Innesteling bevorderen

23-05-2016 08:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,

Ben nieuw op dit forum maar helaas niet nieuw in de mmm. Na een bbz, spoedoperatie en verwijdering eierleider, falende huisarts, slordige gynaecologen, te laat ontdekte schildklierafwijking en 3 iui later nu uitgeweken naar het buitenland.

Ik ben op zoek naar ervaringen met pipelle, of scratching om de innesteling te bevorderen. Wie van jullie heeft ervaring hiermee? Of heeft andere tips voor bevorderen innesteling?
Geen ervaring, maar ik gun je een spoedige zwangerschap!
Hey meid! Ik heb ook een verleden van 3 vroege miskramen en een bbz. Oorzaak: baarmoederafwijking. Nu 30 weken zwanger! Voorafgaand aan de maand dat ik blijvend zwanger werd heb ik een hysteroscopie gehad en ik slik dagelijks 100 mg aspirine ter verbetering vd doorbloeding.. Of het hierdoor is blijven zitten, geen idee! Het is een lijdensweg, i know! Hoop dat je heluk zult hebben in de toekomst! Sterkte en succes!
quote:lionlily schreef op 23 mei 2016 @ 09:03:

Geen ervaring, maar ik gun je een spoedige zwangerschap!Dank je!
quote:Doortjee schreef op 23 mei 2016 @ 09:12:

Hey meid! Ik heb ook een verleden van 3 vroege miskramen en een bbz. Oorzaak: baarmoederafwijking. Nu 30 weken zwanger! Voorafgaand aan de maand dat ik blijvend zwanger werd heb ik een hysteroscopie gehad en ik slik dagelijks 100 mg aspirine ter verbetering vd doorbloeding.. Of het hierdoor is blijven zitten, geen idee! Het is een lijdensweg, i know! Hoop dat je heluk zult hebben in de toekomst! Sterkte en succes!

Hallo Doortjee,

Dank je! Ik hoop dit keer ook op een plakker :-) net pipelle ingepland. Volgende maand weten we of het heeft gewerkt!

Van die aspirine had ik eerder gehoord maar mijn oude gynaecoloog wilde er niet aan en was heel terughoudend. Terwijl ik denk baat het niet dan schaadt het niet!

Maar 30 weken! Wow. Dat schiet op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven