Hormoon injecties + PCOS

02-12-2017 23:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Iets meer dan 3 jaar geleden werd bij mij PCOS vastgesteld.
Ik ben hiervoor clomid 50 Mg geslikt en ik was meteen de eerste ronde zwanger.

Dit is inmiddels een lief zoontje van 2,5 jaar.

Begin dit jaar wilde we gaan voor een 2de kindje. Ik mocht meteen in het ziekenhuis komen en ik mocht vrij snel beginnen met wederom clomid 50 Mg. Dit sloeg wederom goed aan en er waren meerdere grote follikels te zien. Echter is dit niet op een zwangerschap uit gelopen en ging ik een nieuwe cylces met clomid in en nu 50-25-50-25-50 Mg. Helaas werden de cyclussen die volgde steeds langer.

Ik kreeg vaak pas op dag 23 mijn ovulatie. Hierdoor duurde mijn cyclussen te lang volgens het ziekenhuis.

Nu ben ik overgestapt op Gonal-F en ovitrelle spuiten. We zitten nu in de 1ste ronde hiervan en volgende week weten we of het deze ronde gelukt is.

Iemand ervaringen ?
Wie wil er mee praten ?!
Bij mij sloeg clomid nietaan, was de eerste ronde met gonal-f zwanger maar ja echt bij iedereen gaat t anders! Veel succes in elk geval
where ever you go, go with your heart
Hier ook PCOS en ik heb in totaal 9 cycli Gonal F gebruikt.

Bij mij bleek dat het juiste koolhydraatarme dieet icm metformine de oplossing te zijn, want na wat kilo’s afvallen, ophogen metformine en mijn dieet ben ik spontaan zwanger geraakt, ik ben nu 26weken zwanger. En dit na bijna 2,5 jaar MMM.

Metformine wordt nog maar weinig gegeven in Nederland, maar in andere landen is dat behandeling nr 1 bij PCOS, En bovendien ondersteuning van alle behandelingen.
Als je wilt kun je mee komen schrijven in het volgende topic:

viewtopic.php?f=28&t=333749&start=#p23391403

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven