Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,
we mogen weer werken na een heerlijk weekend. Jakkie.

Ik hoop dat t meevalt Troela en je helemaal schoon bent. Blijft dubbel.

Nijn wat fijn dat de echo er goed uitzag.
En ja ik heb altijd van die mega ms.
Eigenlijk raar dat je baarmoeder zo groot is als een vuist en bij mij er zoveel bloed en zooi komt wel 10x een vuist als t niet meer is bij elkaar. Bizar.

Moos, lijkt mij maar niets zon cup inbrengen en uitdoen.

Stippel sterkte met je rug/bekken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lieve Stippel 26 weken alweer! Nog 14 weekjes maar, wat gaat dat hard zeg!
Fijn dat je wel mag zwemmen, dan heb je het idee nog iets te doen!
Hoe gaat het met de voorbereiding van je huwelijk, spannend zeker hè? En als jij tussendoor af en toe even moet liggen dan is dat maar zo hoor. Het is jullie dag dus wat dat betreft kun je alles hieromheen plannen! Hoeveel weken nog voor je Ja zegt?

Dank voor jullie lieve reacties allemaal! Het lijkt wel of die gup door heeft dat hij mij moet laten weten dat hij er is, zo ontzettend aanwezig was mijn dochtertje nog helemaaaal niet toen ik haar de eerste week voelde, sowieso voelde ik haar pas erg laat door dikke placenta ( scheen dikker dan normaal te zijn) die helemaal aan de voorkant lag. Dus dat die nu aan de achterkant ligt is ook een groot geschenk eigenlijk.

En fijn te horen dat meer van jullie die gedachten hadden/hebben met een pasgeboren baby. Ik heb me daar toen echt alleen in gevoeld. Ik durfde het er ook met niemand over te hebben want ik had het opgezocht en werd omschreven als “dwanggedachtes” en (hormonaal als ik was natuurlijk en vol slaapgebrek dus de rede was ver te zoeken) dat ze dan mijn kindje bij me weg zouden halen omdat ik een gevaar voor haar vormde (ja echt, dat doet ontzwangeren en slapeloosheid bij mij).
Belachelijk natuurlijk maar die angst was er echt. Nu denk ik: had ik toen maar op een topic meegeschreven :lol:

Vrijdag 20 weken echo, zo spannend!

Moosie hoe voel jij je nu?
Zijn er nog andere dames waar de NOD er aan komt?
Weet iemand wanneer Zon ongeveer terug komt van vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Vanessa naar hè zo’n mega ongesteldheid. Hier ook altijd al gehad, lekker met grote stolsels en zo. Flauwvallen van de pijn toen ik nog op de middelbare school zat. Ik weet nog wel dat de verpleging verbaasd was bij de bevalling dat ik een (volgens hen zware) wee nog zo goed op wist te vangen en ik dacht toen alleen maar Ja maar dit is gewoon net als de eerste dag ongesteld zijn. Bij mij heeft mijn moeder het ook, ik wist eigenlijk niet anders. Altijd hele ladingen extra super tampons gebruiken en tachtig keer per dag naar de wc om te checken of je niet doorlekt.

Hebben jouw artsen er wel eens iets van gezegd? Bij mij werd het altijd weggewuifd, pas bij de fertiliteitsarts werd me duidelijk dat dat wel te behandelen moest zijn en niet normaal was.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij echt zwaar jouw mens vanes, heb je ook veel pijn? Is er recentelijk nog een MRI gemaakt?

Ik ga die cup misschien wel bestellen, al hoop ik dat het deze ronde raak is :popcorn:

Naat, zon is weer terug van vakantie :popcorn:
Maar misschien neemt ze nu nog wel een extra mojito. Zal zeggen dat ze gemist wordt!

Hier werd ik wakker met honger, verder is het verdacht stil in mm baarmoeder. Lijkt mij geen goed teken.
Wat last van stemmingswisselingen maar dat kan dus pms zijn :fortune:

Nijn, hoe voel jij je vandaag?
Goed dat je thuis blijft, iedereen is hier blij dat te horen.

Ben ook benieuwd naar aankomende nods?
Alle reacties Link kopieren
@Stippel, jeetje wat gaat dat hard bij jou!! Ik hoop dat je ondanks de pijn je straks wel een hele mooie bruiloft hebt! En wel goed om te weten dat het vaker voorkomt bij vrouwen die miskramen hebben gehad..

@Kirsten, ben ook benieuwd hoe het met jou gaat?

@Naatje, fijn dat je hem zo goed voelt!! En het is ook lastig om die gedachtes zo te delen net na je bevalling. Toen het bij mij echt niet meer ging heb ik het gedeeld met een hele goede vriendin die psychiater is en om advies gevraagd. Kan deze keer maar zo heel anders gaan he. Je weet het niet. Als het nu weer gebeurt weet je dat je je er niet alleen in bent en dat het niks geks is. En dat ze echt je kind niet bij je weghalen :hug:

@Vanes en Naatje, de gyn in Belgie waar ik deze zomer was zei dat het echt niet normaal is zulke heftige en pijnlijke menstruaties. Er is weinig kennis van in NL en we houden met elkaar in stand dat het ' erbij hoort'. En ook stolsels is geen goed teken. Zegt overigens ook mijn acupuncturist. Ik heb geen hele heftige menstruaties qua hoeveelheid bloed maar wel pijnlijke. Als tiener vaak kotsen van de pijn en dat werd pas beter toen ik de pil ging gebruiken. De gyn in Belgie zei dat dat bijv. al tekenen zijn dat je gevoelig bent voor endometriose/ adenomyose (dan bloed er meer mee dan alleen je baarmoeder). Vanessa, is daar bij jou al eens naar gekeken?
Als ik na m'n eerste bevalling direct aan de pil/ spiraal gegaan was, had de adenomyose zich misschien nog niet zover ontwikkeld (heb ik 5 jaar niet gedaan). Die gyn zei het advies aan de anticonceptie te gaan al te geven op basis van hoe de menstruaties als puber verliepen. Dus anticonceptie zolang er geen kinderwens is. Ik dacht dus juist goed bezig te zijn met geen hormonen :facepalm: .

@Moos, dat je niks voelt in je baarmoeder zegt helemaal niks hoor!! Had je dat de vorige keren wel? Ik had het de vorige zwangerschap wel meer, maar was leeg vruchtzakje. Nu niks, pas vanaf week 5 af en toe echt vervelende buikpijn. Verder voel ik NIKS in m'n baarmoeder. En nu iig al kloppend hartje. Dus denk echt dat alleen een test je duidelijkheid kan geven :heart:

@suus, wat fijn dat je je zo goed voelt, lekker nog even genieten van je verlof zo! Gaat hard zeg o_o

@koekkoek, lief dat je zo met iedereen meeleeft hier!

Hier nog hetzelfde. Kan aardig goed overgeven voorkomen maar gisteravond lukte het niet meer. Dat je dan voor niks gegeten hebt met zoveel moeite is wel heel zuur. Maar alles voor het goede doel.
Vandaag netflixen... en overleggen met mijn werkgevers. Het weer past iig goed bij hoe ik me voel :-)
Hi All,

Gisteren maar even lekker genoten van het weer en de boel de boel gelaten. Blij toe met dat druilerige weer van vandaag.
@Nijn ohh heeeeerlijk met een dekentje Netflixen. Ben een beetje jaloers ;) Ik heb vandaag weer een echo om 13.20 uur. Ben heel benieuwd wat er nu te zien is.

@Moos dat duizelige herken ik. Dat had ik dus ook de vorige keer toen de (poging tot) innestelen was. Ik viel ineens bijna om heel raar gevoel was dat.

@Suus lekker genieten!

@Naatje toch wel fijn zo'n beweeglijk mannetje, zeker met je onzekerheid. Of die nu al je gerust wil stellen! :flirting: Het is alweer bijna vrijdag!

@Stippel jeetje wat gaat het snel zeg. Hoeveel weken nog voordat jullie trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Bacon!!!

Herkenbaar Nijn, heb je met pijn en moeite wat binnengekregen...ik heb gelukkig nog niet veel hoeven overgeven, is op twee handen te tellen, maar ja die keren baalde ik wel als een stekker.
En de berusting dat dit er blijkbaar nu gewoon bij hoort heeft mij ook geholpen, beter dan er tegen vechten.

Ik moet eigenlijk wat bij eten deze week maar kleine meid is verkouden en ik ben ook niet lekker (aangestoken) dus weer feest qua misselijkheid. Vorige week paar dagen minder kunnen eten door die getrokken kiezen dus ben weer halve kilo kwijt maar ja die krijg ik er zo niet aan natuurlijk. Ach ja ik vraag vrijdag wel of ze nog eens bloed willen prikken voor mijn waarden, even in de gaten blijven houden.
@Nijn; ik denk dat dat nog lange tijd zo blijft. Ik ben, ondanks dat onze kleine er nu is, nog lang niet vergeten hoeveel verdriet, angst en woede ik gevoeld heb het laatste jaar. En dat ik dat met jullie heb gedeeld en jullie er waren; dat betekend nog steeds enorm veel voor me. En alles wat ik van jullie lees is enorm herkenbaar. Dat ik niet altijd kan reageren is één ding, maar ik leef wel enorm mee 😘

Weet je wat me mooi lijkt?! Dat we over een paar jaar met z’n allen aan een gigantische koffietafel zitten in zo’n walgelijke indoorspeeltuin; gewoon omdat ál onze kids dat zoooo geweldig vinden. En dat we hier met z’n allen enigzins lachend op terug kijken, omdat al die kids rondrennen daar. Gewoon dát beeld lijkt me heerlijk, voor ons allemaal! :heart:
Alle reacties Link kopieren
@ Stippel, wat ben je al ver! Ongelofelijk. Ik word altijd zo blij van je berichten. Zelfs nu je die vreselijke pijn erbij hebt blijf je positief.

@ Naatje, heerlijk zo'n beweeglijk mannetje. Hij voelt je goed aan. Wat fijn.

@ Leeuw, fijn dat je je zo goed voelt. En misschien ook lekker om even minder bezig te zijn met het zwanger zijn. Je hebt genoeg zorgen gehad.

@ Vanessa, jeetje. Die menstruaties van jou klinken vreselijk. Dubbel moeilijk als je zwanger probeert te worden ook.

@ Moos, ooooh wat spannend! Ik hoop zo....zo hard voor je dat het raak is! En goed raak ook.

@ Kirsten, hoe is het met je? Ik denk aan je!

@ Bacon, doe je goed. Even rustig aan!

Ik ben officieel neergestreken op het wachtbankje. Deze keer heel duidelijk mijn ei kunnen vinden (en voelen) en daar ben ik erg blij mee. Ik heb een goed gevoel over deze ronde! Nog 2 weken geduld.
Alle reacties Link kopieren
@ Koekoek. Wat verwoord je dat mooi. Ik hoop het met je mee. Succesverhalen zoals dat van jou helpen mij er ook doorheen. Ik heb momenten dat ik het even heel negatief in zie, maar ik verlies nooit de hoop. Ik weet zeker dat ik ooit moeder ga worden.
Ohh Mallelein wat mooi dat je dat vasthoudt! (En mijn hormonen laten me er metsend oor huilen 😅) ik heb de hoop geregeld verloren afgelopen jaar met de angst dat onze eerste alleen zou blijven zinder de speciale band van een broer of zus en man wat maakte me dat verdrietig. Diep respect voor ieder van jullie dames; wat zou ik jullie graag knuffelen!
Alle reacties Link kopieren
Daarom voelde ik denk ik ook geen pijn bij mn HSG vorige week.
Ik ben niet anders gewend. Heb eigenlijk nooit zoveel pijn.
Het enige wat me er aan hindert is idd het vele onnodige naar de WC gaan groot aandeelhouder zijn bij Libresse. Tis gewoon ranzig, met de nadruk op mega, soms is t floep en dan zit alles eronder.
Nee alleen dat dus Moos. (HSG goed en mn afwijkende stollings dan)

Spannend hoe het zal zijn Moos, deze ronde voor jullie.

Nee volgens mij niet Nijn, alleen de stollingsafwijking. Maar denk dat je Endo ook tijden een HSG zou moeten zien??

Succes Bacon.

Wacht ze Mallelein!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden,

Eindelijk, daar ben ik weer! Ik begreep dat ik gemist werd ;-) .. Wilde eigenlijk afgelopen weekend al een beetje teruglezen maar kwam er niet aan toe.
ben inmiddels weer terug in NL. Hebben een heerlijke vakantie gehad!.Heb de eerste paar dagen nog meegelezen, maar het leek me eigenlijk ook wel prima om even wat afstand te nemen dus dat heb ik ook gedaan. Niet zwanger helaas. Anders had ik het overigens uiteraard wel laten weten :p .. Dus heb op vakantie primolut geslikt om mijn menstruatie uit te stellen. Vanochtend eindelijk (wel eigenlijk best wat later dan zou moeten) ongesteld geworden. We hebben ons er verder ook niet mee bezig gehouden op vakantie. Nu weer terug naar het gewone leven!

Ik heb even snel wat pagina's terug gescrold en een beetje gelezen.

Lieve Troela, wat ontzettend verdrietig van jouw miskraam! Heel veel sterkte meid. Ik kan me alleen maar indenken dat jullie ontzettend onzeker zijn nu over de toekomst en hoe het nu verder gaat en moet. Doe het rustig aan.

Lieve Nijn, gefeliciteerd met je zwangerschap, dat was toch even een beetje een schok dus. Wel fijn dat de eerste echo iig goed was!!! Ik duim dat je vrijdag ook een goede echo hebt!!

Lieve Okki, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat ontzettend fijn voor jullie. Ik hoop op een hele mooie gezonde zwangerschap voor jullie met straks een prachtige baby! :heart:

Stippel wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! Doe het rustig aan hoor.. laat ze op het werk maar lekker de ^#(*&(#!* krijgen. Na je verlof zie je wel weer verder!

Lieve Suus, voor jou wordt het nu ook spannend. Succes met de laatste loodjes lieverd!

Moossie.. ik duim voor jou mop!


Tot zover een korte update..ik zal vanaf nu weer meelezen en schrijven! :love:
Alle reacties Link kopieren
naat he bah weer afgevallen en nu niet topfit. Idd verstandig om je bloedwaarden even te laten controleren.
Ik duim vrijdag voor een hele mooie 20 weken echo voor jullie.

nijn wat vervelend dat de medicijnen niet helpen voor je. Ook niet als je smorgens een tweede tablet neemt?
Bij mij hielp heel soms gewone cola wel, misschien kun je dat nog proberen?
En ondanks dat je zo misselijk bent, toch blijven eten. Ook al komt het er 5 minuten later nog veel harder weer uit, er blijft vast wel een klein beetje achter in je maag.

Ik begin hier ook steeds meer last van Mn bekken te krijgen. Heb soms echt t idee alsof ik met beide kanten van Mn heupen tussen een bankschroef zit en iemand ‘m steeds een stukje meer aandraait.
Vooral snachts word ik steeds wakker omdat het gewoon zeer doet om op Mn zij te liggen, maar rug en buik zijn ook niet echt opties :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Frozen zou het helpen om met een Voedingskussen te slapen? Die kun je tussen je benen doen/half omarmen en dan heb je toch het idee op je buik te liggen. En anders naar ha maar even om je te laten doorverwijzen? Ik weet niet wat de fysio kan doen eigenlijk voor je bekken, ik heb altijd alleen maar vreselijke bandenpijnen gehad en had daar oefeningen voor maar met het bekken weet ik niet hoe het zit.

Zon lieverd je bent er weer!
En helaas niet zwanger maar wel heel fijn dat jullie even afstand van het hele gebeuren hebben kunnen nemen, is af en toe ook hard nodig!
Lieve meiden, wat lief dat jullie aan mij denken. Met mij gaat het wel goed. Probeer weer vooruit te kijken. Sinds donderdag helemaal geen bloedverlies meer. Eigenlijk ook bijna niet gehad nadat ik gestopt ben met de progesteron en kinderasperine. Dus denk eigenlijk dat het het nog niet helemaal schoon is maar we gaan het donderdag zien.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik gewoon door wil met de clomid. (Nog niet overlegd met mijn vriend maar verwacht dat hij het wel met mij eens is) ben ik in december nog niet weer zwanger gaan we dan weer een bloedtest doen.
Ik merk wel dat ik even stil sta wat betreft het zwanger worden dat ik dan het tempo hier lastig vind om te volgen. Ik lees alles we mee maar reageren ben je dan wel 20 minuten mee bezig..

@ stippel ik had een klacht ingediend bij de baas over jou leidinggevende, want dit kan echt niet wat zij allemaal zegt tegen jou. Echt belachelijk!
Er bestaan trouwens ook van die banden die je om kunt doen zodat je bekken wat meer steun heeft. Mijn vriendin had er erg veel baad bij.

@ naatje wat fijn dat je mannetje zich zo goed laat voelen. Alsof die het door heeft dat je je nu zo voelt. Hoop echt dat je je na de 20 weken echo er wat meer vertrouwen in kunt krijgen.

@ bacon hoop voor je dat ze nu wel goed gegroeid zijn! In ieder geval boven de 14mm
Helaas, net iets boven de 13 mm. Wel wat groter dan vorige keer maar als nog veels te weinig groei. Hij durfde niet op te hogen omdat links mijn eitjes wel groter aan het worden zijn, en ik dan waarschijnlijk ineens 5 grote eitjes heb over een paar dagen. Dus nu nog twee dagen doorspuiten en als het dan niet doorzet dan moet ik deze cyclus afbreken. Kan wel janken, nee eigenlijk jank ik gewoon. Ik ben doodsbang voor die provera weer en word er doodmoe van dat er wel iedere keer weer iets is. Ben er gewoon even helemaal klaar mee en durf ook niet te vertrouwen in de komende twee dagen eerlijk gezegd.
Neig enorm naar stiekem zelf wat ophogen, alles liever dan die )^&*) Provera.

Hij benoemde ook nog dat ik er rekening mee moet houden dat ik al een ovulatie gemist heb. Maar ik kan me daar niets bij voorstellen. Dat houdt in dat in de 1e tien dagen een eitje al zo snel gegroeid moet zijn dat ie al gesprongen is. Dat kan ik niet geloven. En dan er bij dan zou ik over 3 dagen ook ongesteld moeten worden en dat geloof ik ook niet.

Welkom terug Zon! Fijn dat je even lekker hebt genoten van jullie vakantie samen.
Bacon wat enorm naar. Ik voel de pijn als ik je bericht lees :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hè verdomme Bacon, wat een gedonder zeg! Ik hoop zo dat het doorspuiten wel wat doet uiteindelijk.
Heb je dit gedoe al meer rondes gehad dat ze niet wilden groeien?
@Naatje wel met de clomid, daar reageerde ik heel slecht op. Dit is pas de tweede rond puregon, en de 1e ronde ging vlekkeloos met maar 75 eenheden. Nu op 125 eenheden en dag 21 gebeurd er nog te weinig. Wordt er gewoon even moedeloos van. Straks nacho's eten en daarna maar weer positief denken :)
Alle reacties Link kopieren
Poeh Naat jij bent inderdaad nog wel veel afgevallen zeg. Gaat het nu wel wat beter? Belangrijkste is dat jullie mannetje het goed doet en als uit de controles blijkt dat dat zo is., nou prima! Wel vervelend dat je niet echt kunt genieten hoor! Ik zou willen dat ik dat wat voor je kan wegnemen :( .. Hopelijk heb je een goede 20 weken echo en wordt het dan wat beter, als je ziet dat alles in orde is?

Bacon wat balen zeg! Ik zou zelf niet gaan klooien met medicatie, maargoed ik heb echt geen ervaring hiermee en ben geen arts. Weet niet of het kwaad kan. Als je te veel spuit heb je misschien risico dat de eitjes te groot worden? Kun je bespreken in het ziekenhuis of er nog andere opties zijn dan provera?
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje, leuk dat je terug bent!! helaas niet zwanger (6)
@Bacon, wat klote zeg. Had je veel last van de clomid? Ik heb dat jaren geleden ook gehad, vond het ook rotspul maar werkte wel goed bij mij.
@Kirsten, hang in there :hug:
@vanessa, volgens mij kan je endometriose niet zien bij een hsg. Diagnose wordt sowieso vaak pas heel laat gesteld. Met een hysteroscopie kunnen ze het geloof ik zien. Dat wel eens gehad?

@Frozen, ik neem er 2 per dag. Nog een beetje zoekende welk tijdstip het beste is. De middag en avond zijn het ergste. Neem af en toe ook wat slokjes cola. Maar cola durf ik niet zo goed aangezien de gyn hier in NL dat afraadde toen we gesprek hadden na miskraam 3. Bewijs is nog dun maar cola en miskramen hebben mogelijk een correlatie met elkaar vertelde ze. Dus ze zei, voor de zekerheid dan misschien maar niet.

Ik heb dus sinds een week ook last van diarree.. Vrijdag de huisarts gebeld, de assistente zei dat ik er vooral niks tegen moet nemen omdat het waarschijnlijk een bacterie is en die moet er juist uit. Maar ja ik eet en drink al zo weinig dan krijg ik helemaal geen voedingsstoffen binnen. Dus denk dat ik in de loop van de week maar weer bel als het zo blijft. Had daarvoor ook al helemaal geen last van obstipatie, normaal wel bij zwangerschap, dus misschien toch iets niet helemaal goed. Ohja en ze zei, ook even zeggen tegen je verloskundige maar die heb ik dus nog niet;-) Wel in het ziekenhuis genoemd vrijdag en die zeiden juist weer even de huisarts bellen.
Alle reacties Link kopieren
Nijn wel goed in de gaten houden, niet uitdrogen nu! Wat voor drinken gaat wel goed? Al iets zoets geprobeerd als een beetje limonade siroop? Of lauwe thee misschien?
Bij mij helpt melk maar dat had ik zelf ook nog niet eerder gehoord.

En die cola gaat het dan om de cola zelf of de cafeïne? Want ik heb altijd begrepen dat cafeïne vrije cola geen kwaad zou kunnen (niet dat ik er aan moet denken maar dat is een ander verhaal).
Alle reacties Link kopieren
Aaah Nijn wat balen zeg!! Laatste keer dat ik ziek was hielp het om lauwe thee met suiker te drinken (ook goed tegen flauw worden) maar dan echt hele ini mini sipjes per meer, geen slokken maar sipjes! En voor de rest ouwerwets rijst met een beetje kaneel proberen te eten misschien? Beterschap!!
Alle reacties Link kopieren
Naatje, nee ging niet om de cafeïne in de cola. (Ja ook net als koffie). Maar in dit onderzoek ging t dus om wat anders in de cola. Weet t niet precies meer.
Beetje siroop met spa rood drink ik.

Zonnetje, wat droge rijst met beetje suiker ga ik morgen proberen.

Heb ook iets verhoging zie ik nu.
Wil eigenlijk gewoon van die energierijke pakjes met alle voedingsstoffen erin :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven