De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt weer voor jullie knuffels, echt, ze doen me zo goed. Jullie slepen me er zo doorheen!

Ik heb net gebeld voor de uitslag en ik heb een HcG van 11. Het is nog maar 12 dagen na de punctie en nog maar 9 dagen na de terugplaatsing, dus veels te vroeg natuurlijk. De gyn kon er weinig over zeggen: het kan vriezen of het kan dooien. Ik moet doorgaan met de Utrogestan en woensdag weer terug voor bloedtest.

Gek genoeg ben ik nu heel rustig, want als mijn gevoel klopt en ik gewoon ongesteld ga worden, dan weet ik dat mijn lichaam het toch weer geprobeerd heeft. Ik heb mijn best gedaan en het embryootje was dan gewoon niet sterk genoeg. Ik heb liever dat hij dat nu realiseert als dat we er pas weer achter komen met 20 weken. Dus ik ben "relaxt", het geeft me weer wat hoop voor de toekomst. Weer zo'n strohalm waar ik angstig aan vastklamp.
Enkele weken geleden is het hier gegaan over extra vitamine nemen.

Karan of taartje dacht ik had toen een heel lijstje gemaakt met diverse vitamines, maar welke dosering zou je dan moeten gebruiken?

want daar heb je ook weer veel verschil in.
Dolfijn, ik kan niet meer zeggen dan dat ik je superdapper vind! Echt, je bent iedere keer opnieuw toch weer zo sterk.

Dapperedodo! En ik hoop zooooo dat je keihard ongelijk hebt met je gevoel... Hele dikke knuffel!
Lekker laten leven...
Dolfijn, als ik het goed begrijp geeft de bloedtest nog geen bevestiging?
quote:Eva82 schreef op 09 maart 2012 @ 12:50:

Dolfijn, als ik het goed begrijp geeft de bloedtest nog geen bevestiging?

Nee, daarom wilde ze hem eigenlijk ook niet uitvoeren aangezien het niks zegt (behalve als hij echt < 1 zou zijn) Het zegt niks. Maar als ik zo een beetje rondkijk op internet dan zou hij toch boven de 20 moeten zitten nu. En mijn lichaam zegt ook nog steeds dat ik ongesteld ga worden hoor. Ik heb een ietsiepietsie hoop, maar ga er toch 95% van uit dat ik ongesteld ga worden.

Maar het geeft mij echt rust. Stom he? Mijn lichaam kan het en dat betekent dat het ooit, ooit, ooit toch echt moet gaan lukken.
Dolfijn, wat zou het hcg moeten zijn in n gunstig geval?

Ik snap je gedachtegang, en vindt je ook zo dapper en krachtig!
Dank je Magic Hoe is het nu met jou? En Joop?

Ikke, Karan had dat lijstje. Ik zal haar even Appen dat ze het nog een keer neerzet. Ze is nu alleen druk, dus het zal niet snel komen.
Ah.. Ik lees het al! En nee.. De rust die je voelt is niet stom! Dat maakt je zo krachtig.

Dank je Pop! Nu gaan alle duimen voor jou draaien. Hoe voel je je?
Dank je wel Dolfijn. Het heeft geen haast hoor, maar ben wel benieuwd erna.

Ik vind je echt dapper en heb respect voor je

Eerst een post waar de wanhoop vanaf druipt en die ook mij tranen bezorgt, om vervolgens een post hier neet te zetten waarin je al een heel stuk positiever en rustiger over komt.
Oké Dolfijn duidelijk. Ik had ook al even gegoogeld op HCG waardes. Het zegt echt nog niks..

Ik hoop toch zoo dat het wel helemaal goed zit!!
Je bent lief Dolfijn, maar we duimen ook nog voor jou hoor!!

Ik voel me gewoon, geen zere borsten meer, wel wat pukkels op mn kin die ik meestal paar dagen voor mn menstruatie krijg. Maar nog even de kop in het zand, ik wil het zoooo graag!! De spanning bij popman, ouders en schoonouders en beste vriendin neemt ook toe (verder niemand op de hoogte).

Iedereen vraagt heel voorzichtig hoe het gaat en hoe ik me voel. En ik mag me niet te druk maken.. Zware boodschappen worden gedaan, ik mag de auto niet wassen, etc.

Heel lief, maar ik wil ook gewoon mezelf zijn..

Ik vind t wachten zoooo lang duren.
Pop, spannend he. Ik vond het al zenuwslopend terwijl ik die 2e wachtweek niet eens gehaald heb. Hang in there!

Zo, ik heb het avondeten vast gemaakt, ga me nu douchen en dan op naar mijn werk voor een late dienst.
quote:ikke_1984 schreef op 09 maart 2012 @ 13:11:

Dank je wel Dolfijn. Het heeft geen haast hoor, maar ben wel benieuwd erna.

Ik vind je echt dapper en heb respect voor je

Eerst een post waar de wanhoop vanaf druipt en die ook mij tranen bezorgt, om vervolgens een post hier neet te zetten waarin je al een heel stuk positiever en rustiger over komt.

Dank je wel voor je lieve woorden! Het voelt ook heel raar ineens hoor. Gisteren en vanochtend wist ik niet meer waar ik het zoeken moest van wanhoop. En nu voel ik me 180 graden anders. Soms kan je gevoel ineens raar doen

Pop, spannend hoor! Best irritant he, al die goedbedoelde lieve vragen hoe het gaat. En je familie wil ook zo graag dat je zwanger bent. Voel je daar ook wat "druk" vanuit? Zo van: "ik moet wel zwanger zijn anders stel ik weer zoveel mensen teleur"? Dat gevoel heb ik heel sterk en dat is best zwaar zo. Ik hoop dat je het weekend door zal komen en met goed nieuws!

Eva, werk ze!
Hé Dolfijntje, dus er is wel 'iets' gaande, gelet op het feit dat er HCG in je bloed zit? Kan niet meer van de pregnyl zijn (voorzover je die gehad hebt), toch?! Nou ... ik ga in ieder geval flink duimen.

Ook voor Pop trouwens!
Jeetje Dolfijn, wat ben jij sterk zeg! Enorm knap hoe je in een paar uur tijd je verdriet en wanhoop alweer weet om te zetten in rust en hoop. Ik blijf gewoon door duimen hoor... zolang er geen echte ongesteldheid is. Sterkte met deze kl*tedagen... die onzekerheid is killing!

Ik had vanmorgen weer een meting en de eitjes zijn goed gegroeid. Eergisteren waren ze 10 á 11 mm, vanmorgen 13 á 14 mm. Ze telde er zes aan de ene kant, en acht aan de andere kant. Slijmvlies was ook mooi dik zei ze, zelfs al dik genoeg voor een terugplaatsing. Maandagmorgen weer een echo en als het zo doorzet heb ik woensdag, donderdag of vrijdag de punctie. Pfoei, het wordt nu écht écht écht spannend....
Hey dolfijntje, wat een verdriet, maar zo ontzettend goed van je hoe je ermee omgaat! Een hele dikke knuffel voor je, en heel veer kracht, weet niet wat ik anders moet zeggen...

Maris, wat spannend dat je punctie er al bijna aan zit te komen, nog even geduld!

Ik heb van morgen mijn medicijnen opgehaald voor de nieuwe ronde. Ik begin de 21e met Decapeptyl, dan wachten op menstruatie en dan voor echocontrole of alles rustig is, daarna hopelijk starten met stimuleren...
lieve lieve dolfijntje, ik kan me niet voorstellen hoe je voelt. Ik bedoel..ik heb me de afgelopen jaren wel onzeker en verdrietig gevoeld maar jij bent al zoooo veel stappen verder...Ik krijg er tranen van in m'n ogen en een knoop in m'n maag als ik je berichten lees. Ook ik hoop dat de hcg waarde een klein beetje hoop kan geven en dat er misschien toch een kindje aan het groeien is in je. Heel erg veel sterkte meid! Ik hoop dat je wat afleiding hebt de komende dagen!

Pop voor jou nog steeds spannend dus.

En leoni vandaag de hsg he? Ben zo benieuwd hoe het gaat, en ik hoop uiteraard dat het voor jou ook meevalt, zoals voor veel meiden! En dat de uitslag goed is.

Kuukelesaan ik heb volgens mij nog nooit op jouw berichten gereageerd (vergeet ik dan gewoon ondanks dat ik alles lees, maar er is soms zo veel geschreven): wat een enorm heftige tijd heb jij achter de rug zeg!! Sjeeeeemig ongelovelijk. Ik kan me ergens in de verte een klein beetje inleven in wat je meemaakt wat betreft de amputatie omdat bij mijn vader z'n been is geamputeerd een paar jaar geleden. Bij hem is het wel het hele been en hij is een stuk ouder dan jij en daardoor moeilijk in staat om goed met de prothese om te gaan. Maar de impact op zijn leven, dat van m'n moeder en van hen samen is enorm. Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal op tv! Stoer hoor!! Je hebt nog niet laten weten wanneer het er op komt toch? Kan je al wel laten weten welk programma het is? Is het van BNN? Je zal het maar hebben? Of een medisch programma?

Meiden, hebben jullie dit filmpje al bekeken? Ik zou zeggen: doen!
dofijn, wat een rotnieuws , maar wat geweldig hoe je er mee omgaat . kan me voorstellen dat je een bloedtest wil om alles te bevestigen wat je nu voelt.

Ikke en pop, de duimen draaien nog even door.

Maris, wat goed dat je eitjes goed groeien, spannend volgende week een punctie!!

voor iedereen een omdat jullie zulke lieve en dappere meiden zijn.
ik ben stil van je dolfijn.. zoveel gelezen maar alleen jouw berichten onthoud ik. wat n verdriet. was ks al schreef, dan denk ik dat ik veel moet doorstaan maar jij slaat echt alles. wat ben je dapper en krachtig maar laat t verdriet wel toe hoor! anders blokkeert alles.

woonden we allemaal maar dichter bij elkaar, gingen we vanavond wijn drinken en toastjes filet americain en brie eten.

dikke zoen voor ieder!
Dolfijn, hier even stille meelezer die een knuffel komt brengen....

Sterkte!!
I could go into detail...but I won't.
Hoop morgen op een beetje goed weer, want ga morgen lekker naar baarn. Heerlijk met de honden een stuk wandelen even lekker ergens anders dan hier in de buurt. Hoop dat dat ook ff goede afleding geeft, want ik begin nu steeds meer krampen te krijgen in me buik, dus ik weet niet of ik nog echt hoop moet houden.

Maar ja geen bloed en geen bloed geeft moedt heb ik hier horen zeggen.
Hè meiden jullie laten mij wel huilen vandaag. Vanmorgen even snel gekeken en zag ik dat julie hadden onthouden dat ik de hsg krijg vandaag was helemaal ontroerd.

Na mijn hsg wou ik er wat overschrijven en dat zie ik het bericht van dolfijn. Ik wist even niet wat ik moest schrijven het is je zooooooo gegund. Gelukkig zag ik daarna het postieve bericht. Ik hoop/duim voor je dat ze of hij gewoon een laat bloeiers is als het om de hcg.
Pop en ikke ik duim ook voor jullie.

Nu mijn ervaring van de hsg. Een ding ik mag niet klagen het was al met al binnen 10 minuten gedaan waarvan het inspuiten maximaal 2 minuten heeft geduurd. Het zag er allemaal perfect uit. De vloeistof ging zo snel door mijn eileiders en daarna naar mijn buik dat ze niet een mooie foto hebben van mijn eileider, want de vloeistof zat al in buik. Gyncealoog was helemaal blij met het resultaat.

Voor de hsg eerst nog een echo gehad om te zien of alles rustig was en ik mag vanavond beginnen met 75 ml gonal erbij te gaan spuiten. Volgende week weer een echo.
Dolfijn, dikke knuffel voor je. Wat ben jij sterk.

Mss zit je er nu nog niet op te wachten maar ik hoor vaak hele goede verhalen over de b12 spuit.

Zelf heb ik er ook goede ervaringen mee. Moeilijk zwanger worden en miskramen zonder b12. Zwanger worden en blijven mét b12. B12 schijnt te helpen bij t innestelen.

Sterkte meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven