Ervaring pink or blue website

24-07-2015 16:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het goed staat

Heeft iemand ervaring met de webwinkel van pink or blue?

Hoe snel zijn ze oa?

Bedankt voor het lezen
Ik heb er een keer duplo gekocht, was prima geregeld. Levertijd weet ik niet meer, dus het zal wel normaal geweest zijn.
Hallo?!
Ik heb er ooit iets voor m'n kinderen besteld, snelle levering en prima prijs.
Ik heb kort geleden iets besteld en dat werd netjes en snel geleverd.
Heb nu 4 of 5 keer besteld, meestal gaat het goed maar 1x was het echt gigantisch vertraagd, moest ik er zelf achteraan blijven informeren tot het eindelijk kwam, want de klantenservice heb je niet zoveel aan. Vaak sturen ze het ook in meerdere pakketten, wat ik heel irritant vind en de postbode waarschijnlijk ook.

De prijzen zijn meestal wel goed, en ze hebben ook vaak nog extra kortingsacties. Ikzou het dus wel aanraden als je niet teveel verschillende dingetjes nodig hebt, en het niet te dringend is.
Hmm Dankjulliewel !

Babybjorn wipstoel is er nu in de aanbieding, bij de wehkamp ook meer hier meer keus in kleur

Met geen lange levertijd bedoelen jullie dan korter dan 1 week?

Gister nl bij wehkamp wel zo'n stoel besteld en die was er vandaag al haha dus dat is heel snel
Ja Als alles goed gaat wordt het meestal na 2-3 werkdagen geleverd.

Volgende dag is volgens mij nog nooit gebeurd, maar ik doe mijn online bestellingen vaak in het weekend en op maandag wordt er sowieso niet bezorgd
quote:jaguar14 schreef op 24 juli 2015 @ 17:51:

Ja Als alles goed gaat wordt het meestal na 2-3 werkdagen geleverd.

Volgende dag is volgens mij nog nooit gebeurd, maar ik doe mijn online bestellingen vaak in het weekend en op maandag wordt er sowieso niet bezorgd

Oké bedankt. Verzendkosten bij wehkamp waren ook wel 10¤! DUs dan mag je het ook de volgende dag verwachten haha

Ga dan maar bij pink or blue bestellen dit weekend , ven benieuwd !
Prima website! Laatst Babybadje besteld en was 2 dagen later binnen! Netjes verpakt, alles d'r op en d'r aan!
Vandaag is de mooiste dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven