De PrikBitches

05-01-2014 14:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het topic van de Prikbitches. Één van de langstlopende topics op het vivaforum (inmiddels deel 15).

De Prikbitches zijn een groep meiden en vrouwen die schrijven over hun ervaringen in de medische molen.

Voel je welkom om mee te lezen, mee te schrijven, of je ervaring te delen. Je kunt hier je vragen stellen over de medische molen, er zijn voldoende 'prikbitches' die je een antwoord kunnen geven.

En ben of wordt je 'prikbitch'.. voel je welkom om mee te schrijven!

Laatste tabel-update 25-01-'16

Superstoere prikbitches

* Evw1984 (28 jr): Zoon begin 2011, clomid vanaf november 2011, eerste IUI november 2012, spontaan zwanger maart 2013 mk, 1e IVF miskraam met 6 weken. 1x cryo mislukt. 2e IVF januari 2014

* Dartel86: sinds 2011 bezig, partner verminderd vruchtbaar, aangewezen op ICSI. 1e poging eind 2012. Geen bevruchtingen, 2e poging begin 2013 vroege miskraam. 3e poging miskraam, nu allerlaatste poging

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 6 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH.

* Kidon (38 jr): Moeder van zoontje 5 jaar door 1e keer IUI. Zaad man erg verslechterd daarom nu ICSI. 1e Poging eind okt 2012.

* Emma08 (31 jr): Eerste ICSI poging zwanger van een tweeling, maar eindigde in een vroege miskraam. Tweede poging begin 2014 is mislukt geen bevruchte eicellen. Start derde poging juni 2014

* Rietje (30 jr): aan het proberen sinds 1 jan. 2011. In jan 2013 start met de 1e keer IUI.

* MissOR (32 jr): miskraam okt 2011 na spontane zwangerschap. 1 toegankelijke eileider, laag AMH, lage zaadcounts. 3 IVF pogingen gedaan, veel eitjes, weinig bevruchtingen. Nu pauze om hydrosalpinx met Essure te blokkeren, daarna cryo's met 4 dag 3 embryo's en 1 dag 6 embryo.

* Puck-eefje (42 jr): 13 IUI, 2x ICSI (beide mislukt), 2x mk van IUI. Volgende maand laatste poging ICSI

* Julia177: sinds eind 2009 bezig. Man verminderd vruchtbaar. 6x IUI, 2x. IVF, waarvan de laatste poging na 9 wk geeindigd in missed abortion. In februari (hopelijk) een cryo-terugplaatsing.

* Someone86 (28 jr): januari 2015 eerste ICSI, partner verminderd vruchtbaar na teelbalkanker.

* Druivensap (29 jr): mei 2014 gestopt met de pil, endometriose, zaad man niet fantastisch, door pijn endometriose sinds half juni 2015 terug aan de pil, waarschijnlijk najaar 2015 1e IVF

* theepoes: 2012: start kinderwens. 2013: Zwanger na 3x IUI. Zoon in 2014 geboren. 2015: zwanger na 2x IUI. Miskraam. 2016, opnieuw IUI.

* flipje2 (27 jr): sep 2014 gestopt met de pil, sep 2015 naar huisarts: man ernstig verminderd vruchtbaar, IUI of IVF niet mogelijk. Jan 2016 start ICSI1.

* Femke104 (34 jr): juni 2011 gestopt met de pil. April 2012 mmm, tot nu toe geen oorzaak gevonden. Na 3 IUI behandelingen aangewezen op IVF/ICSI ivm wisselende zaadkwaliteit. Dochter uit 1e ICSI poging. Januari start ICSI 2 voor een broertje/zusje

Zwangere prikbitches

* Ciccietta (35 jr): Aangewezen op ICSI. Eerste poging eind 2011 geslaagd (2 cryo's over). Bevallen van een dochter augustus 2012. Spontaan zwanger van 'n tweede kindje!

* Noe-noe (33 jr): bezig met IUI 7. Partner verminderd vruchtbaar. Miskraam na IUI 6. Zwanger!

* Kuuk (35 jr): door slechte zaadkwaliteit aangewezen op icsi. Na lange zoektocht en een aantal afwijzingen ivm hartziekte na anderhalf jaar groen licht om te beginnen. Start nov. 2012. 4x ICSI, zwanger na tp 11.

* Mirk86 (27 jr): Kinderwens Sinds maart 2013. In oktober eileiders verwijderd, daarom nu IVF. Mei 2014, zwanger van 1e IVF-ICSI

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 8 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH. Zwanger na 1x ecd.

* Pioenrooske: dochter uit 2e ICSI poging; aug 2015 spontaan zwanger van 2de kindje

Prikbitches die bevallen zijn

* Krissie: zoon

* Draaimolen: zoontje

* Marielle: dochter

* Sammy300: adoptiezoon

* Sweety: dmv IUI een dochter

* Yamuna: dmv IUI 2x een dochter

* Nicks: zoon

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger: zoon

* Fre: 1e IVF een zoon en dochter

* Debgirl1984: PCO, een dochter

* Nicky22: dchter

* Rebels: twee dochters

* Maria 52 (Pierel): Zoon, en na 3 maal IUI en hsg spontaan een dochter

* Tornapart: dmv een cryo na IVF een zoon

* Peggysue2: dmv IVF een tweeling, zoon en dochter

* Zitah: IUI, een zoon

* Sophy: na 3 keer ICSI in eigen cyclus een dochter

* Bengal: na start fertiliteitstraject spontaan een dochter.

* Allis: IUI nr.2 een miskraam, daarna een dochter

* Watson: 2 x IUI, daarna via ICSI een dochter

* Lynn80: 8x IUI, daarna IVF een dochter

* Fleur: 3 x IVF/ICSI,geen succes, daarna spontaan zwanger

* Naski: 40 jaar. Laatste ronde IUI zwanger

* Aaatje: 3e IVF in eigen cyclus een dochter

* Mousie: 5 poging ICSI eigen cycluseen zoon, daarna spontaan een tweede kindje

* Carpe Diem: ICSI een dochter, na een cryo-tp een tweede kindje

* Jusa: na 6x IUI en 1x IVF een dochter, IVF 2 eent tweeling, zoon en dochter

* Kaetje: 33 jaar. 8 keer IUI met hormonen. Zoon na ICSI, tweede zoon spontan

* Floortje: Clomid, 4x IUI, spontaan zwanger, meisje

* Blogbabe: na 4e IUI dochter

* Taartje: 1e poging IVF miskraam, tweede IVF zoon

* Abc: 1e ICSI overstimulatie, tweede cryo dochter

* Sherto: 1e ICSI zoon

* Ramiaatje: zwanger door IUI

* Karan: door NL arts naar Gent ivm een TESE operatie, maar die vonden ze daar niet nodig. Zoon na 1e ICSI, tweede cryo-tp

* Giraffje : zwanger van 3e IUI zwanger

* Muisz: na vijf IVF-pogingen met 9 terugplaatsingen een zoon en dochter

* Ciccietta: 1e ICSI dochter

* Maris: 1e IVF kindje

* ks04: 3 IUI pogingen, spontaan zwanger voor start IVF

* Haiti: 1e ICSI zoon, tweede ICSI dochter

* Ginger: na 4x IUI spontaan zwanger

* Ikke_1984: dmv IUI zoon

* Pop77: 4x IUI, 1x IVF, 1e ICSI zoon en dochter

* Dotjemol: 3e ICSI kindje

* Jennecke: 8 x iui 2 x miskraam. 1e IVF een kindje

* EDC1975: 6 x IUI mislukt, 2e IVF een dochter

* Sawasdee: Vriendlief heeft een TESE operatie ondergaan. Dochter uit de 1e ICSI.

* Choco: 6 x IUI, 1x ICSI (0 bevruchtingen). Manlief slecht zaad en bij mij denken ze aan endometriose (nog geen kijkoperatie gehad). Na een secondopinion tweede ICSI en zwanger!

* Linde77: Na 5 mislukte IUI's en IVF een zoon!

* Yezka: Na heel veel behandelingen in december '15 bevallen van een zoon!

En dit zijn de allerstoerste prikbitches: Uitbehandeld, samen verder. Noodgedwongen zijn zij de allerstoerste meisjes:

* Merel29: Gestopt met de pil in april 2004. Na 6 keer iui, 2 keer ivf (waarvan 1 zonder bevruchting), 2 keer icsi en 2 keer een cryo terugplaatsing uitbehandeld. September 2010 een vroege miskraam na de laatste cryo terugplaatsing.

* MagiC: 39 jaar, actief sinds 2008, 5 x IUI, mei 2011 start met IVF. Zwanger na eerste poging, miskraam met 9 weken. IVF 2 geen bevruchtingen. IVF 3 geen resultaat. FSH test; start overgang positief. Augustus 2012 start IVF 4, laatste 'erop of eronder' poging is helaas niet gelukt.

* (Deze rij is veel en veel langer dan alleen Magic en Merel. Een voor de allerstoerste meisjes.)

Mochten er meiden zijn die graag aan de tabel toegevoegd willen worden, stuur dan even een privé bericht naar PrikBitch!

Oude topics: Het begin, deel 2, deel 3, deel 4, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14.
quote:Yezka schreef op 11 mei 2014 @ 10:34:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto650-ERYW4LON.jpg[/img]

En natuurlijk ook voor ieder ander hier.
Hier nog steeds bloed. Ik denk dat het toch gewoon mijn menstruatie is ondanks dat m'n temp nog niet helemaal laag was vanmorgen. Zou dat door een restje Ovitrelle kunnen komen? Normaal daalt mijn temp elke maand op de dag dat ik ongesteld word naar 36,5 of zelfs 36,4 en nu hang ik al 3 dagen op 36,7. Precies ertussenin. Weird. Morgen maar weer bellen voor een uitgangsecho. Snik... Op naar de laatste IUI poging.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Boannan ik ken veel meiden die bloed hadden terwijl ze toch echt zwanger waren. Als je temp nog hoog is morgen zou i er een test tegenaan gooien voordat je belt.

Yezka

Hoe is het verder?

Emma succes.

Mirk moe zijn hoor ook gewoon bij zwanger zijn alleen zal jij er dadelijk waarschijnlijk ivm medicatie minder last van hebben. Over een jaar heb je waarschijnlijk ook je eerste Moederdag.

Jemie voor jouw ook op naar volgend jaar Moederdag.

Ik hoop dat jullie allemaal volgende jaar Moederdag kunnen vieren met je eigen kindje
@Boannan: ik zou morgen ook even een test doen, just to be sure.

@Missmup: hoe gaat het met jou?

@Misstinkerbel: hoe gaat het met je? Wanneer komt er voor jou meer duidelijkheid deze ronde?

Hier: moederdag vandaag, dubbel gevoel vandaag. Werd weer even met de neus op de feiten gedrukt en maar weer eens gevoeld hoe groot onze wens is. Man is er een stuk nuchterder onder en voelt niets bijzonders op zo'n dag als vandaag. Snap ik ook wel. Ik voel continu de hormonen door mijn lijf gieren en mijn lijf moet het toch iedere keer weer proberen en ondergaan allemaal. Soms zou ik ook wel eens in de schoenen van mijn man willen staan. Hoewel, wij vrouwen zijn echte doorzetters en bikkels! Sterker dan mannen denk ik soms wel eens

Dag vier van onze ronde vandaag. Over ruim anderhalve week weer een echo om te kijken hoe de groei van mijn baarmoederslijmvlies ervoor staat.
Morgen testen is nog te vroeg vanwege de Ovitrelle. Tenminste morgen zit ik op 12 DPO en vorige ronde had ik een heel licht maar duidelijk streepje op 12 DPO dus ben bang dat het dan niks zegt.

M'n temp is niet hoog genoeg voor een zwangerschap denk ik. Normaal ga ik na m'n eisprong naar 36,9 met af en toe een 37,0 en zak ik dus weer op de dag dat ik ongesteld word naar 36,5 of 36,4. En nu dus al 3 dagen 36,7. Zou het een mislukte innesteling kunnen zijn? Of word je dan gewoon ongesteld op de 'normale' dag?

Het lijkt me echt niet dat ik zwanger ben want ook echt menstruatiepijn. Nou ja, als m'n temp nog niet gezakt is op de dag dat ik weer Gonal F moet gaan spuiten dan gooi ik er wel een testje tegenaan.

Een hoop voor iedereen hier op Moederdag!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
@ Taartje: Bijzonder he hoe mannen en vrouwen er wezenlijk anders in staan. Komt echt door die hormonen. Als mannen die hormonenrazernij zouden hebben, zouden ze snikkend deze Moederdag door zijn gekomen... Toch zou ik geen dag willen ruilen. Het op de wereld zetten van een kind is zo iets unieks en moois, mannen missen dat.

Mijn D-day is woensdag. Ik moet dinsdag/woensdag ongesteld worden. Als ik het vrijdag nog niet ben, ga ik testen. Ik ben vrij regelmatig namelijk.
Nou ik blijf goed in het mezelf voor de gek houden. Vanmorgen was m'n temp op z'n laagst dus ik mag door naar IUI ronde 3.

Ik ga over 4 weken na de laatste IUI ook maar gelijk een evaluatiegesprek inplannen omdat we hebben besloten hierna over te stappen naar IVF bij VUmc. Weet iemand of die een wachtlijst hebben?

Ik heb het namelijk zo bedacht dat we dus nog 1 IUI poging doen, dan een maand niks want zijn we op vakantie en dan wil ik begin juli na nog 1 poging zelf op vakantie starten met IVF. Maar dat kan ik natuurlijk allemaal wel leuk bedacht hebben, als er een wachtlijst is dan gaat dat niet op natuurlijk.
Boannan als het goed is is er geen wachtlijst!! 2 mnd geleden iig niet!! Je kunt vast informeren?
Celpa:,wow wat heftig voor jullie zeg.. Zoals ik voor alle anderen mijn duimen blauw draai zal ik ook voor jou duimen. Wanneer hebben jullie de afspraak in het ziekenhuis? Probeer positief te blijven denken...!

Boannan, Wat balen dat jullie IUI-poging niet gelukt is zeg... Ik kan me de teleurstelling al een beetje voorstellen (hou er ook rekening mee natuurlijk dat dat voor ons zo zal gaan). Heb je al contact opgenomen met VUMC? Is er nog steeds geen wachtlijst??

Miss Tinkerbell, hoe gaat het met je?? Woensdag weet je meer, hoe voel je je?? Heb je er vertrouwen in..?? Kop op he, we duimen door..!

Mirk, hoe voel je je?? Een stralende zwangere vrouw?? Vragen de mensen al hoe het toch komt dat je er ineens zo stralend en blozend uitziet..!?

Miss Tinkerbell, wij kunnen wel gewoon seks hebben maar zwanger zal ik er niet van worden. Mijn vriend is gesterilliseerd en dat is niet meer te herstellen. Wij gaan dus noodgedwongen voor ICSI (en hebben dus maar 3 kansen..).

Verder ging ik met gemengde gevoelens Moederdag in maar werd totaal verrast door een hele lieve kaart en cadeautje van de dochter van mijn vriend...! Ik voel me nog steeds geen 'echte' moeder, maar wel enorm gewaardeerd..!
I'll be there in three shakes of a lamb's tail.
Hoi lieve allemaal, ik heb wel de hele tijd meegelezen, maar blijk niet zo'n actieve schrijver te zijn.

Mooi bericht heb je gisteren geplaast Yezka voor alle wensmoeders en moeders hier. Ik hoop dat jouw grootste wens snel in vervulling gaat. Dat geldt trouwens voor alle dames hier!!

Missmup en boannan balen... dikke

Jemie en Mirk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

De reden dat ik regeer is om jullie (en alle meelezers) te laten weten dat ik ook zwanger ben. Ik heb vorige week een echo gehad met kloppend hartje. Ik zat te wachten totdat ik ongesteld werd zodat ik kon bellen voor mijn cryo terugplaatsing, alleen dat bloed kwam maar niet. Uiteindelijk een test gedaan met het idee dat deze toch wel negatief zou zijn en ik dan ten minste ongesteld zou worden. ??? twee streepjes??? Het voelt een beetje als science fiction deze spontane zwangerschap. En het voelt heel erg als voorkruipen als ik de verhalen hier zo mee lees. Ik hoop eigenlijk dat mijn verhaal een hart onder de riem is voor alle andere (wens)moeders hier.

misstinkerbell mijn duimen draaien voor jou! En ook voor alle die anderen hier.

Ik ga weer in de mee lees stand. Misschien dat ik af en toe nog reageer.

liefs picolientje
quote:mrs-mia-wallace schreef op 12 mei 2014 @ 11:25:

Celpa:,wow wat heftig voor jullie zeg.. Zoals ik voor alle anderen mijn duimen blauw draai zal ik ook voor jou duimen. Wanneer hebben jullie de afspraak in het ziekenhuis? Probeer positief te blijven denken...!

Dankjewel mrs-mia-wallace! Onze afspraak is volgende week, heb nu al de kriebels over wat we gaan horen...zennnnnn!

Wat lief dat je gisteren verrast bent! Altijd leuk om gewaardeerd te worden...

@boannan; wat kan je lijf je toch voor de gek houden. Ben je inmiddels ongesteld? Of toch nog een ienimini kans dat...?

@Mirk; is het nieuws al geland? Fijn te lezen trouwens dat VUmc geen wachttijden (meer) heeft voor IVF!

@picolientje; Gefeliciteerd!
@ Picolientje: WOW!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Ik ben dol op dit soort verhalen en je hoort ze stiekem best vaak! Wonderen bestaan en de natuur doet gewoon lekker wat het zelf wil. Geniet ervan en het voelt echt niet alsof je voorkruipt, het is je van harte gegund!!!!

@ Mia-Wallace: Aha, dus zo zit het bij jullie in elkaar. Maak je gebruik donorzaad? Of is er toch een mogelijkheid om zijn zaad te gebruiken?

@ Boannan: Balen zeg, maar houd de moed erin! En idd verstandig om na 3IUI's over te stappen op IVF. Je kan altijd weer terug naar IUI (net als ik), niks moet, alles mag. In mijn ziekenhuis was ook geen wachttijd hoor.
P.S. Tip van de dag: koop geen toiletpapier met roze bloemetjes erop als je vlak voor je NOD zit... Ik schrik me elke keer een ongeluk als ik af veeg... Maar nog geen bloed te zien.
quote:misstinkerbel schreef op 12 mei 2014 @ 15:51:

P.S. Tip van de dag: koop geen toiletpapier met roze bloemetjes erop als je vlak voor je NOD zit... Ik schrik me elke keer een ongeluk als ik af veeg... Maar nog geen bloed te zien.

Grappig. Geweldig als het bij bloemetjes blijft..!

Picolientje, GAAF!! Gefeliciteerd joh..! Weg met dat voorkruipgevoel en gewoon genieten van je zwangerschap..!

Miss Tinkerbell, vriend heeft een PESA behandeling ondergaan. Dus gelukkig met eigen zaad..!
Picolientje, wauw! gaaf! gefeliciteerd! Ik zeg ook, niet schuldig voelen!! :D

tinkerbell oeeeeeeh keihard duimen hier voor jou !!

Dat roze wc-papier hahahaha ik heb ook een keer zo iets gehad ja. je wéét dat er bloemetjes op zitten, maar tóch schrik je. En daarna moet je om jezelf lachen ;p

Het nieuws is wel geland bij mij :D

Mijn stemming wisselt alleen enorm. Het ene moment voel ik me zeeeeeeeeer speciaal en blij. Het gekke is dat alles gewoon doorgaat omdat niemand iets aan je ziet (schijnbaar straal ik niet zo haha, dus daar moet nog even aan gewerkt worden). En het andere moment voel ik me huilerig en sip :( om niets dan dat wel. Ik heb er niet héél veel last van dus ik kan er af en toe ook nog wel om lachen. Het zullen de hormonen wel zijn. Ik ben ook zó dankbaar en kan me soms niet voorstellen dat ik zwanger ben. Natuurlijk hoopte ik dat het snel zou gaan, maar het is onwerkelijk. Het is gepland en toch ook weer niet (zo voelt het). Dan voel ik me in de war.

Over Mr. embryo zelf maak ik me geen zorgen. Die zit daar lekker en knus te groeien

Alleen maak ik me nog even beetje druk over het recept van de utrogestan. Ik mocht er langer mee doorgaan (op eigen verzoek) Nog nog steeds geen recept. Dus gebeld en ik kreeg een verpleegkundige die me er van bleef overtuigen dat ik het niet meer nodig had. IK ben bij mijn standpunt gebleven en hád al afgesproken om door te gaan. Dus dat bleef ik maar herhalen.

Ik ben er ook heilig van overtuigd dat ik het nog even nodig heb, al is het niet meer zo'n hoge dosering. Én ook omdat mijn homeopaat dat getest heeft (wie mij voor gek wil verklaren prima ) Ze heeft nu beloofd het recept op te sturen naar mijn huis. Maar ik en er nog niet gerust op hahahaha. Slaat nergens op want ze hebben het toegezegd. Dus het komt gewoon!! Maar pas als het er is heb ik complete vrede. en anders weet ik ze te vinden .Rationeel gezien weet ik dat ik het even los moet laten, maar goh daar ben ik toch nog steeds geen held in.

oehm sorry lang bericht, hier toch een beetje labiel misschien
quote:misstinkerbel schreef op 12 mei 2014 @ 15:51:

P.S. Tip van de dag: koop geen toiletpapier met roze bloemetjes erop als je vlak voor je NOD zit... Ik schrik me elke keer een ongeluk als ik af veeg... Maar nog geen bloed te zien.Moest stiekum toch wel een beetje lachen om je opmerking, maar wat maak jij het spannend! *is nog steeds aan het duimen*
O, wat een lieve reacties van jullie, zit te brullen hier. Zullen de hormonen wel zijn...

@tinkerbel, daarom heb ik mijn verhaal hier neergezet. Misschien kunnen meer mensen er hoop uit halen. Ikzelf ben een redelijke scepticus en was er van overtuigd dat ik nooit bij die gelukkige groep van spontaan-zwangers-worders zou horen.

WC-papier met roze printje, check! Tijdens mijn eerste IVF behandeling aan mijn moeder meegegeven. Schrok me ook iedere keer een ongeluk! Nu kan ik er om lachen.

@Mirk, ik heb bij mijn IVF zwangerschap tot 12 (of 10?) weken de utro-bollen gebruikt. De ene gyn schrift t wel voor en de andere vindt het onzin na dag 18 na de tp. Als jij je er prettiger bij voelt om ze te blijven gebruiken en ze bieden de mogelijkheid, gewoon doen. Ik geloof dat je eigen (progesteron?) hormoon gehaltes op een gegeven moment in de zwangerschap zo hoog zijn, dat de utro-ballen bijna een homeopathische hoeveelheid afgeven. Ik voelde me ook "prettiger" met bollen dan zonder hoor. Psychologisch dan he, die bollen geven wel veel "rommel'....
picolien, ja dat is dus ook zo ik wil ze gewoon en mijn arts vond het ook prima (zelfs tot week 12). Maar die verpleegkundige heeft me van de wijs gebracht en nu ben ik daar dus een beetje van geschrokken en bang dat ze het niet opsturen. Maar Mn arts heeft het al toegzegd dus moet me niet druk maken. Maar dat zal ook wel door de hormonen komen. Hoe ver ben jij nu dan?
Mirk, ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog ruim 40 utrogestan-bolletjes over van een IVF-poging. Als je een beetje in de buurt woont, mag je ze zo op komen halen.

Liefs, Kirsi

(En uiteraard gefeliciteerd!!)
Hee wat megalief!!! Dat is een,mooie backup voor al ze,moeilijk doen!!! Ik woon in Amsterdam, ben bereid er heel Nederland voor door te reizen nog meer mensen met een restant??
Wat is de reden dat je de Utrogestan langer dan gebruikelijk wilt gebruiken? (Ivm n eerdere ervaring bijvoorbeeld?)
Hoi meiden,

Ik ben van het wachtbankje in dit topic terecht gekomen.

Vandaag te horen gekregen dat ik PCOS heb. Dus over enkele dagen wordt er contact opgenomen om een afspraak met een gynaecoloog te maken.. Ik ken eigenlijk niemand die dit heeft dus weet ook niet echt wat de volgende stappen zijn! Iemand hier ervaring? Wat gaat er nu gebeuren? Heb gelezen dat ze tabletjes hebben of hormoonspuiten? Hoop dat iemand me wat duidelijkheid kan geven

Xx
Leef vandag
Ha Disneyfreak, ik heb geen ervaring met PCOS, maar er zijn hier vast meiden die daar wel mee bekend zijn. Welkom hier en succes met jullie nieuwe traject!
@mrs-mia-wallace dankje.. Moet het nog een beetje laten bezinken maar ben echt benieuwd hoe nu verder..
Leef vandag
Mirk, ik woon in N-Brabant.... Zal ik ze op de post doen voor je? (weegt bijna niets)

Ik heb alleen geen anoniem email-adres. Kun je mij een bericht sturen via Viva?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven