De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Blog en magic, tnx!!

Blog... geeft niet hoor... ik voel me best goed. Medicatie staat klaar, ik was meer aan t wachten om daarmee te starten, dan dat ik hoopte zwanger te zijn.
Dan wens ik je gewoon enorm veel succes met de volgende poging!!!!! Dat dit dan maar DE poging voor jullie mag zijn. Dikke kus, X.
Dolfijn, denk aan je, ik zal morgen ook een kaarsje voor jou en jasmijn* branden.

EvA, veel succes woensdag met het opstarten op het werk. Wel fijn dat je collega's meeleven, maar ik vind het zelf ook altijd zwaar om een ieder weer dezelfde tekst en uitleg te geven kan me voorstellen dat jij dat ook hebt.

Karan, gefeliciteerd met je goede echo, geniet ervan. Ik duim voor je dat je wordt uitgekozen door MvM.

Muizs, fijn dat bij jou ook alles goed was met de echo.

Taartje, het gaat alweer goed, ik heb er niet zoveel last meer van. Ik merk alleen dat het met het koude weer en inspanning weer terug kwam, maar niets ernstigs. Succes met het nestelen... Wanneer ben je uitgerekend?

Leoni, ik ben idd met mijn 3e iui bezig ik doe iui met hormonen. Ik hoop voor je dat het gesprek bij de gynaecoloog goed verloopt en dat je geen wachtmaand hoeft als je met hormonen gaat beginnen.
Zwaai terug voor pegs. Ben blij dat het zo goed gaat met je kindjes en dan met name je kereltje.

Dolfijn, ook van mij een hele dikke knuffel, het zal een emotionele periode voor jullie zijn.

Ik brand morgen ook een kaarsje voor jullie lieve Jasmijn.
Dolfijn een hele dikke knuffel en morgen zal ik een kaarsje branden. Zo heftig dat jullie nou een jaar verder zijn. Sterkte!

Mijn vriend is sinds vanmiddag thuis nadat we de halve thuiszorgwinkel geplunderd hebben. Maar mennnn, dit hakte er behoorlijk in. Ik was vandaag vrij en heb net sms naar mijn leidinggevende gestuurd dat ik er morgen ook niet ben. Even wat extra slaap pakken en rustig thuiswerken. Plus ervaren hoe vriend een dag thuis volhoudt, met krukken kan je niks meenemen. Geen kop thee, geen lunch. Gok dat het tegenvalt.

Pop hoe gek ook; succes met spuiten!
Dolfijn, ik denk veel aan jou en Jasmijn* momenteel. Sterkte morgen, jullie zullen extra in mijn gedachten zijn.
Dotje, wat snel al dat je vriend weer thuis is!! Pff wat een achtbaan zeg. Kan me indenken dat je kapotmoe bent. Thuis zijn zonder hulp zal ws. flink tegenvallen inderdaad. Sterkte met alles en vraag/accepteer hulp he als het nodig is
Pop, ik had nog geen tijd gehad om te reageren op je positieve berichtje en nu lees ik dat je roze afscheiding hebt. Balen! Maar ik lees ook dat je er zelf al op aan het wachten was en dat je de medicatie al klaar hebt staan. Heel veel succes met de komende poging, ik begin gewoon nu al vast voor je te duimen!

Leonie, Houd er rekening mee dat ze een HCG meestal alleen op een bepaald moment in de cyclus doen. Vaak tijdens de menstruatie. Dit omdat ze zeker willen weten dat je niet zwanger kan zijn. Ik hoop dat dat je niet tegen valt omdat het misschien betekent dat je langer moet wachten.

Dotjemol, dat lijkt me best wel zwaar, zo'n gehandicapt man in huis. Hij kan er natuurlijk niks aan doen maar zoals jij al zegt: met 2 krukken kan je verder heel weinig. Dat wordt aanpoten voor zuster Dotje! Veel sterkte voor jullie beide.

Karan, gefeliciteerd met de goede echo!

Dolfijntje, ik hoop dat je een beetje troost haalt uit het idee dat er zo veel mensen met jullie meeleven en aan Jasmijn denken.

Eva, sterkte. lijkt me niet leuk om iedereen op de hoogte te moeten houden. Aan de andere kant krijg je misschien ook wel vel steun van allerlei mensen of niet?

Sawasdee, dubbele gevoelens allemaal. Zo kan het ineens heel snel gaan. April, dat is al over 2 maanden! Spannend hoor.

Met mijn rug/nek gaat het goed. Maar om het nog even over onbelangrijke dingen te hebben: ik heb een ingegroeide teennagel! Sjongejonge zeg, dat zoiets onbenulligs zoveel pijn kan doen. Heb vandaag 3 keer in een badje met sodawater gezeten en nu gaat het iets beter maar lopen gaat niet van harte. Stom hé?

Verder heb ik dit weekend een huisje geboekt voor een midweekje in maart, op de veluwe. We hebben onze ouders uitgenodigd om mee te gaan omdat ze altijd zo ontzettend veel voor ons doen. Zo kunnen we ze hoop ik een beetje bedanken. Gelukkig kan iedereen het ook goed met elkaar vinden, anders is 5 dagen in een klein huisje niet echt een leuke manier om mensen te bedanken
Kaetje pijnelijke een in gegroeide teennagel.

Ik wist inderdaad dat een hgc moet in de eerst week van je menstruatie. Ik hoop het verlopig niet mee te maken mijn menstruatie maar als deze iui mislukt hoop ik een afspraak te maken om in maart een hgc en de 4de iui met hormonen te kunnen doen. Ik weet al wel dat de 4de zo wie zo met hormonen zal worden alleen is het misschien ook wel slim om een keer een hgc te laten doen. Weet ik zeker dat het niet voor niets is
Leoni, lijkt mij ook slim. Ik heb 2 keer zo'n onderzoek gehad. De eerste was het laatste onderzoek dat ze bij ons deden in de verkennende fase. Daarna zijn we een half jaar naar huis gestuurd. De 2e was voordat we aan IUI begonnen. Die was onder narcose met een kijkoperatie. Bij beide is er niets uitgekomen maar de arts zei al dat er ook iets weggespoeld kan worden dat je dan al niet meer op de foto ziet.
Kaetje en anderen, bedankt voor 't duimen!

Leoni, bij ons ging het net als bij Kaetje. Twee keer een hcg-onderzoek. De eerste keer in de onderzoeksfase, en daarna moesten we een half jaar zelf aan de slag. En de tweede keer tijdens de kijk-operatie.

Bij ons was er een korte wachtlijst voor het hcg-onderzoek. Het rontgenapparaat wordt namelijk ook voor andere onderzoeken gebruikt, en is daardoor niet altijd beschikbaar. De beschikbaarheid moet dus bij je cyclus passen.

Niet om je af te schrikken, maar houdt daar wel rekening mee. En houdt rekening met een wachttijd na het onderzoek voor je verder mag, dan kan het altijd meevallen als je wel meteen door mag.

In alle hectiek hier helemaal Sawasees vergeten. Wat fijn dat het al sneller kan gaan dan je eerst dacht!! Wel balen dat het onderzoek geen zaadcellen heeft opgelevert.

En Dotje.. zuster Dotje komende tijd.. sterkte hoor!!

Kun je geen beroep doen op thuiszorg (paar uurtjes per week)?

Ik weet het niet hoor.. weet dat dit tegenwoordig niet meer 'zomaar' kan. Maar het is wel behelpen zo.. Sterkte!!
Dolfijn: veel sterkte morgen! Ik denk aan jullie. Hele dikke knuffel!

Dotje: wat is je vriend snel thuis. Pff, wat een achtbaan zeg. Kan me indenken dat je helemaal kapot bent. Thuis zijn zonder hulp zal ws. flink tegenvallen inderdaad. En zieke mannen zijn toch al zo erg! (of valt de jouwe mee?) De mijne zou zich ws. vreselijk gedragen.
Lieve Dolfijn, heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken!
Peg, ik ben misschien wel geinteresseerd in de wagen. Hoe breed is hij? Dat is namelijk een essentieel punt, want onze gang is vrij smal..

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn echo. Floortje, ik moest erg lachen om de vondst van Dory, goede humor van je vriend!
Wordt mogelijk niet gewaardeerd.

Veel geluk allemaal.
Idem
maxem wijzigde dit bericht op 17-02-2012 09:46
Reden: Idem
% gewijzigd
Dolfijn, veel kracht en licht voor vandaag! Ik denk aan jullie
Dolfijn, heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan jullie
Dolfijn en dolfijnman ik wil jullie vandaag heel veel sterkte en kracht toewensen.
Dolfijn, veel sterkte vandaag...
Dolfijn; heel veel sterkte voor jou en Dolfijnman...
Lekker laten leven...
Veel sterkte en een grote voor dolfijntje en dolfijnman. We denken aan jullie vandaag!
Lieve Dolfijn en Dolfijnman, ik denk aan jullie.

Heel veel sterkte vandaag.
Lieve Dolfijn en Dolfijnman, ik denk aan jullie en Jasmijn. Veel sterkte vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven