Kind in je uppie (deel 3)
zondag 15 april 2012 om 20:06
Hiermee open ik deel drie van het topic voor vrouwen die alleen (of met een lesbische partner) zwanger willen worden of zwanger zijn!
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Eligansje
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG, verliefd)
Colalight
Gavia
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
Tessado (36 jr, wachtlijst MCK, start juni '13)
MissBella (36 jr, wachtlijst UMCG, MCK, UMC)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Yezka (ZI sinds april '11, gestart met IVF-traject EMC eigen donor)
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
Mevrouwr (Geertgen start IVF juli '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Mila (33jaar, bekende verwekker)
Anomiem6
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG)
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Fase 3: zwanger!
Bezigebij
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Eligansje
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG, verliefd)
Colalight
Gavia
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
Tessado (36 jr, wachtlijst MCK, start juni '13)
MissBella (36 jr, wachtlijst UMCG, MCK, UMC)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Yezka (ZI sinds april '11, gestart met IVF-traject EMC eigen donor)
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
Mevrouwr (Geertgen start IVF juli '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Mila (33jaar, bekende verwekker)
Anomiem6
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG)
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Fase 3: zwanger!
Bezigebij
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
zondag 23 september 2012 om 13:37
Wow, meiden wat hoopvol! Heel veel succes voor iedereen!
Ik weet inmiddels waarom ik na mijn tweede mk niet meer zwanger geworden ben. Na een verschikkelijk pijnlijke waterecho, meldde de gyn mij dat mijn enige, gekoesterde, eileider waarschijnlijk op het laatste deel verstopt zit. Hij kwam in ieder geval niet tot het einde. Dus eindelijk na al veel eerder gezeur van mij heb ik een HSG voor elkaar gekregen. De komende maanden worden dus op een andere manier spannend.
Emma, jij vroeg me wat een waterecho is, en daar kan ik nog steeds geen exact antwoord op geven, behalve dat het pijnlijk is. Voor mij staat de hystoscopie nog op nummer 1 maar dit is een goede tweede. Wat een drama! Wel fijn dat ik nu eindelijk weet waarom ik al die maanden niet zwanger ben geworden. Op maar naar de HSG in de volgende cyclus. Ik zou trouwens altijd eerst kiezen voor een HSG. Daar is een duidelijkere diagnose mee te stellen. Vanwege de contrastvloeistof die ze gebruiken. Maar ik kreeg dat niet voor elkaar dus dit was een tussenoplossing.
Ik weet inmiddels waarom ik na mijn tweede mk niet meer zwanger geworden ben. Na een verschikkelijk pijnlijke waterecho, meldde de gyn mij dat mijn enige, gekoesterde, eileider waarschijnlijk op het laatste deel verstopt zit. Hij kwam in ieder geval niet tot het einde. Dus eindelijk na al veel eerder gezeur van mij heb ik een HSG voor elkaar gekregen. De komende maanden worden dus op een andere manier spannend.
Emma, jij vroeg me wat een waterecho is, en daar kan ik nog steeds geen exact antwoord op geven, behalve dat het pijnlijk is. Voor mij staat de hystoscopie nog op nummer 1 maar dit is een goede tweede. Wat een drama! Wel fijn dat ik nu eindelijk weet waarom ik al die maanden niet zwanger ben geworden. Op maar naar de HSG in de volgende cyclus. Ik zou trouwens altijd eerst kiezen voor een HSG. Daar is een duidelijkere diagnose mee te stellen. Vanwege de contrastvloeistof die ze gebruiken. Maar ik kreeg dat niet voor elkaar dus dit was een tussenoplossing.
zondag 23 september 2012 om 13:43
http://www.ziekenhuis.nl/ ... -waterecho-of-sis/item726
zondag 23 september 2012 om 13:46
Tammy, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad en nóg vervelender dat je enige eileider waarschijnlijk verstopt zit.
Wat idioot dat ze geen HSG wilden doen en dat je daar zo om moet zeuren. Neem maar extra pijnstillers in en evt een oxazepam tegen de pijn en om wat rustig te blijven. Tijdens de HSG bedoel ik dan.
Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden!! Sterkte!
Sillie, succes morgen!!!
Ik heb zelf een lichte pijn links onderin mijn buik, al een paar dagen. Ik dacht dat dat kwam doordat ik een beetje last heb van obstipatie, maar nu ik aan de lactulose ben blijft die lichte pijn af en toe terugkomen. Hopelijk betekent het wat anders...
Wat idioot dat ze geen HSG wilden doen en dat je daar zo om moet zeuren. Neem maar extra pijnstillers in en evt een oxazepam tegen de pijn en om wat rustig te blijven. Tijdens de HSG bedoel ik dan.
Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden!! Sterkte!
Sillie, succes morgen!!!
Ik heb zelf een lichte pijn links onderin mijn buik, al een paar dagen. Ik dacht dat dat kwam doordat ik een beetje last heb van obstipatie, maar nu ik aan de lactulose ben blijft die lichte pijn af en toe terugkomen. Hopelijk betekent het wat anders...
zondag 23 september 2012 om 14:01
Nou Tammy, het is zeker geen makkelijke weg die jij moet nemen. Sterkte voor als je de HSG krijgt.
Ik heb op dit moment niet meer zoveel zicht op wie er nu op het bankje zitten. Volgens mij wordt het voor mevrouwr ook spannend nu. Emma natuurlijk hoop ik voor jou dat er ook goed nieuws in aankomst is.
@E123 is alles goed gegaan vandaag?
@Yezka heb jij nog iets van je ovulatie vernomen?
@Leonie jij ook succes morgen. Ik hoop voor jou dat ze nu groot genoeg zijn.
@bredagirl is je cyclus al begonnen?
Ik heb op dit moment niet meer zoveel zicht op wie er nu op het bankje zitten. Volgens mij wordt het voor mevrouwr ook spannend nu. Emma natuurlijk hoop ik voor jou dat er ook goed nieuws in aankomst is.
@E123 is alles goed gegaan vandaag?
@Yezka heb jij nog iets van je ovulatie vernomen?
@Leonie jij ook succes morgen. Ik hoop voor jou dat ze nu groot genoeg zijn.
@bredagirl is je cyclus al begonnen?
zondag 23 september 2012 om 14:52
Emma, spannend dus voor jou. Rustig aan doen he de komende dagen.
Yezka, bedankt voor de link. Wat ik dus raar vind is dat de gyn dus ook water in mijn eileider inbracht. Dat deed dus vreselijk pijn. Ik vond die man trouwens een slager. Hij heeft 1 echo vooraf gemaakt en verder niet in mijn baarmoeder gekeken.
Ik ben geen kandidaat voor IVF omdat ik immuunproblemen hebt. Alles wat lichaamsvreemd is wordt direct vernietigd en afgevoerd. Daarom zit ik aan de zware medicijnen om dit te onderdrukken. Bij IVF halen ze je eitjes ook nog eens uit je lichaam dus heeft dat bij mij helemaal geen kans van slagen. Een IUI wel omdat het toch in je lichaam blijft en met de medicatie zijn verschillende dames wel zwanger geworden en gebleven. Dus straks voor mij weer een IUI. Wel fijn want dat is minder belastend dan IVF. Maar pas als de eileider weer open is, kan ik het echt een kans geven.
Yezka, bedankt voor de link. Wat ik dus raar vind is dat de gyn dus ook water in mijn eileider inbracht. Dat deed dus vreselijk pijn. Ik vond die man trouwens een slager. Hij heeft 1 echo vooraf gemaakt en verder niet in mijn baarmoeder gekeken.
Ik ben geen kandidaat voor IVF omdat ik immuunproblemen hebt. Alles wat lichaamsvreemd is wordt direct vernietigd en afgevoerd. Daarom zit ik aan de zware medicijnen om dit te onderdrukken. Bij IVF halen ze je eitjes ook nog eens uit je lichaam dus heeft dat bij mij helemaal geen kans van slagen. Een IUI wel omdat het toch in je lichaam blijft en met de medicatie zijn verschillende dames wel zwanger geworden en gebleven. Dus straks voor mij weer een IUI. Wel fijn want dat is minder belastend dan IVF. Maar pas als de eileider weer open is, kan ik het echt een kans geven.
zondag 23 september 2012 om 17:30
Wow, spannende dagen voor sommigen! Dat wordt hopelijk een hele golf zwangeren tegelijk!
Yeska, heb je nog een positieve ovu-test gehad? Gek dat zo'n val je hele hormoonhuishouding in de war kan gooien! Hopelijk is je ei alleen wat vertraagd..
Tammy wat jammer dat ze niet gelijk een hsg bij je wilden doen en dat het zo veel pijn deed. Nu maar hopen dat de hsg therapeutisch gaat zijn voor je en de eileider open gespoten wordt door het contrast. Al enig idee wanneer je mag?
Emma ik hoop dat je buikpijntje geen obstipatie is, het moet toch haast wel met zo veel zwemmers!
MwR wanneer kan jij gaan testen? Spannend!
Ik zit nu ook voor het eerst officieel op het wachtbankje. Ik dacht er rustig in te staan maar merk dat ik de dagen toch wel aftel! En dat terwijl de kans erg klein is dat het raak is, mijn 'donor' was niet erg beschikbaar rond mijn vruchtbare dagen. Maar ik heb geen ovu- testen gebruikt dus misschien was mijn ei wel vroeg of laat, ik hoop het... Of hij heeft superzaad haha zou ook mooi zijn.
Succes iedereen met de iui's, echo's en het afwachten!
Duim duim duim......
Yeska, heb je nog een positieve ovu-test gehad? Gek dat zo'n val je hele hormoonhuishouding in de war kan gooien! Hopelijk is je ei alleen wat vertraagd..
Tammy wat jammer dat ze niet gelijk een hsg bij je wilden doen en dat het zo veel pijn deed. Nu maar hopen dat de hsg therapeutisch gaat zijn voor je en de eileider open gespoten wordt door het contrast. Al enig idee wanneer je mag?
Emma ik hoop dat je buikpijntje geen obstipatie is, het moet toch haast wel met zo veel zwemmers!
MwR wanneer kan jij gaan testen? Spannend!
Ik zit nu ook voor het eerst officieel op het wachtbankje. Ik dacht er rustig in te staan maar merk dat ik de dagen toch wel aftel! En dat terwijl de kans erg klein is dat het raak is, mijn 'donor' was niet erg beschikbaar rond mijn vruchtbare dagen. Maar ik heb geen ovu- testen gebruikt dus misschien was mijn ei wel vroeg of laat, ik hoop het... Of hij heeft superzaad haha zou ook mooi zijn.
Succes iedereen met de iui's, echo's en het afwachten!
Duim duim duim......
zondag 23 september 2012 om 18:19
Mila, spannend dus ook voor jou! Sta er in ieder geval positief in en probeer niet teveel te doen in de twee weken. Rust is belangrijk. Mij helpt meditatie altijd erg goed! Als je geinteresseerd bent, ik heb geweldige vruchtbaarheidscd's.
Ik mag als ik weer ongesteld ben bellen voor de afspraak. Blij dat het niet nu is want ik ben ziek. Denk zelf dat er nog wat infectie zit te broeden in mijn keel/mond. Heb ook nog genoeg andere buikgriepklachten Lig lekker op de bank of in bed.
Ik mag als ik weer ongesteld ben bellen voor de afspraak. Blij dat het niet nu is want ik ben ziek. Denk zelf dat er nog wat infectie zit te broeden in mijn keel/mond. Heb ook nog genoeg andere buikgriepklachten Lig lekker op de bank of in bed.
zondag 23 september 2012 om 18:38
Sillie succes morgen!
Tammy dat klinkt niet als een fijn onderzoek, wel balen dat je nu ook nog een HSG krijgt maar als het goed is over een tijdje een mooi resultaat daarvan.
Emma obstipatie kan ook een goed teken zijn! Ik hoop het voor je!
Mila spannende tijd, zorg goed voor jezelf!
Ik ben vandaag weer op de wachtbank gesprongen, snelle actie deze maand, vroeg in de cyclus, gistermiddag positieve test, bandje ingesproken en binnen 5 minuten teruggebeld en de inseminatie was vandaag binnen 1 minuut gedaan! Volgende keer ga ik weer met een volle blaas mocht het nodig zijn, want dit was wel heel fijn zo makkelijk.
Tammy dat klinkt niet als een fijn onderzoek, wel balen dat je nu ook nog een HSG krijgt maar als het goed is over een tijdje een mooi resultaat daarvan.
Emma obstipatie kan ook een goed teken zijn! Ik hoop het voor je!
Mila spannende tijd, zorg goed voor jezelf!
Ik ben vandaag weer op de wachtbank gesprongen, snelle actie deze maand, vroeg in de cyclus, gistermiddag positieve test, bandje ingesproken en binnen 5 minuten teruggebeld en de inseminatie was vandaag binnen 1 minuut gedaan! Volgende keer ga ik weer met een volle blaas mocht het nodig zijn, want dit was wel heel fijn zo makkelijk.
zondag 23 september 2012 om 19:29
Fijn dat de inseminatie zo snel ging, e123.
Ik duim weer voor je!!
Als ik in Utrecht aankom moet ik altijd nodig plassen, dus geen volle blaas voor mij. Maar het slangetje inbrengen ging alleen de eerste keer moeilijk, daarna nooit meer.
Mila, je donor was niet beschikbaar, je hebt geen ovulatietesten gebruikt, maar je zit nu wel op het wachtbankje?
Nou ik duim!!
Ik duim weer voor je!!
Als ik in Utrecht aankom moet ik altijd nodig plassen, dus geen volle blaas voor mij. Maar het slangetje inbrengen ging alleen de eerste keer moeilijk, daarna nooit meer.
Mila, je donor was niet beschikbaar, je hebt geen ovulatietesten gebruikt, maar je zit nu wel op het wachtbankje?
Nou ik duim!!
zondag 23 september 2012 om 22:34
Dames, wat gebeurt er toch veel op het moment! Goede dingen, spannende dingen.. jeetje!
Duimen dat er wat uit voortkomt eindelijk, vooral voor sommigen van jullie die al zo lang bezig zijn en het niet makkelijk hebben!
Ik merk dat ik mn reis even op de voorgrond heb staan nu ie wel heel dichtbij komt (volgende week rond deze tijd vlieg ik ergens boven de US!) maar door een voor mij wel erg late menstruatie (dag 31 ipv 27/28) ging ik toch weer even wat denken.. Aangezien ik niet heel braaf (wel veilig) ben geweest de laatste tijd.
Nog steeds dat verhaal van een tijdje geleden voor degenen die dat hadden meegelezen..
Maar goed, eerste focus nu op de reis.
Ik heb GG gebeld, want mn volgende valt als het goed is midden/eind van de reis en dan zou ik dus niet echt kunnen bellen. Ik mag het gelukkig ook per mail aanvragen de afspraak voor dag 11. Ze deed er even moeilijk over, maar ik legde uit dat ik door mn overvolle eierstok de vorige keer en de vakantie nu al moest overslaan en nu mag ik dus mailen.
Mocht het toch einde van de vakantie vallen, wat nu zou kunnen doordat deze keer zo laat was, dan bel ik gewoon als ik terug ben.
Mn laptop gaat mee, dus ik zal jullie af en toe proberen in de gaten te blijven houden!
Duimen dat er wat uit voortkomt eindelijk, vooral voor sommigen van jullie die al zo lang bezig zijn en het niet makkelijk hebben!
Ik merk dat ik mn reis even op de voorgrond heb staan nu ie wel heel dichtbij komt (volgende week rond deze tijd vlieg ik ergens boven de US!) maar door een voor mij wel erg late menstruatie (dag 31 ipv 27/28) ging ik toch weer even wat denken.. Aangezien ik niet heel braaf (wel veilig) ben geweest de laatste tijd.
Nog steeds dat verhaal van een tijdje geleden voor degenen die dat hadden meegelezen..
Maar goed, eerste focus nu op de reis.
Ik heb GG gebeld, want mn volgende valt als het goed is midden/eind van de reis en dan zou ik dus niet echt kunnen bellen. Ik mag het gelukkig ook per mail aanvragen de afspraak voor dag 11. Ze deed er even moeilijk over, maar ik legde uit dat ik door mn overvolle eierstok de vorige keer en de vakantie nu al moest overslaan en nu mag ik dus mailen.
Mocht het toch einde van de vakantie vallen, wat nu zou kunnen doordat deze keer zo laat was, dan bel ik gewoon als ik terug ben.
Mn laptop gaat mee, dus ik zal jullie af en toe proberen in de gaten te blijven houden!
maandag 24 september 2012 om 14:05
Goedemiddag dames,
Ik kom niet met jullie meeschrijven, maar was wel erg benieuwd naar jullie ervaringen en dus heb ik het laatste deel van dit topic doorgelezen.
Ik wil jullie alleen komen vertellen dat ik jullie sterke en moedige vrouwen vind. Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben!
Liefs, Mexie
Ik kom niet met jullie meeschrijven, maar was wel erg benieuwd naar jullie ervaringen en dus heb ik het laatste deel van dit topic doorgelezen.
Ik wil jullie alleen komen vertellen dat ik jullie sterke en moedige vrouwen vind. Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben!
Liefs, Mexie
maandag 24 september 2012 om 15:02
Fearless, fijne vakantie!!!
Mexie, bedankt!
Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest opgevraagd. De normaalwaarde van progesteron ligt tussen de 12 - 60 had ik op internet gevonden en mijn uitslag was 57.
Volgens mij is dat heel goed.
Dat betekent dus dat ik een goede eisprong heb gehad en dat de baarmoeder zich goed klaarmaakt voor een evt. bevrucht eitje. Het zegt niks over of het eitje bevrucht is.
Nu nog een paar spannende dagen....
Mexie, bedankt!
Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest opgevraagd. De normaalwaarde van progesteron ligt tussen de 12 - 60 had ik op internet gevonden en mijn uitslag was 57.
Volgens mij is dat heel goed.
Dat betekent dus dat ik een goede eisprong heb gehad en dat de baarmoeder zich goed klaarmaakt voor een evt. bevrucht eitje. Het zegt niks over of het eitje bevrucht is.
Nu nog een paar spannende dagen....
maandag 24 september 2012 om 15:36
Tammy beterschap! Lief je aanbod van de cd's! Ik heb nog niet veel ervaring met meditatie maar ben toevallig wel aan het rondkijken om iets van yoga te gaan doen. Dus ik onthou het voor later.
E123 mooi dat het zo snel ging!
Emma ik klink als een gevalletje kansloos zo he? Toch niet helemaal hoor: ik heb een regelmatige cyclus dus heb wel een vermoeden wanneer m'n ovulatie was. Heb 3dagen voor en 2dagen na sex gehad, als mijn ei nou net een dag eerder of later was maak ik wel een klein kansje... Dus tot de rode duivel zich laat zien blijf ik lekker op dat wachtbankje zitten!
Fearless geniet van je reis!!
E123 mooi dat het zo snel ging!
Emma ik klink als een gevalletje kansloos zo he? Toch niet helemaal hoor: ik heb een regelmatige cyclus dus heb wel een vermoeden wanneer m'n ovulatie was. Heb 3dagen voor en 2dagen na sex gehad, als mijn ei nou net een dag eerder of later was maak ik wel een klein kansje... Dus tot de rode duivel zich laat zien blijf ik lekker op dat wachtbankje zitten!
Fearless geniet van je reis!!
maandag 24 september 2012 om 16:10
Leonie, minimaal 16 wow, dat klinkt goed!! Geen wonder dat je daar last van hebt. Succes donderdag!! En zaterdag of maandag ook natuurlijk.quote:mila_ schreef op 24 september 2012 @ 15:36:
Oh ja, dat klinkt een stuk minder kansloos dan ik dacht
Vers zaad leeft ook veel langer. Succes!
Oh ja, dat klinkt een stuk minder kansloos dan ik dacht
Vers zaad leeft ook veel langer. Succes!
maandag 24 september 2012 om 17:48
dinsdag 25 september 2012 om 12:09
@Emma, hoe is het?
@Silly, ook op het wachtbankje? Succes!
@Mila ook voor jou een spannende tijd! Ik duim.
@Yezka, Nog een ei gevonden deze ronde?
@Bredagirl, Succes met de ivfdeal.
@Leonie, Mooie score, ik ga duimen dat ze allemaal goed zijn, succes met de punctie!!
@Fearless, Hele fijne vakantie en ik hoop daarna snel verder.
@Tammywynet, Jee klinkt idd erg pijnlijk, maar gelukkig straks een HSG en dat je van daaruit hopelijk verder kunt! Heel veel sterkte.
@e123, Ook op het wachtbankje, veel succes.
Hoe is het verder met de dames die nog op een wachtlijst staan? Komt er al wat beweging in?
Nou ik heb vanmorgen negatief getest (dag 13) Dus helaas geen leuk verjaardagscadeautje ;( Ik verwacht dan ook snel ongesteld te worden.
Nou ja, kunnen we iig aan de prosecco zaterdag
.
Ik houd even in mn achterhoofd dat ik zaterdag evt nog opnieuw kan testen als het nog niet is doorgebroken.
Voor iedereen op het bankje, Ik duim!!
@Silly, ook op het wachtbankje? Succes!
@Mila ook voor jou een spannende tijd! Ik duim.
@Yezka, Nog een ei gevonden deze ronde?
@Bredagirl, Succes met de ivfdeal.
@Leonie, Mooie score, ik ga duimen dat ze allemaal goed zijn, succes met de punctie!!
@Fearless, Hele fijne vakantie en ik hoop daarna snel verder.
@Tammywynet, Jee klinkt idd erg pijnlijk, maar gelukkig straks een HSG en dat je van daaruit hopelijk verder kunt! Heel veel sterkte.
@e123, Ook op het wachtbankje, veel succes.
Hoe is het verder met de dames die nog op een wachtlijst staan? Komt er al wat beweging in?
Nou ik heb vanmorgen negatief getest (dag 13) Dus helaas geen leuk verjaardagscadeautje ;( Ik verwacht dan ook snel ongesteld te worden.
Nou ja, kunnen we iig aan de prosecco zaterdag

Ik houd even in mn achterhoofd dat ik zaterdag evt nog opnieuw kan testen als het nog niet is doorgebroken.
Voor iedereen op het bankje, Ik duim!!
dinsdag 25 september 2012 om 15:34
Ik las eigenlijk meer omdat ik benieuwd ben hoe het allemaal in zijn werk gaat, een kindje "krijgen" in je eentje. Ik ga zelf 12-12-12 trouwen en ben 17 weken zwanger. Ik vind het vooral erg mooi om te lezen hoe jullie je droom proberen te verwezelijken. Dus nogmaals heel veel succes verder. Ik leef met jullie mee en mijn duimen draaien!