Cytotec bij miskraam

28-06-2017 11:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

Helaas bleek bij 7 weken dat er geen hartactiviteit was. Het is echt nu nog maar mini klein een paar mm maar het moet er wel uit.

Heb nu cytotec tabletten gekregen. Vanmorgen om 6:00 de vier tabletten ingebracht.

Flinke last van m'n darmen gehad en diarree vanmorgen.
Buikpijn valt erg mee, voelt nu beetje als menstruatiepijn. Heb net 1 veegje bloed gehad maar verder niets. Weet dat ik geduld moet hebben. Dus dat heb ik ook. Maar ben ergens bang dat het te weinig gaat doen.

Maar hoor toch graag jullie ervaringen.
anoniem_192393 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 12:19
0.75% gewijzigd
Aliesje, sterkte met je miskraam!

Moet je na 4 uur weer 2 pillen inbrengen?
Ik merk dat er veel verschillende doseringen gegeven worden, ik moest de eerste keer 4 pillen daarna 4 uur wachten en 2 inbrengen en dit zo herhalen tot dat ik hevig ging bloeden. Dit gebeurde na ongeveer 6 uur.

Hopelijk komt het snel op gang en is je baarmoeder schoon daarna, sterkte!
He, wat naar van je miskraam. :hug:
Hier bracht de gynaecoloog ze bij mij in. 1x maar( Ik moest bevallen)Binnen een paar uur was het " gedaan" zogezegd. Pijnloos en vlot, maar dat verschilt per persoon. Sterkte! :redrose:
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 11:58
7.11% gewijzigd
Ik heb vier tabletten gekregen die ik tegelijk moest inbrengen vanmorgen en dus nu wachten.

Ik verwachte gewoon meer pijn en bloedverlies en eigenlijk gaat het best redelijk. Op m'n darmen na.
aliesje83 schreef:
28-06-2017 12:03
Ik heb vier tabletten gekregen die ik tegelijk moest inbrengen vanmorgen en dus nu wachten.

Ik verwachte gewoon meer pijn en bloedverlies en eigenlijk gaat het best redelijk. Op m'n darmen na.
Hopelijk blijft het zo!
Ana_Isabel_ schreef:
28-06-2017 12:16
Hopelijk blijft het zo!
Dat hoop ik ook als alles maar loskomt uiteindelijk.
Wat naar van je miskraam. Sterkte.

Ik kreeg 2x 4 pillen mee. Eerste 4 ingebracht rond 17.30 en rond 20 uur begonnen de krampen (tegen weeen aan) en om 23 uur was ik schoon.
Daarna toastje filet americain gegeten :$

Veel sterkte!
aliesje83 schreef:
28-06-2017 12:16
Dat hoop ik ook als alles maar loskomt uiteindelijk.
Je zult waarschijnlijk nog op na controle moeten komen?
ik heb ook cyrotec gehad, en ik was voorbereid op het ergste. Helaas heeft het bij mij totaal niet geholpen en heb ik alsnog een curretage gehad. daar was ik achteraf wel blij mee. afwachten is niet echt mijn ding :-(
Ana_Isabel_ schreef:
28-06-2017 12:24
Je zult waarschijnlijk nog op na controle moeten komen?
Ja maar over 3 weken pas. Terwijl in het begeleidingsboekje staat na een week.
ik heb na mijn missed abortion 4x4 tabletten cytotec gehad. Helaas 3 weken later alsnog een curretage omdat ik niet schoon was. Hopelijk doet het bij jou meer. Bij de eerste 8 tabletten had ik niet eens bloedverlies, merkte er helemaal niets van. Daarna Myfegyne gehad om mijn lichaam een seintje te geven dat ie moest stoppen met zwanger zijn en de 2e 8 tabletten, toen gebeurde er wel wat qua bloedverlies, maar dus niet voldoende.

Hopelijk bij jou beter resultaat. Heel veel sterkte! Schrale troost is wel dat mijn curretage eind maart was en ik ben nu 8,5 week zwanger... Hopelijk geeft dit jou een beetje hoop voor de toekomst.
zus1987 schreef:
28-06-2017 12:19
Wat naar van je miskraam. Sterkte.

Ik kreeg 2x 4 pillen mee. Eerste 4 ingebracht rond 17.30 en rond 20 uur begonnen de krampen (tegen weeen aan) en om 23 uur was ik schoon.
Daarna toastje filet americain gegeten :$

Veel sterkte!
Hahaha lekker he dat weer dan.
Ik heb 1x vier tabletten gekregen. Ben zo bang dat her niet voldoende is. Maar relateer dat aan de buikpijn en bloedverlies nu. Misschien duurt het gewoon wat langer bij mij, maar zit inmiddels al op 7 uur na inbrengen.
Babbes83 schreef:
28-06-2017 12:37
ik heb na mijn missed abortion 4x4 tabletten cytotec gehad. Helaas 3 weken later alsnog een curretage omdat ik niet schoon was. Hopelijk doet het bij jou meer. Bij de eerste 8 tabletten had ik niet eens bloedverlies, merkte er helemaal niets van. Daarna Myfegyne gehad om mijn lichaam een seintje te geven dat ie moest stoppen met zwanger zijn en de 2e 8 tabletten, toen gebeurde er wel wat qua bloedverlies, maar dus niet voldoende.

Hopelijk bij jou beter resultaat. Heel veel sterkte! Schrale troost is wel dat mijn curretage eind maart was en ik ben nu 8,5 week zwanger... Hopelijk geeft dit jou een beetje hoop voor de toekomst.
Bedankt voor je lieve berichtje.
Ik hoop er op zo snel weer raak
Aliesje wat rot van je miskraam. Helaas herkenbaar verhaal. Ik heb begin mei een miskraam gehad, bij 7,5 week. Ook opgewekt met cytotec. Begonnen op zondagochtend met 4 tabletten, 4uur later nog eens 4. Kwam niet op gang bij mij, behalve veel pijn geen bloeding. Dus toen om de zoveel uur nog 2 tabletten ingebracht. Uiteindelijk kwam het maandagavond op gang en is die week alles eruit gekomen. Wel veel buikpijn gehad (hele hevige menstruatiepijn), maar al met al blij dat het op deze manier heeft kunnen verlopen, hoe verdrietig ook.
Hoe is het nu met je TO? :redrose:
Heb helemaal niet meer gereageerd. Ik heb toen rond 18:00 echt soort van weeen gehad. Heeeel pijnlijk. Uiteindelijk ‘s avonds alles losgekomen. Maar vond het een heftige bedoeling. Duurde ook dik 2 maanden voordat ik weer ongesteld werd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven