Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
![]() ![]() | |
Mel-K | |
Moosforhappines1988 | ![]() |
Deborah30 | |
Koetjesenkalfjes | ![]() |
![]() ![]() |
Stippeltjesbehang |
KoekoekK |
Ijs_monster |
Nijn-tje |
*FRozen_Star* |
Diamantje123 |
DEM89 |
Leeuw32 |
LaChouffe |
Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd

dinsdag 1 januari 2019 om 21:38
dinsdag 1 januari 2019 om 21:48
Lieve meiden ik wens jullie een ontzettend mooi 2019 toe en hoop voor ons dat onze grootste wens mag uitkomen.
LaChouffe en Kiki gefeliciteerd!!!
Wat een héérlijk begin van het nieuwe jaar!
Arctic fijn dat je er nog bent. Ik hoop dat je snel wat beter in je vel komt te zitten
Nijntje wat fijn, zo snel een kloppend hartje. Nu vertrouwen hebben dat het goed blijft gaan. Kan me voorstellen dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan.
Skittle welkom. Zou inderdaad kunnen dat je je net te laat bent begonnen met testen. Maar ik heb ook wel eens maanden gehad dat ik gewoon geen positieve test had. Snap daar zelf ook niet zoveel van...
Vlindertjesz ik ga ontzettend voor je duimen dat er 1 of 2 prachtig bevruchte eitjes innestellen. Ik gun het je zo.
Ik had gisteren ook echt een enorm slechte dag dus ik kan me helemaal aansluiten bij Naatje. Ik merk ook dat ik er behoorlijk doorheen zit. De afgelopen maand meer tranen gelaten dan de elf maanden ervoor dus moet even goed aan mezelf gaan denken.
Had me deze jaarwisseling zo anders voorgesteld en kon nu alleen maar denken 'misschien heb je volgende jaarwisseling nog steeds geen baby'.
Mijn menstruatie heeft ook nog steeds niet doorgezet. Ben nu dus sinds vorige week donderdag aan het bloeden maar het zijn een paar druppels per dag. 's Ochtends bijna niks en dan wordt het gedurende de dag wat meer maar meestal alleen bij afvegen of soms een paar of meer druppels in mijn inlegkruisje. Donderdag is het 14 dagen na mijn eisprong dus verwacht dat het dan zal doorzetten maar ik vind dit wel mega-irritant want ik ben nu gewoon zo'n 10 dagen van mijn cyclus aan het bloeden, vind ik echt niet nodig
Oh zie dat we een nieuw deel hebben, zal deze post nog even kopiëren en plakken
LaChouffe en Kiki gefeliciteerd!!!

Arctic fijn dat je er nog bent. Ik hoop dat je snel wat beter in je vel komt te zitten

Nijntje wat fijn, zo snel een kloppend hartje. Nu vertrouwen hebben dat het goed blijft gaan. Kan me voorstellen dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan.
Skittle welkom. Zou inderdaad kunnen dat je je net te laat bent begonnen met testen. Maar ik heb ook wel eens maanden gehad dat ik gewoon geen positieve test had. Snap daar zelf ook niet zoveel van...
Vlindertjesz ik ga ontzettend voor je duimen dat er 1 of 2 prachtig bevruchte eitjes innestellen. Ik gun het je zo.
Ik had gisteren ook echt een enorm slechte dag dus ik kan me helemaal aansluiten bij Naatje. Ik merk ook dat ik er behoorlijk doorheen zit. De afgelopen maand meer tranen gelaten dan de elf maanden ervoor dus moet even goed aan mezelf gaan denken.
Had me deze jaarwisseling zo anders voorgesteld en kon nu alleen maar denken 'misschien heb je volgende jaarwisseling nog steeds geen baby'.
Mijn menstruatie heeft ook nog steeds niet doorgezet. Ben nu dus sinds vorige week donderdag aan het bloeden maar het zijn een paar druppels per dag. 's Ochtends bijna niks en dan wordt het gedurende de dag wat meer maar meestal alleen bij afvegen of soms een paar of meer druppels in mijn inlegkruisje. Donderdag is het 14 dagen na mijn eisprong dus verwacht dat het dan zal doorzetten maar ik vind dit wel mega-irritant want ik ben nu gewoon zo'n 10 dagen van mijn cyclus aan het bloeden, vind ik echt niet nodig

Oh zie dat we een nieuw deel hebben, zal deze post nog even kopiëren en plakken