Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
![]() ![]() | |
Mel-K | |
Moosforhappines1988 | ![]() |
Deborah30 | |
Koetjesenkalfjes | ![]() |
![]() ![]() |
Stippeltjesbehang |
KoekoekK |
Ijs_monster |
Nijn-tje |
*FRozen_Star* |
Diamantje123 |
DEM89 |
Leeuw32 |
LaChouffe |
Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
zondag 30 december 2018 om 09:16
Ik heb echt goede hoop voor jou Leeuw!
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)

zondag 30 december 2018 om 09:19
I know... en wat ik nu ook merk is dat als ik vriendinnen voorstel om af te spreken, ik een beetje bang ben dat ze weer een zwangerschapsaankondiging verwachten. Omdat ze door de mk/ma weten dat “eraan gewerkt wordt”, zegmaar. Is misschien helemaal niet het geval hoor, maar het schiet wel even door mijn hoofd. Zucht. 2019 breng ons maar gauw heel veel gezonde baby’s alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft.

zondag 30 december 2018 om 09:25
Ah nee hè, wat balen. Je klinkt er positief onder. Inderdaad proost op 2019!

zondag 30 december 2018 om 09:45
Moos wat ben je toch een lieverd! Ik hoop zo voor je dat die laatste resten weefsel er snel uit gaan!Moosforhappines1988 schreef: ↑29-12-2018 23:04Ach wat jammer meis, had zo anders voor je gehoopt. Door tarwekiem kan je menstruatie idd wat anders lopen heb ik gelezen.
Ik geniet nog even met je mee met de bubbels en laten we voor mooi nieuws in 2019 gaan!![]()
Mijn "menstruatie" was na een paar uur alweer gestopt. Er zat wel echt een sliertje in, dus het leek me geen innestelingsbloeding. Ik weet het ook niet zo goed meer, vorige maand had ik heel klein beetje bloed rondom bmm en toen alsnog ongesteld geworden. Ik had toen stiekem best wel gehoopt dat dat innesteling was en de ongesteldheid kwam even hard binnen. Het was misschien ook wel een innesteling maar volgens mij mislukt 50% van alle innestelingen? Ik wil me nu voor deze ronde behoeden dat ik weer teleurgesteld word als het straks wel doorbreekt. Ik ga ook even niet meer googlen, Pietje Puk kan dit wel hebben gehad en was zwanger maar Otje had het ook en was niet zwanger. Het zegt allemaal niet zo veel. Het blijft een heel wonderlijk proces waar we o zo graag controle over willen hebben maar dat is helaas niet zo

Sorry voor de lange egopost, moest het even van me af schrijven!
Leeuw, vandaag heb je je bloed prikken toch? Succes! Ik ga voor je duimen!
zondag 30 december 2018 om 09:55
@Leeuw, duim voor je!
@lachouffe dat is helemaal waar. Hopelijk houd je het niet googelen vol, je wordt er idd toch niets wijzer van. Ik had ook gelezen dat 50% mis gaat, echt super veel nog. Dus zelfs al heb je symptomen voor nod, dan nog zegt het eigenlijk niet zo veel :p (en toch zit ik nog regelmatig te veel op google, zucht). Ga ook voor jou duimen! En af en toe een egopost mag best hè
@lachouffe dat is helemaal waar. Hopelijk houd je het niet googelen vol, je wordt er idd toch niets wijzer van. Ik had ook gelezen dat 50% mis gaat, echt super veel nog. Dus zelfs al heb je symptomen voor nod, dan nog zegt het eigenlijk niet zo veel :p (en toch zit ik nog regelmatig te veel op google, zucht). Ga ook voor jou duimen! En af en toe een egopost mag best hè

zondag 30 december 2018 om 10:23
@Pocassie Het is ook gewoon heel stom dat je iets wat je zo graag wilt, niet kunt plannen. Daar mag je af en toe best even verdrietig om zijn 
@Lachouffe Aaaah neee wat balen!! Dan maar aan de bubbles inderdaad!
@Naatje2000 Veel dromen was bij mij een positief teken
@Leeuw32 Dat klinkt goed!!
@Moos Geniet maar lekker van de bubbels inderdaad. Hopelijk kun je 2019 met een frisse start beginnen! Die ovulatietesten lijken mij inderdaad niet zo betrouwbaar nu je nog HCG in je bloed hebt. Hoop dat je snel omo-wit mag testen en daarna weer heel snel een echte goede streep mag zien!

@Lachouffe Aaaah neee wat balen!! Dan maar aan de bubbles inderdaad!
@Naatje2000 Veel dromen was bij mij een positief teken

@Leeuw32 Dat klinkt goed!!
@Moos Geniet maar lekker van de bubbels inderdaad. Hopelijk kun je 2019 met een frisse start beginnen! Die ovulatietesten lijken mij inderdaad niet zo betrouwbaar nu je nog HCG in je bloed hebt. Hoop dat je snel omo-wit mag testen en daarna weer heel snel een echte goede streep mag zien!
zondag 30 december 2018 om 10:50
Starsuus, dat was dus voor mij de redenen om het niet te vertellen, ik wilde niet dat ze zo op ons zouden letten. Maar ik denk dat het meer in ons bolletje zit dan bij hun, het is vooral dat ze het ons gunnen.
Ik ervaar nu zo ontzettend veel steun, daarom gaat het gewoon best goed hier, en hebben we de hoop en vertrouwen weer gevonden. Hopelijk komt jouw eitje weer mooi op tijd
Stippel, lief van je! En ik ga extra bubbels drinken en proosten op jullie mooie echo’s. En ik test rustig door, ben echt een testjunk volgens mij
Chouffe, ondanks dat het zo vaak idd fout gaat id het gewoon wel een teleurstelling steeds. Hoe gaat het nu? Geniet lekker van je chouffe mop!
Naatje, had jij weer mooie dromen vannacht?
Ik ervaar nu zo ontzettend veel steun, daarom gaat het gewoon best goed hier, en hebben we de hoop en vertrouwen weer gevonden. Hopelijk komt jouw eitje weer mooi op tijd

Stippel, lief van je! En ik ga extra bubbels drinken en proosten op jullie mooie echo’s. En ik test rustig door, ben echt een testjunk volgens mij

Chouffe, ondanks dat het zo vaak idd fout gaat id het gewoon wel een teleurstelling steeds. Hoe gaat het nu? Geniet lekker van je chouffe mop!
Naatje, had jij weer mooie dromen vannacht?
zondag 30 december 2018 om 11:08
@Starsuus: herkenbaar, ik ging paar dagen terug lunchen met een vriendin en die zat ook al te vissen. Iedereen weet dat we weer bezig zijn, maar ja ik vertel t wel als t zover is! Dat constante gevis.....
Is vast lief bedoeld maar vind t zo irritant...
@Moos en Pocassie: weer vreselijk druk gedroomd pfff.
Is vast lief bedoeld maar vind t zo irritant...
@Moos en Pocassie: weer vreselijk druk gedroomd pfff.
zondag 30 december 2018 om 16:01
Haha jeetje wat is het lastig om het allemaal bij te houden!!
Fijn dat ik met jullie mee mag schrijven
@naatje: uiteindelijk is het vanzelf weer op gang gekomen. Ik had de dag dat mijn menstruatie kwam een afspraak staan bij de gynaecoloog omdat het zolang duurde. Deze dus gelukkig af kunnen zeggen.
@starsuus: inderdaad heel herkenbaar. Vriendinnen maar vooral mijn ouders die er naar vissen.
@moos: ik ken je verhaal niet helemaal maar toch hoop ik dat jou cyclus weer goed opgang komt en dat er een mooie baby mag volgen in 2019
Ik zit nu op 9dpo 5 dagen voor mijn nog.
Sinds gister kan ik de hele dag slapen, ook zijn mijn borsten al een paar dagen iets gevoeliger.
Hopen dat dit goede voortekenen zijn.
Voor iedereen alvast een hele fijne jaar wisseling! En tot in 2019
Fijn dat ik met jullie mee mag schrijven
@naatje: uiteindelijk is het vanzelf weer op gang gekomen. Ik had de dag dat mijn menstruatie kwam een afspraak staan bij de gynaecoloog omdat het zolang duurde. Deze dus gelukkig af kunnen zeggen.
@starsuus: inderdaad heel herkenbaar. Vriendinnen maar vooral mijn ouders die er naar vissen.
@moos: ik ken je verhaal niet helemaal maar toch hoop ik dat jou cyclus weer goed opgang komt en dat er een mooie baby mag volgen in 2019
Ik zit nu op 9dpo 5 dagen voor mijn nog.
Sinds gister kan ik de hele dag slapen, ook zijn mijn borsten al een paar dagen iets gevoeliger.
Hopen dat dit goede voortekenen zijn.
Voor iedereen alvast een hele fijne jaar wisseling! En tot in 2019
zondag 30 december 2018 om 16:41
Bedankt allemaal!
Vanochtend weer een beetje bloedverlies gehad en test was nagenoeg wit. Ga er maar vanuit dat de innesteling toch niet goed is gegaan. Woensdag weet ik meer, lab is niet open morgen dus geen uitslagen
Dus maar geen bubbels morgen, tenzij het bloeden goed doorzet. Oh ja ik heb nog geen migraine, het is dus lekker vaag..........
LaChouffe het kan nog hè?
Starsuus gelukkig krijg ik die opmerkingen nooit.
Maya, bedoelt jouw moeder het niet gewoon goed? Mijn moeder maakt ook geregeld opmerkingen, ik moet nog wel aan het idee wennen van Leeuw met een kind.
Ik zelf ook dus dat scheelt, maar gelukkig bedoelt ze het goed...
Vanochtend weer een beetje bloedverlies gehad en test was nagenoeg wit. Ga er maar vanuit dat de innesteling toch niet goed is gegaan. Woensdag weet ik meer, lab is niet open morgen dus geen uitslagen

LaChouffe het kan nog hè?
Starsuus gelukkig krijg ik die opmerkingen nooit.
Maya, bedoelt jouw moeder het niet gewoon goed? Mijn moeder maakt ook geregeld opmerkingen, ik moet nog wel aan het idee wennen van Leeuw met een kind.

zondag 30 december 2018 om 17:05
Dat zou prachtig zijn Daantje! En Leeuw ik hoop echt nog steeds dat het goed zit.
Pff ik heb een lastig dagje. Denk ook door alle sociale dingen en late avonden en het hele Kerst/nieuwjaarsgebeuren. ‘t Was me het jaartje wel! Toen ik net de vraag kreeg van een stel vriendinnen of ik zin had om op m’n eigen verjaardag over twee weken zes uur in de auto te gaan zitten voor een uurtje kraamvisite bij een andere vriendin brak ik ineens. Combinatie van sterk willen zijn en blij voor de ander maar tegelijk ook wat emo over het afgelopen jaar en hoe anders het allemaal was geweest als ik nu nog zwanger was en m’n verjaardag die dan moet wijken voor een baby die ik zelf zo graag zou willen (does this make sense?)... Nou ja, laten we het er maar op houden dat dit niet mijn dag is
Pff ik heb een lastig dagje. Denk ook door alle sociale dingen en late avonden en het hele Kerst/nieuwjaarsgebeuren. ‘t Was me het jaartje wel! Toen ik net de vraag kreeg van een stel vriendinnen of ik zin had om op m’n eigen verjaardag over twee weken zes uur in de auto te gaan zitten voor een uurtje kraamvisite bij een andere vriendin brak ik ineens. Combinatie van sterk willen zijn en blij voor de ander maar tegelijk ook wat emo over het afgelopen jaar en hoe anders het allemaal was geweest als ik nu nog zwanger was en m’n verjaardag die dan moet wijken voor een baby die ik zelf zo graag zou willen (does this make sense?)... Nou ja, laten we het er maar op houden dat dit niet mijn dag is

starsuus wijzigde dit bericht op 30-12-2018 17:21
0.87% gewijzigd

zondag 30 december 2018 om 19:50
Hi! Ik ben nieuw hier, lees wel al een tijdje mee. Mijn vriend en ik hebben begin juni 2018 besloten om te stoppen met de pil. Ik heb direct daarna een ontrekkingsbloeding gehad. Eind november heb ik voor het eerst weer echt een menstruatie gehad. Rond de 20ste december zou dan de eerst volgende moeten zijn. Inmiddels 11 dagen te laat, voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief. Zal het nog te maken hebben met het ‘ontpillen’?
Het is erg lastig zo om de cyclus weer vast te stellen. Ik ben 28 en heb de pil zo’n 14 jaar geslikt dus het is ook allemaal weer even wennen met de cyclussen. Iemand hier ervaring mee?
Het is erg lastig zo om de cyclus weer vast te stellen. Ik ben 28 en heb de pil zo’n 14 jaar geslikt dus het is ook allemaal weer even wennen met de cyclussen. Iemand hier ervaring mee?
anoniem_380731 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 20:50
2.14% gewijzigd
Smile while you still have teeth!
zondag 30 december 2018 om 20:42
Daantje ik hoop voor je dat het een goed teken is!
Starsuus ik vind het ook een beetje raar, ze weten toch van je situatie? Ik snap dat het voor anderen wel gewoon doorgaat maar ze hadden het ook gewoon anders kunnen stellen en jouw reactie wel een beetje kunnen inschatten toch... nou ja, sommigen denken daar gewoon niet zo bij na.
Leeuw, mijn moeder bedoeld het ook wel goed hoor. Alleen ze weet niet dat wij al een tijdje bezig zijn en daarnaast word ik erg onzeker van dat soort uitspraken. Toen ik hier voor het eerst kwam heb ik verteld dat dit eerst niet met de volle overtuiging was, ben/was bang om te falen en dat ik dus inderdaad geen ‘type’ was voor het moederschap. Mijn vriend later verrast met een mooi gedicht voor Sinterklaas dat ik er voor wilde gaan (hij wilde al een tijdje). Zelf ben ik gaandeweg wel helemaal omgedraaid en wil ik dolgraag een kindje en en door zulke uitspraken begin ik dan weer aan mezelf te twijfelen. Heb vroeger een serieus minderwaardigheidscomplex gehad dus misschien zit dat er nog wel een beetje. Maar ik weet diep in mijn hart wel beter en ook dat men het niet zo bedoeld
Ik hoop voor jou dat de uitslag goed is meid
Vajen, welkom! Altijd lastig inschatten, als ik het goed begrijp heb je tussen juni en november geen menstruatie gehad, dus dan is het afwachten of hij daarna wel gelijk de volgende maand is. Hopelijk heb je gauw wat zekerheid van je lijf
Starsuus ik vind het ook een beetje raar, ze weten toch van je situatie? Ik snap dat het voor anderen wel gewoon doorgaat maar ze hadden het ook gewoon anders kunnen stellen en jouw reactie wel een beetje kunnen inschatten toch... nou ja, sommigen denken daar gewoon niet zo bij na.
Leeuw, mijn moeder bedoeld het ook wel goed hoor. Alleen ze weet niet dat wij al een tijdje bezig zijn en daarnaast word ik erg onzeker van dat soort uitspraken. Toen ik hier voor het eerst kwam heb ik verteld dat dit eerst niet met de volle overtuiging was, ben/was bang om te falen en dat ik dus inderdaad geen ‘type’ was voor het moederschap. Mijn vriend later verrast met een mooi gedicht voor Sinterklaas dat ik er voor wilde gaan (hij wilde al een tijdje). Zelf ben ik gaandeweg wel helemaal omgedraaid en wil ik dolgraag een kindje en en door zulke uitspraken begin ik dan weer aan mezelf te twijfelen. Heb vroeger een serieus minderwaardigheidscomplex gehad dus misschien zit dat er nog wel een beetje. Maar ik weet diep in mijn hart wel beter en ook dat men het niet zo bedoeld

Ik hoop voor jou dat de uitslag goed is meid

Vajen, welkom! Altijd lastig inschatten, als ik het goed begrijp heb je tussen juni en november geen menstruatie gehad, dus dan is het afwachten of hij daarna wel gelijk de volgende maand is. Hopelijk heb je gauw wat zekerheid van je lijf

zondag 30 december 2018 om 22:14
zondag 30 december 2018 om 23:47
@Leeuw: duim voor je meisje! Ik hoop zo voor je dat t gewoon goed zit! Misschien inderdaad teveel water gedronken voor je test?
@Vajen: welkom! Ontpillen zou goed kunnen ja, dat alles weer op gang moet komen!
@Maya: komt helemaal goed schat, jij wordt een supermama!!!Eens met Starsuus! De liefde voor dat kindje knalt van t scherm bij jou, komt echt goed!
@Vajen: welkom! Ontpillen zou goed kunnen ja, dat alles weer op gang moet komen!
@Maya: komt helemaal goed schat, jij wordt een supermama!!!Eens met Starsuus! De liefde voor dat kindje knalt van t scherm bij jou, komt echt goed!
maandag 31 december 2018 om 07:43
@Starsuus: heel normale reactie en inderdaad wat bot van je vriendinnen!
Kikii: welkom! Het is heel fijn hier mee te schrijven, allemaal min of meer hetzelfde schuitje en ik put er echt steun uit!
@Frozen: je bent een lieve schat, dankjewel! Hoe voel jij je nu?
Ik zelf vanmorgen super brak wakker geworden ( heb een mini beetje likeur oo bij de koffie maar daar zou t toch niet van kunnen komen). Heel druk gedroomd ( ik moest de wereld redden van de ondergang maar voor die tijd moest ik nog snel even spreken op een congres over hoe ik vegan was gaan eten wat niet zo was dus ik ws bang ontdekt te worden als fraudeur
)!
Warm en drukkend gevoel in Mn baarmoeder en veegje bloed net met afvegen ( 6 dpo zit ik nu).
Daarnaast bandenpijn, lig momenteel Mn oefeningen van de fysio hiervoor te doen.
Het klinkt echt als innesteling allemaal maar ik durf nergens meer op te hopen eigenlijk. Het een tweede kindje krijgen willen we heel graag voor onszelf maar vooral voor ons meisje zodat ze een broertje of zusje krijgt, maar ik weet even niet meer of het ooit wel gaat lukken nog. Ze is nu bijna anderhalf en ze zou anderhalf en een maand zijn als de tweeling was gekomen. Nu loopt het elke maand verder op hoe oud ze is al er een broertje of zusje komt. Ik vind het confronterend en even moeilijk mijn doorgaans positieve insteek te vinden.
Zal wel met de jaarwisseling te maken hebben, terugblik en zo.
Sorry voor de lange ego post.
Verder hoop ik op een top jaar voor jullie allemaal met veel roze streepjes en mooie baby buiken en lieve kleine frummeltjes in jullie armen. Ik gun het jullie allemaal zo!

Kikii: welkom! Het is heel fijn hier mee te schrijven, allemaal min of meer hetzelfde schuitje en ik put er echt steun uit!
@Frozen: je bent een lieve schat, dankjewel! Hoe voel jij je nu?
Ik zelf vanmorgen super brak wakker geworden ( heb een mini beetje likeur oo bij de koffie maar daar zou t toch niet van kunnen komen). Heel druk gedroomd ( ik moest de wereld redden van de ondergang maar voor die tijd moest ik nog snel even spreken op een congres over hoe ik vegan was gaan eten wat niet zo was dus ik ws bang ontdekt te worden als fraudeur

Warm en drukkend gevoel in Mn baarmoeder en veegje bloed net met afvegen ( 6 dpo zit ik nu).
Daarnaast bandenpijn, lig momenteel Mn oefeningen van de fysio hiervoor te doen.
Het klinkt echt als innesteling allemaal maar ik durf nergens meer op te hopen eigenlijk. Het een tweede kindje krijgen willen we heel graag voor onszelf maar vooral voor ons meisje zodat ze een broertje of zusje krijgt, maar ik weet even niet meer of het ooit wel gaat lukken nog. Ze is nu bijna anderhalf en ze zou anderhalf en een maand zijn als de tweeling was gekomen. Nu loopt het elke maand verder op hoe oud ze is al er een broertje of zusje komt. Ik vind het confronterend en even moeilijk mijn doorgaans positieve insteek te vinden.
Zal wel met de jaarwisseling te maken hebben, terugblik en zo.
Sorry voor de lange ego post.
Verder hoop ik op een top jaar voor jullie allemaal met veel roze streepjes en mooie baby buiken en lieve kleine frummeltjes in jullie armen. Ik gun het jullie allemaal zo!
maandag 31 december 2018 om 08:12
Frozen thanks! Lief!
Vajen en Kiki welkom hier! Vajen heb je al een handige app om alles in bij te houden? Dat gaf mij al aardig wat inzicht in m’n cyclus. Inmiddels doe ik er ook ovulatietesten bij (van de action). Dat ei is dan haast niet meer te missen
Kiki en Naatje, jullie vinden het dus ook pittig, met 2019 op komst. Je kijkt dan toch even terug he? En hoe positief ik doorgaans ook ben, het zwanger willen worden en (vooral) de miskramen hebben natuurlijk wel flinke invloed gehad op het afgelopen jaar. Ik herken jullie gevoel. Word er ook wat melancholisch van. Ik hoop zo dat 2019 een mooier jaar wordt, wat het hele zwangerschapsverhaal betreft! Daar gaan we voor!
Vajen en Kiki welkom hier! Vajen heb je al een handige app om alles in bij te houden? Dat gaf mij al aardig wat inzicht in m’n cyclus. Inmiddels doe ik er ook ovulatietesten bij (van de action). Dat ei is dan haast niet meer te missen
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Kiki en Naatje, jullie vinden het dus ook pittig, met 2019 op komst. Je kijkt dan toch even terug he? En hoe positief ik doorgaans ook ben, het zwanger willen worden en (vooral) de miskramen hebben natuurlijk wel flinke invloed gehad op het afgelopen jaar. Ik herken jullie gevoel. Word er ook wat melancholisch van. Ik hoop zo dat 2019 een mooier jaar wordt, wat het hele zwangerschapsverhaal betreft! Daar gaan we voor!

maandag 31 december 2018 om 08:17
Dames, logisch hoor die terugblik en dan lastig positief kijken. Zeker als het leeftijdsverschil oploopt tot iets dat je gewoon veel kleiner had kunnen en willen zien. Ons kindje zal straks bijna 3 jaar schelen met de baby; als dat allemaal goed gaat, maar dat had ook gewoon 2 kunnen zijn; vond ik ook lastig. Maar aan de andere kant zorgt iets meer verschil voor wat meer begrip en hulp straks zie ik vooral in de omgeving. Op een mooi jaar vol goede zwangerschappen en prachtige baby’s voor ons allemaal! Fijne avond dames

maandag 31 december 2018 om 09:34
Begrijpelijk hoor, om terug te kijken op het afgelopen jaar en daar melancholisch van te worden. Zeker met wat sommigen van jullie al meegemaakt hebben.
Wij zijn pas afgelopen oktober gestart dus we zitten nog in de beginfase. Ik heb goede hoop dat het in 2019 mag lukken!
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling, met of zonder bubbels. Dat onze grote wens maar mag uitkomen in het komend jaar
Wij zijn pas afgelopen oktober gestart dus we zitten nog in de beginfase. Ik heb goede hoop dat het in 2019 mag lukken!
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling, met of zonder bubbels. Dat onze grote wens maar mag uitkomen in het komend jaar

maandag 31 december 2018 om 09:35
Hi meiden, ik lees nog steeds elke dag mee maar reageer niet zo vaak maar;
Maar Leeuw zie ik jou nou toch in de onderste tabel staan? Mogen we je feliciteren?!
Of heb ik toch iets gemist?
Verder wil ik iedereen ook een super vruchtbaar 2019 wensen! Ik zit nog even op het wachtbankje en voel momenteel nog niets
Maar Leeuw zie ik jou nou toch in de onderste tabel staan? Mogen we je feliciteren?!

Of heb ik toch iets gemist?
Verder wil ik iedereen ook een super vruchtbaar 2019 wensen! Ik zit nog even op het wachtbankje en voel momenteel nog niets