Ervaring pink or blue website
vrijdag 24 juli 2015 om 17:34
Heb nu 4 of 5 keer besteld, meestal gaat het goed maar 1x was het echt gigantisch vertraagd, moest ik er zelf achteraan blijven informeren tot het eindelijk kwam, want de klantenservice heb je niet zoveel aan. Vaak sturen ze het ook in meerdere pakketten, wat ik heel irritant vind en de postbode waarschijnlijk ook.
De prijzen zijn meestal wel goed, en ze hebben ook vaak nog extra kortingsacties. Ikzou het dus wel aanraden als je niet teveel verschillende dingetjes nodig hebt, en het niet te dringend is.
De prijzen zijn meestal wel goed, en ze hebben ook vaak nog extra kortingsacties. Ikzou het dus wel aanraden als je niet teveel verschillende dingetjes nodig hebt, en het niet te dringend is.
vrijdag 24 juli 2015 om 17:42
vrijdag 24 juli 2015 om 18:13
quote:jaguar14 schreef op 24 juli 2015 @ 17:51:
Ja Als alles goed gaat wordt het meestal na 2-3 werkdagen geleverd.
Volgende dag is volgens mij nog nooit gebeurd, maar ik doe mijn online bestellingen vaak in het weekend en op maandag wordt er sowieso niet bezorgd
Oké bedankt. Verzendkosten bij wehkamp waren ook wel 10¤! DUs dan mag je het ook de volgende dag verwachten haha
Ga dan maar bij pink or blue bestellen dit weekend , ven benieuwd !
Ja Als alles goed gaat wordt het meestal na 2-3 werkdagen geleverd.
Volgende dag is volgens mij nog nooit gebeurd, maar ik doe mijn online bestellingen vaak in het weekend en op maandag wordt er sowieso niet bezorgd
Oké bedankt. Verzendkosten bij wehkamp waren ook wel 10¤! DUs dan mag je het ook de volgende dag verwachten haha
Ga dan maar bij pink or blue bestellen dit weekend , ven benieuwd !