Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 8)

16-03-2018 18:13 3007 berichten
Het vervolg op deel 7 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kam hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom

Je kan hier zelf je Nod datum aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters


Zo kan je zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
]]
NaamNOD
baby123453 juli
JuffrouwToos5-7 juli
Appeltje--6-9 juli
Stippeltjesbehang12 juli
Shonan12-14 juli
Edsheeran16 juli
OkkiePetite17 juli
Maris8619 juli
pindaeter16/23 juli
Maya8826/28 juli
arcticfox127/28 juli
Vlindertjezs28 juli
wonderwens8928 juli
Bloomaday1 augustus
DEM896 augustus
Tulpenveld_1???
August18???
Juffiejuffie???
TB84???
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:45
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
55.14% gewijzigd
Stomme vraag, moet gewoon even geduld hebben :rolling: sorry voor het inbreken!
Alle reacties Link kopieren
Criminalmind er bestaan geen stomme vragen 😉. Maar ben even aan het zoeken en kan geen ander bericht van je vinden 🙈
Is dit nu een streep?
Twee voor €5 testen van de Kruitvat. Vijf dagen voor mijn verwachte NOD, met middagurine getest...
http://i63.tinypic.com/34hfk0p.jpg
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik zou zeggen van wel!

Hier baal moment moest bloedprikken week na eisprong maar door een monster file kon ik er niet op tijd zijn en is de kans verstreken aangezien ze in het weekend niet werken >:-(

Twijfel wel wanneer Mn eisprong was. Vorige week donderdag/ vrijdag op basis van Mn temp. Echter afgelopen woensdag opeens heel gekke drukkende lage buikpijn bijna soort spierpijn achtig gevoel. Was in de avond en einde avond verloor ik opeens veel slijm en stond mijn baarmoeder best flink open nu twijfel ik zou die nu pas echt geweest zijn. Dan heeft het bloedprikken nog wel zin.
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een streep :lol:
Zeker een streep! :D Gefeliciteerd :cheer:

Dat bruine slijm van een paar dagen geleden is denk ik dan de innesteling geweest
Alle reacties Link kopieren
Echt wel!! :cheer2:
Criminal mind, je laatste bericht in ene wachtbankjes topic was in februari, wat voor vraag had je?

Clairesophie, dat is een streep hoor! Zo was mijn test op nod haha! Gefeliciteerd zeg! Benieuwd hoe die knalt op nod..

Poezie, zo dat is kut. Kun je maandag nog bellen om te kijken wat zij zeggen? Misschien uitgaan van het slijm ipv temp een keertje ;)
O god. Jullie menen het hè? :-o o_o :love:
Alle reacties Link kopieren
Een absolute streep! Gefeliciteerd... :hyper: maar waarom heb je zo vroeg getest als ik vragen mag?
Ik verlies nog steeds slijm, dus ik ben er niet helemaal zeker van hoor...

Zo begint mijn menstruatie namelijk ook altijd.

Wordt vervolgd!
ClaireSophie schreef:
20-04-2018 19:59
O god. Jullie menen het hè? :-o o_o :love:
Gefeliciteerd :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook een streep hoor Claire :cheer:
Gefeliciteerd
Thanks Femme, nou, ik was het badkamerkastje aan het opruimen en zag dus nog een testje liggen.

En vanwege het bruine slijm verhaal dacht ik, ik waag een poging!

Ben mij er overigens zeer van bewust dat het (te) vroeg is, het vals positief kan zijn en ik net zo goed morgen ongesteld kan worden.

Vind het zelf een tuurstreep. Vriend haalde zijn schouders op en zei: 'ik zie niks hoor' en liep de trap weer af.

Ik wacht het weekend gewoon even af!
Dank lieve dames, fijn die (voorzichtige) bevestiging!
Maar poeziemiauw, vraagje: waarom moet je bloed prikken? Krijg je hormonen of iets?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Claire!

Ik wilde niet gaan bingo-en en had daarom even wat afstand genomen.
Maar toch wel wat symptomen maar die kunnen voor beide kanten
-gevoelige borsten
-weiig gevoel
- bij even te weinig of laat eten suf
- winderig(sorry)
-moeilijk naar het toilet kunnen.

Wel heb ik steeds beetje menstruatie gevoel. Het is dus nog spannend.
freddelientje schreef:
20-04-2018 17:01
Criminalmind er bestaan geen stomme vragen 😉. Maar ben even aan het zoeken en kan geen ander bericht van je vinden 🙈
Dankje Freddelientje. Ik heb morgen mijn bod en zit alweer een half jaar in de molen dus het is weer spannend :P
Ik heb weleens in het vorige deel geschreven, vandaar dat je me in dit deel nog niet kon vinden.
Springtouw schreef:
20-04-2018 19:29
Criminal mind, je laatste bericht in ene wachtbankjes topic was in februari, wat voor vraag had je?

Clairesophie, dat is een streep hoor! Zo was mijn test op nod haha! Gefeliciteerd zeg! Benieuwd hoe die knalt op nod..

Poezie, zo dat is kut. Kun je maandag nog bellen om te kijken wat zij zeggen? Misschien uitgaan van het slijm ipv temp een keertje ;)
Klopt springtouw, heb daarna niet meer meegeschreven om wat relaxter met alles om te gaan.
Ik heb morgen mijn nod en vandaag in een vlaag van impulsiviteit een ovuluatietest gedaan. Wel 2 strepen en de test streep maar iets lichter dan de controlestreep dus daar ging het over. En vlak daarna vond ik dat ik even rustig moest doen en morgen moet afwachten of een zwangerschapstest doen :P

Claire voorzichtig gefeliciteerd. Zou mooi zijn!
Alle reacties Link kopieren
De klachten blijven hier. Al 3 dagen lang hoofdpijn. Bijna de gehele dag. Borsten nog steeds erg gevoelig. Vandaag ook echt menstruatiekramp erbij en soms zeurende onderrug (innesteling?). Zit op 10 dpo nu.
Dus ik heb me toch in de verleiding gebracht weer te testen... :whistle:

Toen ik mijn urine opving bevatte deze allemaal vlokjes. Herkend iemand dit?!?!
Alle reacties Link kopieren
Criminalmind spannend zeg morgen nod!! Onderga je nu ook behandelingen? Ik duim heel hard voor je dat je zwanger mag zijn.

Claire gefeliciteerd ik zie een streep!

Poeziemauw wat jammer zeg. Maar inderdaad als misschien woensdag je eisprong is geweest kan het nog.
Alle reacties Link kopieren
Lientje even in de gaten houden. Volgens mij kunnen vlokken in de urine ook op infectie wijzen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Claire!! Hopelijk is hij morgen met ochtendurine duidelijker, zodat ook je vriend overtuigd is ;)

@ Lientje: de meeste mensen hebben vlokken in hun urine, als je verder klachten hebt kan het ook een blaasontsteking zijn idd. Wat was de uitslag van de test??
criminalmind schreef:
20-04-2018 22:10
Klopt springtouw, heb daarna niet meer meegeschreven om wat relaxter met alles om te gaan.
Ik heb morgen mijn nod en vandaag in een vlaag van impulsiviteit een ovuluatietest gedaan. Wel 2 strepen en de test streep maar iets lichter dan de controlestreep dus daar ging het over. En vlak daarna vond ik dat ik even rustig moest doen en morgen moet afwachten of een zwangerschapstest doen :P

Claire voorzichtig gefeliciteerd. Zou mooi zijn!
Dat is spannend zeg, je hoort vaker wanneer de ovu donker is dat je zwanger bent. Wanneer wil je gaan testen?
Gisteren een halve tampon bruinverlies, daarna niks meer. Nou moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven