geen leuke jongenskleertjes

23-05-2014 14:26 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Het is een jongetje en ik kan maar geen leuke kleertjes voor hem vinden. Ik hou van de leuke, tuttige, gebloemde rompertjes, jurkjes en broekjes voor meisjes. Maar die kan ik niet kopen. Hoewel ik het leuk vind dat we een jongen krijgen, vind ik het stiekem best jammer dat ik al die schattige meisjesspullen niet kan kopen. Waar koop ik leuke, lieve kleertjes voor jongens? Ik hou niet van stoere spijkerbroekjes en blouses etc.
quote:Nouschi schreef op 23 mei 2014 @ 14:34:

Hoe vind je zoiets?

[img]http://www.4funkyflavours.eu/shop/asset ... bba47f.jpg[/img]Mijn god wat lelijk. En nogal gay, ook voor een jongetje van 0.
Am Yisrael Chai!
Och als er ooit een 2de kind komt en dat is toevallig een meisje zie je overal leuke jongenskleding en kun je niets leuks vinden voor meisjes.

Als ik eigenlijk geen nieuwe kleren nodig heb voor mezelf zie ik ook overal leuke kleding, die gewoon van de aardbodem verdwenen is als ik hem nodig heb
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik herken het probleem trouwens niet. Ik vind wel dat er voor jongens veel minder keuze is en dat jongenskleding vaak veel duurder is dan voor meisjes (want weinig keus in de goedkope winkels), maar mijn zoon had superschattige babykleertjes.

Ik kocht heel veel Tommy Hilfiger, Petit Bateau, BabyGap, Ralph Lauren en Benetton, maar ook H & M enzo. Enig juist in die kleine maatjes. Maar nee, het zijn geen bloemetjesjurkjes, nee. Je kind is ook geen meisje, dat scheelt .
Am Yisrael Chai!
Ben zelf ook zwanger van een jongetje en vindt juist dat er heel veel leuks te vinden! Kijk eens op www.z8.nl of filter op Zalando voor babykleding voor jongetjes. Ook bij Hema en C&A zijn leuke basiskleertjes te vinden!
quote:fashionvictim schreef op 23 mei 2014 @ 15:32:

Ik herken het probleem trouwens niet. Ik vind wel dat er voor jongens veel minder keuze is en dat jongenskleding vaak veel duurder is dan voor meisjes (want weinig keus in de goedkope winkels), maar mijn zoon had superschattige babykleertjes.

Ik kocht heel veel Tommy Hilfiger, Petit Bateau, BabyGap, Ralph Lauren, maar ook H & M enzo. Enig juist in die kleine maatjes. Maar nee, het zijn geen bloemetjesjurkjes, nee. Je kind is ook geen meisje, dat scheelt .Eens. Ik had enorm leuke babykleertjes voor mijn zoon en hij ziet er nog steeds altijd leuk uit. Ik had voor hem Tommy Hilfiger, Pointer, McGregor, Benetton, Levi's en inderdaad ook gewoon H&M. Zara vind ik ook heel leuk, zowel voor jongens als voor meisjes. Nu hij groter is vind ik Scotch Shrunk een heel leuk merk, maar dat is er nog niet in de hele kleine maatjes. Vingino staat hem ook leuk en hij heeft nu ook wat blouses van Ralph Lauren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb twee zoontjes en sinds kort een babydochter en ik vond het voor de jongens juist makkelijk om leuke dingen te kopen. Ik had bijv. veel van Feetje en ook wel Scandinavisch en vooral veel van Next uit Engeland.

Ik heb nu dus sinds kort ook een dochter en de kleertjes zijn meestal leuk maar ik heb ook gemerkt dat er heel veel meuk tussenzit. Al met al nog best moeilijk om voor meisjes ook iets volgens mijn smaak te vinden. Maar ik ben ook van de Amerikaanse merken, zoals Gap, Carter's etc.

Ik vind shoppen voor meisjes vooral heel overweldigend.

Min zoons zijn nu 5 en 3 jaar en nu dragen ze veel Tommy, Ralph Lauren, Gaastra, Scotch Shrunk, Sevenoneseven, etc. !aar ook wel Hema en H&m. kortom, gewoon als ik iets leuks zie.

Succes met shoppen en ik weet zeker dat je wel iets leuks kan vinden.
quote:Susan schreef op 23 mei 2014 @ 15:35:

[...]

Eens. Ik had enorm leuke babykleertjes voor mijn zoon en hij ziet er nog steeds altijd leuk uit. Ik had voor hem Tommy Hilfiger, Pointer, McGregor, Benetton, Levi's en inderdaad ook gewoon H&M. Zara vind ik ook heel leuk, zowel voor jongens als voor meisjes. Nu hij groter is vind ik Scotch Shrunk een heel leuk merk, maar dat is er nog niet in de hele kleine maatjes. Vingino staat hem ook leuk en hij heeft nu ook wat blouses van Ralph Lauren.Haha, ik zit net te editten en Benetton toe te voegen. Dat koop ik nog steeds veel, lekkere felle kleuren. Levi's vind ik idd ook erg leuk. Zo te lezen hebben we dezelfde smaak .
Am Yisrael Chai!
Voor tuttige kinderkleding moet je in Duitsland zijn, kijk maar eens op de site van Babywalz. Ik vind het juist vreselijk, stoere jongenskleren zijn veel leuker!
Ik moet er wel bij zeggen dat wij voornamelijk alleen zomerkleding dragen en dan kom je bij jongens altijd alleen wel uit bij shorts en t-shirts of polo's. De keuze is dan wel wat beperkter dan bij meisjes met rokjes, jurkjes, leggings etc.
Ik vind het een herkenbaar 'probleem' Joosje. Ben ook zwanger van een jongen. In veel winkels hebben ze sowieso meer meisjes dan jongenskleren. En zeker voor de eerste maanden hoef ik nog geen 'stoere' dingen, maar wil gewoon iets schattigs en teder.
Ik vond voor baby-dochter moeilijker shoppen dan voor baby-zoon. Voor meisjes vond ik het vaak te roze of tuttig en een jurkje vind ik pas echt leuk als ze kunnen lopen. Nu dochter een kleuter is vind ik het wel leuk, vooral omdat er zoveel meer variatie en combinatie van kledingstukken is.
Joosje; ik snap je probleem helemaal! Hier ook zwanger van de 1e en ook een zoon. Ik ben al 30 weken en ik heb nog maar 1 pakje zelf gekocht! Wel veel gekregen, anders was ons kind de eerste week vast naakt ;)

Nu heb ik hier leuke tips gekregen dus super dat je een topic hebt geopend!!

Voordeel voor ons; we geven niet belachelijk veel geld uit aan kleertjes waar ze maar kort in kunnen! Hihi.

Maar naarmate ik meer ga neuzen zie ik steeds meer leuke dingen hoor, misschien ook even wennen omdat we van echte meisjesdingen houden.

Succes en een fijne zwangerschap nog!
Niet leuk voor jongens??? Echt wel!

Kijk eens op goedvantoen.nl. Ze hebben hier de al eerder genoemde scandinavische merken zoals Smafolk, Maxomorra en mijn favoriet: Duns Sweden, echt hartstikke leuk en schattig. (Albababy is vooral schattig voor de kleinsten) Ik koop hier bijna alles voor mijn zoontje.
Ik vind jongenskleding ook niks, en wij krijgen ook een jongetje. Ik vind baby Gap wel leuke dingen hebben, maar vind het een beetje duur om alles daar te bestellen. Next heeft ook wel leuke jongens pakjes ertussen zitten, maar vind het meeste ook niet denderend. Ik vind stoer helemaal niks. Maar al dat lichtblauwe baby gedoe vind ik niks, en dat is toch wel het grootste aanbod.
quote:fashionvictim schreef op 23 mei 2014 @ 15:28:

[...]

Mijn god wat lelijk. En nogal gay, ook voor een jongetje van 0.
Ik weet niet wat je budget is, maar de Hema heeft voor babyjongetjes wel veel liefs-leuks. Maar kijk ook eens naar wat mooiere babywinkels: Babyface, Feetje, Noppies. Niet heel duur en echt mooi spul: lief en zacht en wel jongensachtig, maar niet stoer (in de zin van Spongebob of Cars ed). Ik moest ook even wennen toen ik na een meisje een jongen kreeg, maar als je even verder zoekt (je komt wel snel op merkkleding uit), vind je echt veel moois! Kijk ook bij de aanbiedingen op kleertjes.com. En schoenen, die zijn voor jongens echt veel leuker dan voor meisjes. Zoveel leuke hippe schoenen voor een jongetje, terwijl je voor meisjes vooral veel roze en glitter treft. Moet ie wel nog even groeien! :-)

Lekker van genieten. Ik heb van alles wat (twee meiden en een jongetje) en ze zijn allebei zo verschrikkelijk leuk!!
quote:fashionvictim schreef op 23 mei 2014 @ 15:28:

[...]

Mijn god wat lelijk. En nogal gay, ook voor een jongetje van 0.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik krijg ook een jongen, en herken dit probleem niet echt, ik koop voornamelijk neutrale kleding, of wit met bruine streepjes, ik vind dat blauwe en dat stoere ook niet echt nodig, neutraal vind ik wat liever. en ik hou al helemaal niet van tuttig.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Lollypop in eindhoven en de Coccinelle webshop hebben echt super leuke kleertjes!
Ik vind gymp een prachtig merk, voor jongens en meisjes. Misschien is dat je smaak?
Zo welkom dat het bijna pijn doet...
Ik zie hier veel voor mij onbekende merken genoemd worden.

Die hebben ze niet bij de kledingwinkels bij mij in de buurt.

Shopt iedereen voornamelijk via internet of zo?
Ja, ik shop voornamelijk online.
.

Van Z8 voor Newborn staat er helaas niet veel op de site zag ik
love2dance wijzigde dit bericht op 23-05-2014 20:59
Reden: Sorry foto's doen het niet ....
% gewijzigd
http://www.wijsneus.nl/Pr ... ng/newborn-enbabykleding/

http://www.cartoonwinkel.nl/baby/babykleding

In Groningen kun je kijken in de Folkingestraat.

Wijsneus heeft volgens mij veel van de genoemde merken en de Cartoonwinkel heeft ook heel veel leuks om de baby/kinderkamer in te richten.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
http://www.cartoonwinkel.nl/posterbehang-fotobehang/

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven