Gestopt met de pil. Wanneer zwanger?

23-10-2018 19:07 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik ben sinds twee maanden gestopt met de pil en sindsdien proberen wij zwanger te worden. Nu loop ik misschien te hard van stapel en moet de pil nog “uitwerken”.

Maar op wat voor een periode moet ik ongeveer rekenen dat ik zwanger kan worden?

Alvast bedankt!
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
23-10-2018 19:33
bij nader inzien te hard geformuleerd
maar ik heb meegelezen in je topic van april
en dat is geen gevalletje hoofdpijn waar je last van had
Op die manier. Klopt inderdaad. Ik zat toen net in mijn burn-out. Ik heb gelukkig veel vooruitgang geboekt. Ben nu ook weer volledig aan het werk.
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
30% van de vrouwen is na 3 maanden al zwanger,
70% van de vrouwen is na 6 maanden zwanger,
80% van de vrouwen is na 1 jaar zwanger,
90% van de vrouwen is na 2 jaar zwanger.

Wanneer je bij de laatste 10% blijkt te horen heb je Pech. Dan is er waarschijnlijk iets medisch aan de Hand, of er wordt niets gevonden, dat kan ook nog.

Hopelijk voor jou zit je bij de eerste 90%.
Ik zat bij de laatste 10% en heb nu twee kinderen. Maar mijn man was nooit zwanger.
Alle reacties Link kopieren
In december gestopt en in januari zwanger. Dat was wel heel snel....
1) Ontpillen bestaat niet, de cyclus komt bij de meeste vrouwen direct weer op gang als je stopt met de pil. De prikpil kan wat langer doorwerken.

2) Als je eenmaal zwanger bent eindigt ongeveer 1 op 7 zwangerschappen alsnog in een miskraam en daar heb je als vrouw nagenoeg geen invloed op. (Onthoud vooral dat laatste en word geen zwangerzilla!)

3) Levensstijl helpt bij het zwanger worden, dus ook voor je man: niet roken en matig met alcohol.

Hopelijk ben je snel zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Ontpillen bestaat niet. Je eisprong komt gewoon meteen terug. Je moet seks hebben dan moet de spermacel van je partner precies op het juiste moment je eicel binnen dringen. Samen gaan delen en zich nestelen in je baarmoeder.

Kortom je weet wat je te doen staat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon als konijnen te keer gaan : :peep:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven