg dubbel lijkt me zo’n laatste poging terwijl je in je hoofd ook al wel probeert af te sluiten.

Ik voel me onrustig en heb de neiging om alvast te testen… het is echt wel onrustig in m’n hoofd. Hopelijk heb ik snel duidelijkheid

L261994 hoe gaat het inmiddels met jou? Heb geen goed beeld waar in het proces je nu zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry meiden, weinig van me laten horen. Iedereen om mij heen raakt zwanger en dat vind ik soms best lastig.
We hebben een nieuwe punctie gehad met Verse terugplaatsing. Maar helaas, weer mislukt. 5e terugplaatsing die niet lukt dus ik begin een beetje hopeloos te worden eerlijk gezegd.
Heb jij getest sneeuwvrouw?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik heb getest, allemaal negatief helaas… gestopt met Utrogistan, maar ook nog geen menstruatie. M’n lichaam zal in de war zijn denk ik…

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven