De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Dat is klote zeg Eva, dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken, je had het zo graag anders willen zien...........

Wel fijn dat mensen aan je denken!

Floor: lijkt me ook dat jullie het zwaar hebben gehad, gelukkig gaat het nu wel beter en je klinkt ook veel blijer!
quote:Floortje_1981 schreef op 13 februari 2012 @ 16:04:

Pop het laatste wat ik erover ga zeggen is dat ik denk dat we dat juist niet moeten doen. Ik denk dat we er gewoon boven moeten staan, afsluiten en verder gaan. Hier op ons mooie vertrouwde topic waar iedereen welkom is!Dat denk ik ook!
quote:peggysue2 schreef op 13 februari 2012 @ 16:06:

Dat is klote zeg Eva, dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken, je had het zo graag anders willen zien...........

Inderdaad Eva, Niet leuk! Da's dan weer het nadeel aan openheid tijdens dit hele proces. Aan de andere kant krijg je door die openheid juist veel steun natuurlijk.
Wel héél fijn dat je zolang verlof hebt Floor. Ik snap dat het best lang is, vooral als je uitkering niet is wat je had gehoopt.

Maar aan de andere kant, ook heerlijk dat je volop kunt genieten, en net wat je zegt, over een tijdje misschien wel weer wat uurtjes werken, maar dan kun je het ook op je eigen tempo doen.

Peggy, inderdaad heel lief hoor, dat ze aan me denken. Echt, dat waardeer ik ook. Maar elke keer als mensen er naar informeren word je weer zo geconfronteerd met je verdriet. Daarom ben ik wel blij dat behalve mijn directe collega's, niemand er van weet.

En ik weet zeker dat ik woensdagavond thuis kom, en dat ik het weer heerlijk vind om te werken, en mijn gewone ritme te hebben.
Eva, wat rot om iedereen zo te woord te moeten staan..

Dat de poging niet gelukt is, is al confronterend genoeg.

Maar wat je zegt, ook wel fijn om weer wat om handen te hebben als je weer aan 't werk gaat.

Floor en Eva, helemaal gelijk, we moeten erboven staan..

quote:Eva82 schreef op 13 februari 2012 @ 16:00:

Pop, misschien overheen gelezen, maar wanneer verwacht jij je menstruatie? heb je er zin in? Of zie je er tegenop?

Eva.. ik durf het eigenlijk niet op te schrijven.. maar ik had vrijdag ongesteld moeten worden. Eigenlijk heb ik altijd een zeer regelmatige cyclus. Dus een klein beetje hoop dat het in de laatste natuurlijke ronde raak is... Maar meteen ook realistisch.. Het is in 3 jaar niet gelukt op de natuurlijke manier. En de maanden daarvoor heb ik 4 IUI-pogingen met Menopur gedaan, met extra Pregnyl daarna. Deze maand was een rustmaand. Dus ik vermoed dat m'n cyclus wat op gang moet komen.

En dan starten voor de IVF. Ik zie er niet tegen op. Integendeel, ik heb er zin in. Zin om te prikken, uitgangsecho's, etc.

(Tegen de punctie zie ik wel op.. maar heb ik gek genoeg ook weer zin in). Zin om weer een stapje verder gaan, het uitkomen van onze wens komt steeds dichterbij..
Oh Pop, wat ontzettend spannend zeg. Het zou toch heel erg mooi zijn als het allemaal niet hoeft, en het toch nog gelukt is!

Ga je afwachten, of gooi je er binnenkort een testje tegenaan?

Ik zag ook heel erg op tegen de punctie, had er bijna slapeloze nachten van, maar dat viel me juist 1000% mee. Ik zou nu al niet meer kunnen zeggen hoe het voelde, voor mijn gevoel heb ik geen pijn gehad. Echt, je kunt het! (maar stiekum hoop ik dat je nooit zult weten hoe een punctie voelt!)
Pop oh dan ga ik bij deze voor je duimen!!!
quote:Eva82 schreef op 13 februari 2012 @ 16:14:

Peggy, inderdaad heel lief hoor, dat ze aan me denken. Echt, dat waardeer ik ook. Maar elke keer als mensen er naar informeren word je weer zo geconfronteerd met je verdriet. Daarom ben ik wel blij dat behalve mijn directe collega's, niemand er van weet.

Misschien de mensen die er vanaf weten een sms of mail ofzo sturen? En ook aangeven dat je even geen behoefte hebt om erover te praten? Is dat misschien iets?
Pop, natuurlijk wil je jezelf tegen teleurstellingen beschermen... maar dit is wel spannend, zeg! Al is de kans wellicht niet groot, het kan wel! Ik heb ook 4 IUI-pogingen met hormonen gedaan en ben deze keer toch spontaan zwanger geraakt. Ik ga toch maar even voor je duimen!!!!! Knap trouwens dat je kan wachten met testen. Ik ben zo'n type die al voor de officiële testdatum er allerlei testen tegenaan gooit.
Ooooh lieve lieve lieve bitches toch! Ik kom net thuis en ik vind een aantal kaarten op de deurmat. Direct mijn man gebeld en die zei ook "die bitches zijn wel heel erg lief!" en zo is het maar net. Super lief dat jullie aan Jasmijn* en ons denken Bedankt voor de verdere knuffels vandaag en dat er kaarsjes worden aangestoken morgen. Echt schatten zijn jullie!

Pop, spannend zeg! Nog geen drang om te gaan testen? Zou toch wel super zijn...!

Eva, wat is het toch lastig, aan de ene kant super lief dat iedereen zo meeleeft maar aan de andere kant zo pijnlijk steeds. Moeten jullie nu 1 cyclus afwachten voor je weer verder mag?

Floor, wat een luxe zeg zo lang verlof. Weet niet of iedereen daar zo op zit te wachten, maar het is wel fijn dat er geen druk zit van "oh help over 3 weken moet ik alweer werken en de nachten zijn nog steeds prut!" Is het dan ook gebruikelijk om daarna weer fulltime te werken, of is parttime ook okay? Enne, het aanbod om als gids te fungeren laat ik graag open staan!

Sawasdee wat een super nieuws zeg! Jammer dat er geen zaadcellen zijn gevonden, maar wel super dat het TESE traject een stuk vroeger kan dan gedacht. Scheelt weer behoorlijk wat maandjes.
Lieve Dolfijn, wat super dat je je zo gesteund voelt. Ook ik denk aan je. Gaan jullie morgen nog iets speciaals doen? Ergens een kaarsje aansteken ofzo?
Floortje, ik had het niet beter kunnen uitleggen. Op de een wordt veel feller gereageerd dan op de ander. Dat vond ik jammer en meer wil ik er niet meer over kwijt.

Ik word ook erg verdrietig van het hele gebeuren. Heb spijt dat ik me er zo in gemengd heb. Onnodige onrust op een plek waar we elkaar zo kunnen steunen. Daarnaast ben ik van het harmoniemodel. Ergens geloof ik dat we elkaar (zonder uitzondering!) in het echte leven allemaal een dikke groepsknuffel zouden geven.

Karan, gefeliciteerd met de goede echo! En succes met de sollicitatie.Toevallig had ik me ook al eens bedacht dat het een mooie functie is. You go! (en ik woon in een ander rayon

Eva, k . t dat je tekst en uitleg moet geven. Ik dacht dat je het juist stilgehouden had? en sterkte met opstarten op je werk.

Dolfijn, ik denk veel aan jou en speciaal morgen Zorg goed voor jezelf!
Oh ja, Pop: ik was ook altijd heel regelmatig, maar juist precies die menstruatie toen ik zou beginnen met prikken, kwam "heel laat". Alsof mijn lichaam het erom deed. Flauw verhaal misschien, want ik hoop dat het bij jou wel raak is.
Donderdag merkte ik nog niets van een naderende menstruatie (meestal dag vantevoren wat bruinverlies, en wat gerommel in m'n buik). Dus toen ik heb ik stiekem getest.. had nog een kruidvattestje (ja heb al vele testen gedaan afgelopen drie jaar). En die was negatief.. Deed het vooral om m'n lijf op weg te helpen. Denk dat ik morgen nog een test doe, gewoon, om mezelf niet gek te maken (want dat ik dus wel he).
Karan gefeliciteerd met de goede echo

Keatje ik ben blij voor je dat je alleen wat beurs bent na die val.

Muis jij ook gefeliciteerd met je goede echo.

Edc jij had ook een aardig schrik met het niet kunnen ademen. Gelukkig kun je wel deze maand je iui doen. Ook jouw derde iui toch? Doe jij het het hormonen of ook in eigen cyclus? Wanneer heb je de inseminatie?

Over ks ik weet dat ze in het land is en heel relax is, want dar schreef ze op een ander topic. Ze zou binnenkort haar verhaal komen vertellen, dus ik hoop binnenkort.

Ikke veel succes vrijdag bij de gyncealoog. Ik vind het wel knap van je al die honden opvangen. Is niets voor mij.

Over de Greys wil alleen zeggen dat ik de reactie van Kk goed vind. Verder wil ik zeggen dat toen ik hier jammer genoeg ging schrijven jullie mij zeer welkom hebben ontvangen en dat ik mij hier thuis voel. Verder deel ik het gevoel wel een beetje dat als je zelf de beslissing heb genomen voor een sterilisatie toch anders is dan de andere hier die er niet zelf voor hebben gekozen. Verder ben ik net als Kk jaloers op al die vrouwen die wel kinderen hebben.

Hier gaat het weer goed na waarschijnlijk een buikgriep die heel lang duurder. Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak van de pijn vorige week rond mijn menstruatie volgens de arts. Ik heb namelijk een scheurtje in mijn middenrif wat dit soort dingen erger maakt. Ben me nu aan het voorbereiden op het gesprek met de gyncealoog op woensdag. Ik wil namelijk voor de 4de iui(hopelijk niet nodig) een hgc en ik wil hem met hormonen doen. Ik denk wel dat ik het krijg alleen hoop ik wel dat het dan is zonder rust maand. Ook omdat ze bij ons je soms ook eerst een maand aan de pil zetten voor met hormonen te beginnen.
Greys het is trouwens niet zo dat ik het jou niet gun. Ik vind het ook erg jammer voor je dat het niet gelukt is.

Sawadee het klink allemaal best positief en een stuk sneller.
Pop toch wel een beetje spannend lijkt mij. Toch al 3 dagen over tijd.

Eva ik heb de afspraak op mijn werk dat ik wat vertel als ik het wil en anders wordt er niet naar gevraagd. Misschien iets boor de volgende keer of zeggen dat ze het horen via je leidinggevende? Wel een goede actie om haar wat te laten schrijven hopelijk ben je er dan vanaf. Wanneer had je een afspraak? Moet je dan een maand wachten voor een nieuw punctie? Sorry van de vragen maar ik weer niet hoe het gaat

Dolfijn voor jou heb ik alleen een knuffel . Vind het allemaal zo erg voor je
Lief van de dames hier die Dolfijn een kaartje hebben gestuurd!!!! Echt bijzonder vind ik dat.

Ik doe morgen ook een kaarsje branden, speciaal voor de familie Dolfijn.

Pop: je hebt dus al getest. Ik hoop dat het snel op gang mag komen maar nog meer hoop ik natuurlijk dat de test te vroeg was.

Sawasdee: spannend en wat fijn dat het sneller kan dan jullie eerst was verteld!

Eva: werkse weer woensdag. Dat is niet niks. Als je er even niet over wil praten zullen je collega's dat echt wel begrijpen denk ik.

Edc: hoe is het met jou inderdaad? Wat Leonie inderdaad zegt, dat is niet niks!

Leonie: goed dat je het gesprek goed voorbereid! Maar ik hoop net als jij dat het niet nodig is.

Floortje: jij klinkt ook zoveel beter dan een paar weken geleden, je mag trots op jezelf zijn!

Karan: wat geweldig een prachtige 20 weken kijkje naar Jerommeke en dat alles er goed uit ziet, ik ben blij voor jullie.

Hier geen nieuws. Ben aan het nestelen en me proberen voor te bereiden op de bevalling.

Ik ben ongetwijfeld dames vergeten maar ik lees mee en leef eveneens net zo hard mee.

(aangezien er al genoeg is gezegd over alles, heb ik besloten mij er buiten te houden).
Hee lieve meiden, ik ben te lang niet geweest, niet bijgelezen en dat ga ik geloof ik ook maar niet doen.

Eva wat een ontzettende k#tzooi dat de poging is mislukt. En dan woensdag weer aan het werk, pffff. Zet m op!!!

Greys, wat verschrikkelijk balen zeg, ook voor jou heel veel sterkte.

Dolfijn: ik denk aan je en morgen al helemaal! Veel sterkte morgen, hopelijk wordt het toch ook een mooie dag.

Karan en muisz: gefeliciteerd met de goede echo's!
Dolfijn, hier wordt ook aan je gedacht, aan jou je man en jullie dochter.....
Dolfijn, ook hier wordt er veel aan jullie gedacht. Morgen brand ik een kaarsje voor jullie... Heel veel sterkte en 'n hele, hele dikke knuffel voor jou, je man en Jasmijn*.

De rust lijkt hier wedergekeerd. Gelukkig, de onrust gaf me een heel naar gevoel.

Knuffel voor iedereen.
Lekker laten leven...
Hier het eerste veegje roze.. Als t doorzet mag ik morgen het IVF-lab bellen, en donderdag de eerste spuit zetten.
Karan!! Proficiat met de goed echo! Wow meisje, geweldig.
Lekker laten leven...
He gatsie Pop. Ik wilde je net een hart onder de riem steken; lees ik je post, het zet dus nu door.... Bah.

Dikke knuffel hoor en heel veel succes met het spuiten.
Lekker laten leven...
Hè Pop, had het zó voor je gehoopt. Wat balen, zeg! Kom ik daar met m'n positieve verhaal aanzetten.... Ik baal nu dat ik je een beetje valse hoop heb gegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven