Geertgen failliet, wie ook daar in behandeling?

21-05-2014 17:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag is bekend geworden dat het Geertgen failliet is!

Ik ben daar onder behandeling en krijg zaterdag mijn eerste iui. Mocht iui niet lukken dan starten we na de zomervakantie met ivf.

Ben bang dat het nu allemaal niet doorgaat.

Manlief heeft ze gebeld en ze zeggen dat huidige behandelingen gewoon doorgaan ivm zorgplicht.

Zijn er nog meer dames hier onder behandeling bij geertgen?
Wel geweest. Ik was ook al zo benieuwd wat ze zouden doen met bijvoorbeeld alle voorraden. Raar idee.

Ik las ook dat alle bestaande behandelingen niet onder druk komen te staan en dat ze proberen een doorstart te maken. Maar pffft... wat een stress. Hoop dat je snel zekerheid hebt!
Ik heb begrepen dat de cryo's niet van Geertgen zijn maar op een andere stichting staan. Dus die zijn niet in gevaar. Maar die onzekerheid is echt vreselijk!

Ben jij daar succesvol zwanger geworden?
Nee, ik ben er weggegaan omdat ik niet tevreden was. Maar er ligt nog wel sperma van mijn donor bedacht ik me toen ik dit berichtje las.
He wat vervelend Jemida. Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten, en dan hopelijk komt snel in het nieuws dat ze een doorstart kunnen maken.

Ik ben dankzij Geertgen nu zwanger van mijn tweede kindje van dezelfde donor. Ik hoop voor alle mensen die om welke reden dan ook naar Geertgen gaan, dat ze nog net zo goed geholpen kunnen worden als dat ze mij geholpen hebben.

Ik vind het echt een hele fijne kliniek en vind het van de zotte dat ze zelf delen van de ivfprocedure niet mogen uit mogen voeren en zo duur aan een Duitse kliniek moeten uitbesteden.
Ja heel vervelend , dank voor je bericht.

Ik ben ook heel tevreden over ze en hoop ook echt dat ze door gaan starten.
Vinyl, vervelend dat je niet tevreden was. Ben je inmiddels ergens anders wel zwanger geworden?
Jemida
Thanks choco!
Wat verschrikkelijk. Ik hoop dat iedereen die daar momenteel hulp krijgt hier geen laat van krijgt en gewoon gelukkig en gezond zwanger raken en zijn.
Wij zijn er vanmorgen nog geweest en er is ons niks verteld...moet je het via facebook te horen krijgen :s Wij zouden over 2 weken onze eerste ivf poging gaan plannen :( Pffff wat een gedoe en wat een stress (kon er nog wel bij). Ik ga duimen voor ons!
Ik duim ook voor jullie Bearke!
Wij hebben via eiceldonatie bij Geertgen een zoon. Er nog 1 cryo. Ik ben benieuwd naar het vervolg/ de gevolgen.
Wij hebben 7 weken geleden een dochtertje gekregen dmv icsi bij het Geertgen. Toen ik het bericht van het GG gisteren las moest ik ook echt even slikken. En bedacht me toen ook dat je die stress er tijdens je behandeling nu helemaal niet bij kan hebben als je daar onder behandeling bent.... Heel veel sterkte voor iedereen die bezig is/binnenkort gaat starten. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is en dat er een doorstart gemaakt kan worden!!! Dit is toch een kliniek waar vrouwen/stellen terecht komen die nergens anders in behandeling kunnen.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven