Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troela een oplichting in de uterus is een zwangerschapsring/beginnende vruchtzak. Je ziet dus wat lichts zitten in de verder op de echo donkere baarmoeder. Dus wat je ziet als iemand nog heel pril zwanger is...
Dus zou juist goed teken kunnen zijn meid! Had je nou wel of niet goed je ei gevonden dit keer? Kan het zijn dat je net iets minder ver bent dan vijf weken?

Moos houd inderdaad een beetje moed meid! Ik denk niet dat je dpo één op één met dagen na tp moet vergelijken. 10 dpo is er al 10 dagen iets gaande hè, in je lijf. Nu is de blasto (zo noem je dat toch) er hoe lang precies? Ben het even kwijt.
Wanneer mag je testen?
Dat zou zeker een dag kunnen verschillen of 2 meer echt niet denk ik. Ovutest was 2 januari voor het laatst positief? Heb echt mega pijnlijke darmen me hele buik zet weer uit wat een vreselijk gevoel zeg en alsof me hele buik vol lucht zit.

Dit heeft me ergens goede hoop dat het er dan misschien niet buiten zit ☺️ dankjewel Naat voor het zoeken 😘😘 :hug:
Nou zit al bijna een uur te niksen
Alle reacties Link kopieren
Babyboom gefeliciteerd!!

Kiki gefeliciteerd met jouw zoon! Gaat alles een beetje goed nu?

Troela, ik heb ook hele erge krampen gehad in week 5 t/m 7, geen bloed maar ook doodsbenauwd dat het mis zou gaan....hoe ben je de nacht doorgekomen?

Moos, je zou morgen een 1e test kunnen doen! Mag officieel niet hoor maar na 5 a 6 dagen is de test meestal wel positief.

Naat hou jij de laatste loodjes nog vol?

Okkie goed gebruik maken van dat ei :)

American gaat alles wel goed?

en Vlinder erg benauwd hoe het met jou gaat!

Hier weer even 1,5 dag lucht van de migraine. Donderdagavond was randje ziekenhuis voor vochtinfuus. Hopelijk wordt het weer iets minder, anders nog 5 weken te gaan.
@ troela ben blij dat het bloeden gisteren is gestopt. Hoe ben je deze nacht door gekomen? Heel veel succes vandaag bij de echo. Hopelijk kunnen ze niet echt duidelijk wat zien.

@ Vanessa zo wat een lange cyclus heb je gehad. Gelukkig ben je nu toch ongesteld geworden en hopelijk deze cyclus wat minder lang.

@ naatje alweer 37 weken als de kleine man nu besluit te komen is hij gewoon helemaal welkom. Hij komt echt naatje. Hopelijk hoef je niet heel lang meer te wachten tot dat hij er is.

@ nijntje een armbandje met het kindje haar/zijn naam er op is ook erg leuk.

@ okkie wat fijn dat je je ei hebt gevonden en goed gebruik er van hebt gemaakt lees ik wel. Hopelijk over 2 weken een positieve test!

@ leeuw jeetje wat heftig die migraine. Gelukkig heb je even adem pauze. Ik heb het nog nooit gehad maar als ik die verhalen van jou lees wens je dit ook niemand toe. Hopelijk is gauw weer helemaal over en krijg je het eerst niet weer.
Helaas meiden geen goed nieuws

Hcg van 1557 gezakt naar 830 zien nu ook wat bloed in de baarmoeder dus ze verwachten dat het vandaag of morgen eruit gaat komen. Zo niet krijg ik maandag pillen. Zelf om gevraagd ivm vakantie. Het zit niet buiten de baarmoeder inieder geval
Alle reacties Link kopieren
Troela: nee! Wat super k*t!! Wat heftig weer voor je!! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Zo verdrietig om dit weer mee te moeten maken troela.
Wat onwijs oneerlijk allemaal. Wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat het vanzelf opgang komt.
Wanneer vertrek je op reis?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat kut Troela! Echt heel verdrietig voor jullie :( :( heel heel veel sterkte! Ik had het jullie echt gegund :heart:

Leeuw wat vervelend van de migraine weer. Dus zelfs tijdens de zwangerschap niet volledig ervan verlost. Doe rustig aan!!

Okkie.. goed gebruik gemaakt van je ei?? 😊

Vivaniem.. hoe is het nu bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Ah nee lieve lieve Troela wat verdrietig nou weer...
Ik had echt even goede hoop nog voor je
:hug:
Ik denk aan je :heart:
troela
Ach meissie nee :cry:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... behalve wat onwijs klote en een hele dikke :hug:
Bedankt meiden :hug:

Maandag terug komen ze verwachten dat ik dit weekend ga bloeden maar laten de afspraak even staan mocht dit niet het geval zijn ik maandag dan pillen kan krijgen zou het fijn vinden als het eruit komt voordat ik donderdag het vliegtuig in stap.

Nogmaals dank voor jullie lieve berichten ❤️
Alle reacties Link kopieren
Ahhh troela!! :hug: !

Heel veel sterkte
Aah nee troela :cry: dit wou ik echt niet lezen. Sterkte meid! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Troela, nee......Niet weer :cry:
Hoe kan dit nou steeds. Ik vind het zo verdrietig voor jullie. :hug: :hug: :hug: Hopelijk komt het dan maar snel los.. Sterkte lieve Troela.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, jeetje heftig zeg. Hadden jij (of het zh) niet soort van voorspeld dat dit tegen een einde nog weer kon gebeuren? Dan reageer jij echt heel heftig op hormoonveranderingen..
Alle reacties Link kopieren
Troelaa ach nee!! Wat droevig, sterkte!
Leeuw hè bah, daling van progesteron dus echt begonnen (dat was het toch bij jou?)
Kalm aan vrouw, laatste loodjes
Moos hoe is het bij jou?
Mallelein wachtbank nu toch? En?
Zonnetje hoe gaat het met de kwaaltjes ?
Maya hoe is het nu bij jullie? Beetje gewend geraakt aan het idee van spuiten? Wanneer mogen jullie starten ?
Hier gezellig dagen gehad ;) vanavond werd streepje al lichter en vanochtend en gisteravond nog knal, vermoed in de loop van de dag gesprongen. Morgenochtend uiteraard ook gezellig maken . En dan kom ik eindelijk weer op het wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje troela dat is gewoon echt sh*t
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Troela hoe was je nacht?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook telkens aan je denken Troela! :hug:

Okkie goed jullie best gedaan hoor! Hopelijk voor een mooi resultaat :love:

Naat lukt het met alles in orde brengen voor de baby?
Alle reacties Link kopieren
Box en wieg staan Zon!
En gister extra flesje en flessenspenen besteld voor 0 maanden (allemaal kaduuk gegaan hier). En extra onderhoeslakentjes voor matrasje van de wieg want die zijn ook verdwenen :-?
Nu nog extra babyfoon bestellen, Maxicosi in auto, babymelk kopen en alle babykleertjes wassen.
En alle beddengoed wassen.

Heel erg schiet het dus nog niet op en moet vandaag rustig aan doen want gisteren al weer teveel gedaan, ik ben echt ineens net een bejaarde qua hoeveel ik nog kan doen op een dag...

Hoe voel jij je verder Zon? Morgen echo toch?
Alle reacties Link kopieren
Troela wat ontzettend verdrietig. Had door die eerdere goede bloeduitslagen zo gehoopt dat het goed kwam. Hele dikke :hug:
Heb je een beetje kunnen slapen?
Leeuw, wat afschrijselijk dat jij zoveel migraine hebt. Ik leid uit je verhaal af dat je over 5 weken mag bevallen? Ik hoop echt voor je dat migraine in de kraamtijd beperkt is!
Moos jij al nieuws? Ik hoop het zo voor jullie!
Okkie, klinkt alsof jullie maximaal gebruik hebben gemaakt. Nu duimen!
Naatje, wat een mijlpaal 37 weken!! Het gaat gewoon echt gebeuren!
Kiki gefeliciteerd!
Mmeetje en Mallein hoe is het bij jullie?
Zonnetje jij morgen echo toch?
En blonde jij ook weer deze week?

Hier is het bloeden gestopt. Was ongeveer 1 inlegkruisje. Ik heb de vk niet gebeld, eind deze week staat een echo (zou dan 8 wkn zijn..) en er is toch niets dat ze kunnen doen. Ik ben heel onzeker nu dus het onderduiken heeft extremere vormen aangenomen (ben daarom wat minder hier). Ook omdat ik migraine heb gehad, wat ik krijg bij hormoondalingen/stijgingen... enige positieve: geen krampen. Ik laat jullie weten wat er uit de echo komt.
Alle reacties Link kopieren
@ Vivannaniem; ik was vorige week ongesteld geworden, bijna week eerder dan verwacht. hoop volgende week weer eisprong dan kunnen we weer duimen draaien.

Hoop dat jij een mooie echo krijgt volgende week dan kan je struisvogel tactiek de deur uit :) en lekker genieten daarna
Godsamme Troela :( Dit is echt het laatste wat ik wilde lezen. Dikke knuffel voor jou lief!

Naat wat fijn dat alles nu lekker staat! Heerlijk genieten.

Moos ik duim voor jou!

Hier nog steeds een beetje afwezig. Ik loop ondertussen bij de psycholoog. Ben zo oververmoeid, maar "moet" van mezelf van alles. Komt wel goed, maar vond het niet echt op zn plek om daar hier over te klagen.
Hier nu bijna 12 weken, geen bloed meer gezien en ik ben veel geruster. Over 2.5 week een geslachtsbepaling echo gepland, dochter wil heeeel graag dit op een leuke manier bekend maken.

Mijn petekindje blijft gelukkig tot nu toe ook lekker zitten. Bijna 32 weken wie had dat durven dromen toen het bij 19.5 fout ging.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Troela. Sterkte.

Vivananiem, wat spannend. Ik hoop zo voor je dat het meevalt! Geen krampen is indd goed. En begrijp ik het goed dat het bloeden is gestopt?

Leeuw, die migraine lijkt mij vreselijk. Ik hoop enorm dat het binnenkort beter wordt.

Naatje, je bent al een heel eind toch? Maak je je zorgen dat het niet afkomt? Of voelt het misschien gek om er zo mee bezig te zijn?

Bacon, jeetje, 12 weken alweer! Wat mij betreft mag je hier best wat aandacht voor jezelf vragen hoor. Je reageert ook altijd zo lief op anderen terwijl je zelf ook genoeg op je bordje hebt. Wat fijn dat het goed gaat met je petekindje! Klein vechtertje.

Okkie, gezellig samen op de wachtbank. Ik hoop zo dat het raak is voor jullie!

Hier 6DPO en waar ik eerder al gerommel voelde en gevoelige borsten had voel ik nu precies...niks...
Ik denk er niks van. We zullen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven