Geertgen failliet, wie ook daar in behandeling?
woensdag 21 mei 2014 om 17:21
Vanmiddag is bekend geworden dat het Geertgen failliet is!
Ik ben daar onder behandeling en krijg zaterdag mijn eerste iui. Mocht iui niet lukken dan starten we na de zomervakantie met ivf.
Ben bang dat het nu allemaal niet doorgaat.
Manlief heeft ze gebeld en ze zeggen dat huidige behandelingen gewoon doorgaan ivm zorgplicht.
Zijn er nog meer dames hier onder behandeling bij geertgen?
Ik ben daar onder behandeling en krijg zaterdag mijn eerste iui. Mocht iui niet lukken dan starten we na de zomervakantie met ivf.
Ben bang dat het nu allemaal niet doorgaat.
Manlief heeft ze gebeld en ze zeggen dat huidige behandelingen gewoon doorgaan ivm zorgplicht.
Zijn er nog meer dames hier onder behandeling bij geertgen?
woensdag 21 mei 2014 om 19:52
woensdag 21 mei 2014 om 20:01
He wat vervelend Jemida. Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten, en dan hopelijk komt snel in het nieuws dat ze een doorstart kunnen maken.
Ik ben dankzij Geertgen nu zwanger van mijn tweede kindje van dezelfde donor. Ik hoop voor alle mensen die om welke reden dan ook naar Geertgen gaan, dat ze nog net zo goed geholpen kunnen worden als dat ze mij geholpen hebben.
Ik vind het echt een hele fijne kliniek en vind het van de zotte dat ze zelf delen van de ivfprocedure niet mogen uit mogen voeren en zo duur aan een Duitse kliniek moeten uitbesteden.
Ik ben dankzij Geertgen nu zwanger van mijn tweede kindje van dezelfde donor. Ik hoop voor alle mensen die om welke reden dan ook naar Geertgen gaan, dat ze nog net zo goed geholpen kunnen worden als dat ze mij geholpen hebben.
Ik vind het echt een hele fijne kliniek en vind het van de zotte dat ze zelf delen van de ivfprocedure niet mogen uit mogen voeren en zo duur aan een Duitse kliniek moeten uitbesteden.
woensdag 21 mei 2014 om 21:58
donderdag 22 mei 2014 om 08:32
Wij hebben 7 weken geleden een dochtertje gekregen dmv icsi bij het Geertgen. Toen ik het bericht van het GG gisteren las moest ik ook echt even slikken. En bedacht me toen ook dat je die stress er tijdens je behandeling nu helemaal niet bij kan hebben als je daar onder behandeling bent.... Heel veel sterkte voor iedereen die bezig is/binnenkort gaat starten. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is en dat er een doorstart gemaakt kan worden!!! Dit is toch een kliniek waar vrouwen/stellen terecht komen die nergens anders in behandeling kunnen.......