Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koekoekk gefeliciteerd!!!!!! Ach wat een heerlijk nieuws, daar is je kleintje dan! Geniet ervan meisje! Zo fijn voor je!
Hoe voel jij je nu? Keizersnede geworden of niet (dat was jij toch?)?
In elk geval, geniet van je kraamtijd en sterkte met de slapeloze nachten, die gelukkig een stuk minder erg zijn als je naar dat lieve snoetje kijkt :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik word helemaal blij! Wat een hoop zwangere meisjes!
Van harte gefeliciteerd allemaal!

En er is zelfs een baby geboren! Gefeliciteerd Koekkoek! Gaat alles goed met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Koekoek! Wat een prachtig nieuws!

Naatje lieverd, dankjewel. Ik heb je post gisteren met tranen in mijn ogen zitten lezen. Dat geeft hoop. Kirsten, ook jij bedankt voor je ervaring. Doet me echt goed :heart:

Fijn dat de test oploopt! Klinkt goed!

Maya! Nog steeds aan het duimen voor jou!

Naatje, misschien heb ik het gemist maar heb je het mooie nieuws inmiddels al helemaal wereldkundig gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Koekkoek, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kindje. Laat je in een pb zn naam weten? Zo benieuwd.
Hoe reageert zoontje op de baby? Geniet van jullie gezin meisje :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Wooow Koekoek van harte gefeliciteerd!! Hoe gaat het? Is het een beetje voorspoedig verlopen? Lekker genieten!!

Okkie ik merk dat ik mezelf bescherm door steeds te denken dat het een voorbode voor een menstruatie is. Het verloopt echter wel heel anders dan normaal, dan heb ik 2 a 3 dagen de hele dag door bruinverlies dat steeds donkerder wordt. Nu is het echt enorm weinig en tussendoor dus een druppel bloed gehad gisterochtend. Nu nog steeds niks! Heb ook geen krampen en temperatuur is zoals het normaal ook na de eisprong is..

Naatje ik zit nu op dag 38. Dat is wel aan de langste kant, hierbij mijn lijstje:

Cyclus ‪1: 39‬ dagen
Cyclus ‪2: 31‬ dagen
Cyclus ‪3: 34‬ dagen
Cyclus ‪4: 37‬ dagen
Cyclus ‪5: 30‬ dagen
Cyclus ‪6: 32‬ dagen
Cyclus ‪7: 35‬ dagen
Cyclus ‪8: 32‬ dagen
Cyclus ‪9: 37‬ dagen
Cyclus 10: 32 dagen
Cyclus 11: 32 dagen
Cyclus 12: 43 dagen
Cyclus 13: 33 dagen
Cyclus 14: 38 dagen
Cyclus 15: 38 dagen
Cyclus 16: 31 dagen
Cyclus 17:

Denk in de week van 29 juli mijn eisprong te hebben gehad, toen had ik ruim een week vruchtbaar slijm? Ik wil woensdag testen als het dan nog niet heeft doorgezet. Want dan ben ik vrij en, mocht het positief zijn, kan ik iets leuks bedenken voor mijn vriend als verrassing!

Maar door dit op te schrijven en daar over na te denken voelt het alsof ik de goden verzoek. Ben erg terughoudend merk ik. Die stomme hoop ook altijd.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein :bigkiss:
En ja nu weet echt iedereen het, na de goede NIPT toch maar op Facebook gezet dat we weer een kindje verwachten. Ook als een extra stimulans voor mezelf om het echter te maken. En gek genoeg lijkt mijn buik ook ietsje boller te worden sinds de goede NIPT :heart:

Helaas kleine meid hier al dagen nogal lag van haar darmpjes ( virusje denken we) dus aantal gebroken nachten gehad met veel gehuil en diarree en bed en pyjamaatjes verschonen....dus ben wel kapot vandaag, maar voel me zelfs dan al wel ietsje beter en minder somber. Nog steeds erg misselijk. Eigenlijk alleen wasa crackers met sesamzaad en beschuitjes met oude kaas gaan goed. Heel soms wat garnaaltjes. Of een Engels dropje. Gisteren BBQ bij familie en helaas weer vier happen op of zo maar ja. Al dat vlees bij elkaar zien liggen, gadverdamme. Vind ik nu echt zo vies....
Maargoed ik kan me er nu overheen zetten dat dat misschien wel zo blijft het komende half jaar. Nou ja dat worden dan goed vitamines slikken en heel veel crackers :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oh Maya heel herkenbaar. Ik heb een keer een belachelijk lange cyclus gehad voor mijn doen van 42 dagen. Gek werd ik en heb wel twintig testen gedaan geloof ik.
Vind het sowieso heel knap van je hoor, wat een geduld....
Moos, we willen na volgende ronde wel naar de huisarts ja. Mocht er iets aan de hand zijn dan weten we dat liever zo snel mogelijk zodat er hopelijk een oplossing gevonden kan worden.

Bacon, mijn cyclus is eigenlijk altijd 28-31 dagen, een keer een uitschieter van 32. Nu op dag 34, nog geen tekenen van menstruatie maar testen blijven ook wit. Vervelend dat je zulke klachten hebt van de hormonen. Je zou het eerder hormonsters noemen.

Wat een mooie zwangerschapsberichten! Troelaaa, Flamingos en Kirsten van harte gefeliciteerd! :cheer2:

Leeuw, wat fijn dat jullie 10 weken echo goed was en dat je steeds meer vertrouwen begint te krijgen.

Bacon, Mallelein en Naatje, heftig jullie verhalen over fibromyalgie. Knap hoor hoe jullie ermee omgaan.

Zonnetje, ik begrijp wel dat je ook aan je vriend wilt denken. Je hebt geen idee wat voor traject jullie nog te wachten staat (ik hoop trouwens dat dit niet verkeerd overkomt of je bang maakt; het is meer dat ik daar bij onszelf soms aan moet denken), en dan kun je maar beter samen erachter staan en rekening houden met elkaars tempo. Ondanks dat is het echt wel rot dat jij liever alvast de stap naar de ha gezet had.

Maya, mijn duimen draaien overuren voor je. Het is jullie zo gegund.

Koekoek, jeeeej jullie kleintje is er! Heel veel geluk met elkaar :heart:
Dank voor alle lieve berichtjes; wat zijn jullie toch een fantastisch stel prachtige vrouwen!

Ik was inderdaad de keizersnede of niet vraag; uiteindelijk geplande keizersnede. Ging prima en gewoon met een ruggenprik, dus we hebben de geboorte gezien! Geweldig! Herstel verloopt tot nu toe soepel dus ondanks rustig aan doen ook gewoon mezelf kunnen zijn. Eigenlijk had het niet mooier kunnen zijn dan het is. En dat geldt ook voor onze tevreden baby die echt alleen maar huilt als ie iets nodig heeft om als iets hem dwars zit. Daardoor gaat het mij eigenlijk ook oprecht goed en geniet ik écht dit keer. Heel anders dan bij onze eerste en daardoor extra dankbaar.
Alle reacties Link kopieren
Maya, hoe hoog is je temp? Wil je je kaartje eens delen? Kan ik meekijken.

Kirsten, je voelde het al aan dat je zwanger was. Geniet er maar van meis!

En meiden met fibro, lijkt mij super zwaar, ook al kan je er steeds beter mee omgaan. Niks aanstellers.

Hoe gaat het met je gewicht Naat? Wel ok? Hoop echt dat je steeds minder misselijk wordt.

Leeuw, wat ga jij hard zeg! Heerlijk!
Voel je je wat beter?

Zon, hoe gaat het met jou dit weekend? Heb je iets betere daagjes? :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden,

Even ego berichtje, ga snel weer even een beetje bijlezen!

Is alweer een tijdje geleden dat is wat gepost heb, wel nog lange tijd meegelezen op de achtergrond.

In februari had ik een positieve test in handen en daarna een goede zwangerschap gehad, gehad, want ik ben met 29 weken heel plotseling bevallen van onze zoon.

Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met hem (en met ons) maar het is wel een heftige en spannende tijd geweest en nu nog wel, al is de grootste schrik en angst wel geweest (hoop ik).

Wat fijn om te zien dat een aantal meiden die al langer bezig waren nu zwanger zijn!

Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Florazon wat heftig! Spontaan, of was er een oorzaak? Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Zijn jullie al thuis?

Koekoek wat lijkt me dat bijzonder om je keizersnede te kunnen zien. Zo te horen ben je keihard aan het genieten!

Moos, ik houd de temperatuur niet echt meer bij in een kaartje. Maar ik weet inmiddels wat mijn normale temperatuur is voor de eisprong (36,2/36,3) en na de eisprong is deze 36,5/36,6. Dus was vanmorgen nieuwsgierig en het was 36,5.

Vanmorgen weer een drupje bloed na het plassen, daarna donkerbruin en nu weer niks. Heb in elk geval de fertiliteitsassistent gemaild en aangegeven dat ik graag iéts wil doen vóór december. Bijv cyclus verkorten? Wat het traject dan zal zijn en ook aangegeven dat we eigenlijk graag eerder willen starten. Ben benieuwd naar haar reactie.

Vriend was er vanmorgen wel een beetje stil van toen ik zei dat ik weer wat bloed had en dat ik het niet zag zitten voor deze ronde (al is er nog kans). Hij is 33 en vind zichzelf al oud worden, de schat. Hij wil het ook gewoon nú.

Ik las in mijn online dossier dat onze zwangerschapskans 34,1% is en tussen de 30 en 40% is het advies altijd om nog een halfjaar zelf te proberen.

Daneli, voor jou ook een gekke cyclus dus! Heb je ovulatietesten gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Koekoek! Wat fijn om te horen dat je er echt van kan genieten :heart:

Jeetje Florazon, wat heftig en ontzettend schrikken zeg! Maar gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat! Hoe oud is jullie kindje nu?
Hoop dat jullie er (nu) ook van kunnen gaan genieten :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Florazon we hebben al eventjes samen geschreven, ik hoop zo voor jullie en de kleine dat grootste spanning en stress is geweest :hug:
Maya wat een lieve reactie van vriend, fijn dat je samen nú wilt. Jullie geduld wordt ook wel erg getest, en dan deze cyclus ...
duimen draaien ! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lieve Florazon! Wat een schrik zal dat geweest zijn! Moet je kindje lang in het ziekenhuis blijven? En mag je zelf ook blijven slapen of zijn jullie heen en weer aan het rijden?
Ach meisje, ik denk aan je. Lijkt me heel erg heftig :hug:

Koekoekk wat fijn dat je het zelf hebt kunnen meemaken en dat je zo goed herstelt!

Maya vermoeiend zo’n drupje bloed en dan weer niet. Tja bij mij is het ook wel eens zo geweest en dan nog ongesteld geworden. Aan de andere kant best wel wat bloed gehad deze ronde en toch zwanger....
Ik kan het je niet zeggen. Daalt normaal je temp als je menstruatie eraan komt? En hoeveel dagen ervoor ongeveer?

En met 33 is je man nog een jonge God hoor, zeg m maar dat de meiden van het forum dat vinden ;-) ( neem even de vrijheid ook voor de rest te spreken :lol: )

Moos ik blijf stabiel qua gewicht. Volgens mij had ik al wat moeten aankomen dus stiekem val ik dus nog steeds wat af maar niet meer zo drastisch. In totaal dus zes kilo eraf en niets meer erbij. Maag is heel klein geworden merk ik ook dus ik denk niet dat het heel snel bunkeren zou worden mocht de misselijkheid echt verdwijnen.
Maar met 14 weken nog steeds af en toe hondsberoerd en amper eten kunnen verdragen: dan denk ik dat het niet een twee drie helemaal weg zal zijn.
En dat is okee. Als die kleine maar gezond is vind ik alles goed.
Al lang blij dat ik niet meer met mijn hoofd bonkend tegen de muur zit omdat ik niet meer weet waar ik het zoeken moet.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens Florazon, ik weet niet in welke regio je woont, maar als ik iets voor je kan doen...zal een hectische tijd zijn...
Alle reacties Link kopieren
Naatje wat vervelend dat je je zo naar voelt, hoop wel echt voor je dat het snel wat beter gaat. Want natuurlijk is het het belangrijkst dat het met die kleine goed gaat, toch is het ook wel fijn om jezelf een beetje goed te voelen. En super lief dat je het aanbiedt! We hebben gelukkig heel veel lieve vrienden en familie om ons heen, maar mocht ik een keer echt omhoog zitten geef ik wel een gil :heart:

Bedankt voor alle lieve reacties. Hij is nu 4 l weken oud, 33 weken zoals het ziekenhuis het bekijkt (vanuit de zwangerschapsduur). Ze weten niet hoe het kon gebeuren, er is geen infectie gevonden oid. M'n vliezen braken spontaan en toen was het niet meer te remmen. Dat waren hele bizarre dagen, vanaf dat moment tot hij er was en we hoorden dat het goed met hem ging.

Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Florazon wat fijn dat nu alles goed gaat! Gefeliciteerd! Je zult wel geschrokken zijn...Geniet van jouw kleine!

Koekoek, ook gefeliciteerd. Wat leuk om te horen dat alles zo goed gaat. En geniet van jouw kleine.

Moos, dan zeker folaat. Ik zeg het maar voor de zekerheid, aangezien ik het vermoeden heb dat het bij mij de B12 is geweest. Nu met de injecties gaat het opeens goed. Ik blijf ook om de 2 weken injecties houden...

Naatje, vervelend dat je zo ziek blijft. Hopelijk is het snel over...en knap hoe ik met de fibro-aandoening omgaat!

Maya, kan mij voorstellen dat het irritant is, telkens wel/geen bloed. En wat een lange cyclus met 38 dagen! Ik vind 34% laag hoor met jullie leeftijd. Ter vergelijking: ik ben 32 en partner 39 en bij ons was de kans rond de 60% - 70%. Er is dus wel iets waardoor jullie minder kansen hebben.

Hier lijkt de stijgende lijn door te zetten, veel minder misselijk en weer energie. En ik hoef niet meer over te geven. Morgen weer aan het werk na het bloedprikken voor de NIPT (in België, dus ik weet volgende week het geslacht :hihi: ).
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk Leeuw! Ja ik hoorde al van mijn zus dat een vriendin van haar jaren terug ook de NIPT had laten doen in België en dat ze dan ook naar xx/xy kijken ( ze vroeg namelijk wat het geslacht is toen ik vertelde over de NIPT en zij was verbaasd dat ik het niet wist en ik was verbaasd hoe zij dan dacht dat dat bekeken werd. Was lekkere spraakverwarring :bonk: ).
Spannend hoor!!!

Na dinsdag gaan wij een echo inplannen ofwel vanuit het ziekenhuis en anders vanuit de vk of een echocentrum en dan hopelijk ook snel een idee of we een jongetje of meisje krijgen...zo onwerkelijk nog steeds.
Maar.....(tromgeroffel) net een mijlpaal, ik ging plassen en besefte me dat ik voor het allereerst, met 14 weken en 2 dagen NIET OP HET PAPIERTJE HAD GECHECKT VOOR BLOED! Woehoe! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Naatje wat goed! Kun je al wat meer genieten?

Ja ben wel benieuwd. Wist eigenlijk helemaal niet dat het kon, tot een vriendin het vertelde :). Man weet van niks, heb het ook maar niet verteld. :facepalm: . Hij wil het eigenlijk niet weten....dus de email gaat naar mijn e-mailadres.

Ik begin langzaam aan naar babykamers te kijken best leuk :hihi: .
Alle reacties Link kopieren
Maya, je hebt niet getest toch? Wat zenuwslopend dit, vreselijk.
Goed dat je trouwens contact hebt opgenomen met fertiliteit!

Florazon, jemig wat heftig! Ik ben wel blij om te lezen dat alles, na omstandigheden, goed gaat!

Naat, dat moment weet ik ook nog heel goed, was bij mij na een goede termijnecho!
Bizar eigenlijk he, dat je maar angstvallig dat papiertje in de gaten houdt..

Leeuw, spannend! Heb je een voorgevoel wat het is?

Wij hebben vrijdag de geslachtsbepaling en zaterdag de gender reveal, ik heb er zo’n zin in en we zijn ZO benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Kiki, ik denk een meisje. Gezien de puisten (echt niet normaal) die ik normaal nooit heb. Spannend hoor!
Dank voor al jullie lieve felicitaties! Sorry dat het me niet lukt goed op eenieder te reageren; maar ik lees en leef met jullie mee!

Florazon wat een heftig verhaal! Ik ben blij voor jullie dat hij het goed doet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is pas mazzel hebben Naatje.

Zonnetje zo herkenbaar wat je schrijft ze willen wel maar toch houd iets ze tegen.

Daneli, dat had ik dus ook super veel tijd super veel seks precies t goeie moment, zon en warmte nou maakte 0,0 uit. Balen voor jullie!

Bacon is dat boek wat ik vond t duur dus heb t (nog) niet gekocht.
Leeuw ik wil m wel overkopen uit interesse.

Troela wat goed dat t stijgt.

Zet m op Babyboom.

Flamingos wat leuk voor jullie geniet ervan.

Jee Kisten wat goed. Ook alweer bingo.

Maya, jemig als ik jouw lijstje zie moet ik ook wel slikken hoor. Wat een tijd.

Flora wat heftig. En zo ineens.

Ik gun t jullie allemaal hoor meiden (dat meen ik echt) maar vind t wel irritant dat ik bij 1 van de lang wachtende zit en dan nog maar de vraag of dat als t lukt ook goed mag blijven gaan. Maar oke niet te lang in blijven hangen moet verder. Maar soms wel een mini beetje verdrietig.
Want ja ook nu weer denk je een goede ronde te gaan krijgen is iedereen weer ziek thuis.. pff
**breekt even in vanuit meeleesstand**

FloraZon, gefeliciteerd met jullie zoon! Jij werd idd een ronde na mij zwanger volgens mij, wat een heftig verhaal! Wat fijn dat hij het zo goed doet, maar jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest. Is hij nu wel thuis bij jullie?

Koekoek, ook voor jullie gefeliciteerd! Prachtig verhaal, nu echt genieten van elkaar :heart:

Maya, wilde jou ook graag een hart onder de riem steken. Wat geeft jouw lichaam toch bijzondere signalen af en toe, zou zo geweldig zijn als ook jij straks een positieve test in handen hebt. Vind het zo sterk hoe jij na al die rondes toch nog zo positief en krachtig over komt. Mijn duimen draaien overuren, het is jullie gegund!!

Verder dikke knuffel en veel positieve testen gewenst voor alle lieve meiden in dit topic :hug: :heart:

Hier vandaag 37 weken, nieuwe mijlpaal! Alles gaat heel erg goed! Ik ben ontzettend nieuwsgierig om onze kleine binnenkort te ontmoeten maar hij mag nog wel eventjes blijven zitten :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven