Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 6)

maandag 30 oktober 2017 om 07:40
maandag 30 oktober 2017 om 07:45
Balen jimbob. Toch duim ik dat je straks alsnog een positieve test hebt
Ninjaa. Ziet er veel belovend uit.
Sprookjesbos. Zo zagen mijn testen van mijn dochter er ook uit ziet er echt goed uit.
Wieikben dat gaan wij ook doen mocht ik toch ongesteld worden.
Pff ik dacht dat ik ongeduldig was mijn man is erger die zei vanochtend tegen mij dat ik moet gaan testen. Maar ik heb me maar ingehouden en wacht tot morgenvroeg
Ninjaa. Ziet er veel belovend uit.
Sprookjesbos. Zo zagen mijn testen van mijn dochter er ook uit ziet er echt goed uit.
Wieikben dat gaan wij ook doen mocht ik toch ongesteld worden.
Pff ik dacht dat ik ongeduldig was mijn man is erger die zei vanochtend tegen mij dat ik moet gaan testen. Maar ik heb me maar ingehouden en wacht tot morgenvroeg
83angel wijzigde dit bericht op 30-10-2017 08:35
2.76% gewijzigd
maandag 30 oktober 2017 om 07:52

maandag 30 oktober 2017 om 08:30
NinjaaHihi moeilijk he om niks te doen met hetgeen je voelt op t wachtbankje. Duimduimduim dat hetgeen je voelt goed nieuws is!! Met mij gaat naar omstandigheden redelijk. Ook hier NOD 5nov ik vind t wachten weer stom en eigenlijk heb ik weinig hoop. Voel niks geks maar waarschijnlijk op cd 15 positieve ovulatietest (ik begon te laat met testen) en zitten nu op cd18 dus ja is maar logisch dat ik niks voel.
truus: bedankt!! Super lief:)
jimbob: tuurlijk ben je teleurgesteld. En je hebt helemaal gelijk naar die streepjes turen is helemaal niet goed voor vrouwen in onze situatie. Ik duim gewoon verder tot je NOD.
Voordat ik mezelf nog gekker ga maken (im close to getting crazy) heb ik besloten om een afspraak te maken bij mijn HA om mijn korte LF en schildklier te bespreken. Misschien dat zij me uit de negatieve flow kan halen. Want zelf lukt t me niet meer, en zou graag weer optimistisch zijn. Wil gewoon duidelijkheid. Ja ben een controlfreak en perfectionist; graag de touwtjes in handen (onmogelijk natuurlijk). Anyway:
Vanochtend weer begonnen met temperaturen, wat een gedoe
elke dag de wekker om 6 uur. Maaaar voor t goede doel. Misschien wordt de controlfreak in mij dan wat meer gerust gesteld.
Fijne dag dames!!
truus: bedankt!! Super lief:)
jimbob: tuurlijk ben je teleurgesteld. En je hebt helemaal gelijk naar die streepjes turen is helemaal niet goed voor vrouwen in onze situatie. Ik duim gewoon verder tot je NOD.
Voordat ik mezelf nog gekker ga maken (im close to getting crazy) heb ik besloten om een afspraak te maken bij mijn HA om mijn korte LF en schildklier te bespreken. Misschien dat zij me uit de negatieve flow kan halen. Want zelf lukt t me niet meer, en zou graag weer optimistisch zijn. Wil gewoon duidelijkheid. Ja ben een controlfreak en perfectionist; graag de touwtjes in handen (onmogelijk natuurlijk). Anyway:
Vanochtend weer begonnen met temperaturen, wat een gedoe

Fijne dag dames!!
maandag 30 oktober 2017 om 08:44
Ik meld mij hier ook maar eens, soms te weinig tijd om mee te schrijven en lees dus af en toe weer even bij 
Voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!!!
Ik ben op dit moment 1 dag over tijd. Vorige ronde was ik 4 dagen over tijd maar de test gaf met 3 dagen negatief aan. Vandaar dat we hier ook nog even wachten met testen.
Ik heb een cyclus van 27/28 dagen stipt dus hopelijk is t eindelijk raak deze ronde (ronde 9 gok ik)

Voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!!!
Ik ben op dit moment 1 dag over tijd. Vorige ronde was ik 4 dagen over tijd maar de test gaf met 3 dagen negatief aan. Vandaar dat we hier ook nog even wachten met testen.
Ik heb een cyclus van 27/28 dagen stipt dus hopelijk is t eindelijk raak deze ronde (ronde 9 gok ik)
maandag 30 oktober 2017 om 09:04
@LM: Aah gezellig! Maarre ja, dan is het logisch dat je nog niet veel voelt! Waarom zet je om 06:00 de wekker om te tempen dan? In principe maakt de tijd toch niet uit, mits je maar direct na het ontwaken en op dezelfde tijd meet. Ik heb ontdekt dat FF in een tijdspanne van 30 min prima vindt. Dus tussen 06:00-06:30. Dan blijft het accuraat. En het controlfreakerige - ik herken het. Hoop dat de huisarts je gerust kan stellen.
@zoe: welkom!
@zoe: welkom!

maandag 30 oktober 2017 om 09:11
Welkom ZoeZoe en Zandkasteel! Leuk dat jullie mee komen kletsen. Ook spannende tijden nu 
Wat naar JimBob! Snap heel goed je teleurstelling omdat je al het gevoel had dat het raak was. Maar indd geen bloed is goed nieuws! Het kan qua timing nog alle kanten uit dus we blijven positief
het is nog vroeg tenslotte!
Ninjaaa spannend! Nog even en dan heb je hopelijk meer nieuws. Verwarrend hè al die wel/niet symptomen.
Haha Angel wat leuk dat jouw man er ook zo mee bezig is. Die van mij weet niet eens wanneer je kan testen na een eisprong :p
Truus wat ben je toch heerlijk positief, lieve berichtjes allemaal
fijn dat de vruchtbare tijd er weer aan gaat komen voor jou. Hoe voel je je verder? Ik duim heel hard voor je!!
Louise voor jou even een digitale knuffel
echt vervelend dat je zoveel onzekerheid voelt en vragen hebt. Heel goed dat je naar de huisarts gaat! Hopelijk kan hij/zij je meer duidelijkheid en uitleg geven. Hoop echt dat het je meer zelfvertrouwen gaat geven!
Voor degenen die ik nu vergeet ook veel sterkte en succes!
Wij hebben gisteren goed ons best gegaan dus het wachtbankje is weer officieel
mijn doel is om de symptomenbingo in de kast te laten staan en er relaxed mee om te gaan. Ben benieuwd........

Wat naar JimBob! Snap heel goed je teleurstelling omdat je al het gevoel had dat het raak was. Maar indd geen bloed is goed nieuws! Het kan qua timing nog alle kanten uit dus we blijven positief

Ninjaaa spannend! Nog even en dan heb je hopelijk meer nieuws. Verwarrend hè al die wel/niet symptomen.
Haha Angel wat leuk dat jouw man er ook zo mee bezig is. Die van mij weet niet eens wanneer je kan testen na een eisprong :p
Truus wat ben je toch heerlijk positief, lieve berichtjes allemaal

Louise voor jou even een digitale knuffel

Voor degenen die ik nu vergeet ook veel sterkte en succes!
Wij hebben gisteren goed ons best gegaan dus het wachtbankje is weer officieel

maandag 30 oktober 2017 om 09:35
Wat jammer dat er nu niets lijkt te staan Jimbob hopelijk van de week met je nog een streepje!
Spannend zoezoe! Knap dat je jezelf nog kan inhouden met testen!
Ik moet zeggen dat ik het wachten nu nog ok vind tot het testmoment, maar wel erg ongeduldig qua zwangerschap. Het is 2 keer in 3 rondes fout gegaan, met 5 weken daarna met 7 weken. Merk toch wel dat ik nu erg hoop op een positieve test met plakker. Geduld geduld maar Pff.
Miss ook de eerste ronde kan het raak zijn! Hier 2 exemplaren thuis die in de eerste ronde raak waren! Je weet het nooit!
Spannend zoezoe! Knap dat je jezelf nog kan inhouden met testen!
Ik moet zeggen dat ik het wachten nu nog ok vind tot het testmoment, maar wel erg ongeduldig qua zwangerschap. Het is 2 keer in 3 rondes fout gegaan, met 5 weken daarna met 7 weken. Merk toch wel dat ik nu erg hoop op een positieve test met plakker. Geduld geduld maar Pff.
Miss ook de eerste ronde kan het raak zijn! Hier 2 exemplaren thuis die in de eerste ronde raak waren! Je weet het nooit!

maandag 30 oktober 2017 om 09:58
@ninjaa: ja gezellig druk op t wachtbankje dat maakt t wachten dragelijk. En testen om 0600 ik moet er 4 dagen in de week om 0600 uit, maar goed om te weten wat ff 30 min later dan ook nog oké vind. Scheelt een half uurtje in t weekend
ook blij te horen dat ik niet de enige controlfreak ben. Wordt jij ook af en toe zo moe van jezelf?
@foodies: lief van je, vanmiddag afspraak dus hopelijk dan weer helemaal zen/gerust gesteld/vol goede moed. Hihi symptomen bingo in de kast... kan je hem niet beter verkopen? Zo verleidelijk als ie binnen handbereik is
even zonder gekkigheid: ik heb respect voor vrouwen die het hele zwanger worden relaxed kunnen doorstaan.
@zoezoe: Jaa dan wordt t wel een tijd voor een positieve zwangerschapstest vind je niet? Ik duim voor je!

@foodies: lief van je, vanmiddag afspraak dus hopelijk dan weer helemaal zen/gerust gesteld/vol goede moed. Hihi symptomen bingo in de kast... kan je hem niet beter verkopen? Zo verleidelijk als ie binnen handbereik is

@zoezoe: Jaa dan wordt t wel een tijd voor een positieve zwangerschapstest vind je niet? Ik duim voor je!

maandag 30 oktober 2017 om 10:14
Jimbob wat balen. Snap goed dat je teleurgesteld bent. Ook al was het streepje van de actiontest niet duidelijk. Hoop heb je toch ergens wel want... een streepje is toch een streepje?! Balen als je er dan achterkomt dat het een indroogstreepje blijkt te zijn 
Ik heb op 15 oktober een positieve ovutest gehad. Ik meende ook een steek gevoeld te hebben dezelfd avond nog. Ik had me voorgenomen om niet te testen en te wachten tot mijn NOD. Ik heb op zaterdagavond me toch over laten halen om een test te doen. Helaas negatief
:(.
Ik zou dan denken dat ik gisteren mijn nod had. Maar niets hoor. Vandaag ook nog niets..... misschien was het dan toch niet mijn eisprong die zondagavond?
Ik voel ook niets meer van kwaaltjes die ik voor de test wel meende te voelen. Dus toch tussen mijn oren
. Het is nu wachten op mijn NOD en dan maar op naar ronde 3....

Ik heb op 15 oktober een positieve ovutest gehad. Ik meende ook een steek gevoeld te hebben dezelfd avond nog. Ik had me voorgenomen om niet te testen en te wachten tot mijn NOD. Ik heb op zaterdagavond me toch over laten halen om een test te doen. Helaas negatief

Ik zou dan denken dat ik gisteren mijn nod had. Maar niets hoor. Vandaag ook nog niets..... misschien was het dan toch niet mijn eisprong die zondagavond?
Ik voel ook niets meer van kwaaltjes die ik voor de test wel meende te voelen. Dus toch tussen mijn oren

maandag 30 oktober 2017 om 12:41
AAAH, ik kon me toch niet inhouden. Vanochtend earlytest gedaan van CB-> niet zwanger.
NOD is vrijdag/zaterdag. toch nog maar afwachten, misschien was het toch te vroeg.
Wel fijn dat er meer mensen zijn waar we gezellig mee kunnen wachten.
Alle verschillende verhalen, zo heeft iedereen iets.
Sterkte iedereen op het bankje.
Ik ga nu toch echt proberen te wachten tot het weekend.
NOD is vrijdag/zaterdag. toch nog maar afwachten, misschien was het toch te vroeg.
Wel fijn dat er meer mensen zijn waar we gezellig mee kunnen wachten.
Alle verschillende verhalen, zo heeft iedereen iets.
Sterkte iedereen op het bankje.
Ik ga nu toch echt proberen te wachten tot het weekend.

maandag 30 oktober 2017 om 13:23

maandag 30 oktober 2017 om 17:20
maandag 30 oktober 2017 om 21:49
Oei Nora, jammer! Hopelijk is het volgende keer raak!
Kreukel, Priecel en Jimbob: ik duim dat het inderdaad nog te vroeg was om te testen!
Hier twee dagen voor mijn NOD en ik hou het niet meer... zolang ik werk heb ik geen tijd om eraan te denken maar van zodra ik een minuut vrij heb dan ben ik hier op het forum aan het lezen naar de ervaringen van anderen... kwaaltjes aan het opzoeken... nog eentje voor de bingo: vanmorgen heel de ochtend koud (kan natuurlijk ook zijn doordat ik me te licht gekleed had), tegen de avond moe moe moe en spierpijn in mijn armen/nek/rug maar ja met dat winter uur en het feit dat ik gisteren de garage heb zitten opkuisen kunnen hiervoor ook de reden zijn... probeer alles nuchter te bekijken om niet al te veel hoop te hebben
we zitten tenslotte nog maar in ronde 2, maar zoals iedereen hier zou ik ook gewoon liever hebben dat het onmiddelijk raak is
Kreukel, Priecel en Jimbob: ik duim dat het inderdaad nog te vroeg was om te testen!
Hier twee dagen voor mijn NOD en ik hou het niet meer... zolang ik werk heb ik geen tijd om eraan te denken maar van zodra ik een minuut vrij heb dan ben ik hier op het forum aan het lezen naar de ervaringen van anderen... kwaaltjes aan het opzoeken... nog eentje voor de bingo: vanmorgen heel de ochtend koud (kan natuurlijk ook zijn doordat ik me te licht gekleed had), tegen de avond moe moe moe en spierpijn in mijn armen/nek/rug maar ja met dat winter uur en het feit dat ik gisteren de garage heb zitten opkuisen kunnen hiervoor ook de reden zijn... probeer alles nuchter te bekijken om niet al te veel hoop te hebben

maandag 30 oktober 2017 om 22:01
Hallo meiden!
Ik voel de spanning hier alweer aardig opkomen haha!
Dichtbij nod en testen, spannend!
Ik zit vandaag op mijn nod....
Echter nog geen spoor te bekennen.
Ik heb gisterochtend getest die was negatief, al dacht ik wel in de verte iets te zien.
Steeds als ik naar de wc ga ben ik bang om bloed te zien.
Mn borsten staan op klappen (kwa gevoel dan)
Gelukkig moet ik morgen werken, kan ik me gedachte verzetten.
Ik denk dat ik woensdag ga testen mocht ik in de tussentijd niet ongesteld worden.
Houden jullie het allemaal nog vol, bijna testers?
Gaan jullie voor nod testen of toch wachten tot nod?
Ik voel de spanning hier alweer aardig opkomen haha!
Dichtbij nod en testen, spannend!
Ik zit vandaag op mijn nod....
Echter nog geen spoor te bekennen.
Ik heb gisterochtend getest die was negatief, al dacht ik wel in de verte iets te zien.
Steeds als ik naar de wc ga ben ik bang om bloed te zien.
Mn borsten staan op klappen (kwa gevoel dan)
Gelukkig moet ik morgen werken, kan ik me gedachte verzetten.
Ik denk dat ik woensdag ga testen mocht ik in de tussentijd niet ongesteld worden.
Houden jullie het allemaal nog vol, bijna testers?
Gaan jullie voor nod testen of toch wachten tot nod?
Oké schat