LENTEKRIEBELS, het jaar rond (deel5)

27-03-2012 13:59 2581 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jaar geleden, met het heerlijke lentezonnetje erbij begon het bij de eerste dames te kriebelen.

De LENTEKRIEBELS! Deel 1

Als krolse katten, loopse honden en broedse kippen begonnen we aan een nieuw avontuur. Voor de meesten een poging tot een eerste kindje en voor enkele voor de tweede of zelfs derde.

De lente en de zomer zijn goed benut, want voor de herfst was al ongeveer de helft zwanger! Deel 2

De herfst en winter waren toch wel het meest heftig. Er zijn hele bijzondere leuke dingen gebeurd, maar ook hele verdrietige helaas. Er is afscheid genomen van 2 sterretjes, L en E. Het heeft een ieder van ons weer even terug gezet in de realiteit dat niks vanzelfsprekend is. Ook ging het zwanger worden niet bij iedereen zonder slag en stoot. Maar er zijn ook gouden eieren! Vlak voor de MMM bleken wonderen toch mogelijk. Het was ook het topic vol met vermoeidheid, overgeven, harde buiken en bekkenpijn.

Deel 3

Inmiddels zijn er al meerdere lentebaby’s geboren en we hopen dat de baby van Googlette dol is op ballonnen. Met het open van dit topic wachten we met spanning op de kleine man die zojuist een ballon als lokkertje heeft gekregen. Deel 4

De komende weken verwachten we een explosie aan lentebaby’s te werpen, we duimen door voor de meiden die nog geduld moeten hebben Dat het voor iedereen een vruchtbare, gezonde en fijne lente mag worden!

NickLeeftijdGaan voor kindje nrStartdatumBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje28302201011/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en Queenfan292aug 201128 mei-16 mei 2012 start MMMGooglette301Mei 201128/03/2012T is geboren!!KSMellie26nog even nietuitgesteld--Gaat Trouwen!!Rammel261Mei 201107/05/2012Geboren!!-Linda77351April 2011 7/9/2012 j/m? Raden maar! Thee_graag281Mei 2011-- Hopelijk snelle start MMM IVF-PGD

Na 2 zwangerschappen, 1 mk en 1 zoontje* met chr.afwijkingAjuparaplu311Juli 201108/04/2012S is geboren! - Perfectpicture301Mei 201110/10/201226 mrt echo: alles goed!MissShopping311Mei 201124/05/2012L is geboren!!ks, 9 weken te vroeg geboren1miep1271Mei 201116/09/2012 It's a girl!Nic1983282Mei 201110/06/2012?PP: Designed271aug 201125/05/2012B is geboren!!-Visils261April 201102/04/2012C is geboren! -Ivetje281 Mei 2011 10/2/2012Noor is geboren!-Elsie26302Mei 201117/07/2012 Een jongen!Fabjetan291April 201103/04/2012V is geboren!ksAinodis293Juli 201130/10/201212-4 echo: alles goed!Madame

Jaenette281juli 201110/7/2012Kloppend hartje en zwaaiend armpje. 2 jan volgende echoRiodeJaneiro281aug 201120/8/2012 Het is een meisje!blondje29291juli 2011sep 2012 Verrassing!
Yep, C komt op kraambezoek bij T! En hij neemt zijn mamma gezellig mee Jullie zijn stuk voor stuk trouwens ook welkom hoor!
Van mini-meet naar mega-meet! Leuk! (lekker makkelijk mensen bij een ander uitnodigen haha)
Haha! Weet niet waar jullie allemaal wonen. Als het niet al te ver is kan ik ook wel langs hoppen een keer. Ben op dinsdag en donderdag altijd vrij iig

Designed, wat een goed nieuws dat het loos alarm was! Altijd mooi om te horen en mooie badset hoor! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nu Noor 3 maanden is het badje een beetje vervelend vind. Wij doen haar in bad op haar kamer (badkamer is te krap) en ze begint nu meer te spetteren met haar beentjes. Niet handig met vloerbedekking en ze past er ook al niet meer heel ruim in eigenlijk. Wij nemen haar nu gewoon vaak mee in bad of onder de douche. Maar jullie hebben geen groot bad toch? Dan zal je wel vaker het badje gebruiken

Hier heeft manlief vandaag de hele dag opgepast! En het is prima gegaan. Zijn ff bij mans broertje langs geweest en daar heeft ze met mijn schoonzus en haar moeder gespeeld. Om 3 uur waren ze weer thuis en na haar fles is ze zo in slaap gekukeld tot half 7. En nu ligt ze alweer sinds 9 uur in bedje. Het is echt een heerlijk en makkelijk kind! Al die ongemakken van het begin zijn verdwenen eigenlijk en het gaat zo lekker nu. Wij zijn helemaal blij dus
Designed, jee ik kan me voorstellen dat je op van de zenuwen was maar wat een super nieuws dat alles goed was!

Googlette en visils, jammer dat ik echt helemaal ergens anders woon, had jullie en de kleine mannen graag ontmoet!

Ik lig nu in de tent, dochter ligt naast me te slapen, man drinkt nog een biertje. En mén wat een heerlijke dag, ondanks dat mijn bekken soms echt wel vreselijk pijn doen... Dit is echt wel genieten hoor! Vooral hoe dochter ook met niks heel blij kan zijn! Ook man voelt zich goed, happy en ontspannen, zoals ik hem graag zie en dat doet onze liefde ook erg goed!

Nu maar eens een nachtje in de tent zien te slapen en dan morgen hopelijk weer zo'n fijne dag!
@ designed: pff wat spannend! Gelukkig alles goed, wat een mega opluchting voor jullie!

@ Visils: ben zelf ook erg benieuwd haha!

@ designed: haha, dank! Ben ook erg blij; hoef ik iig niet het risico te lopen om liggend in een pad in de super te belanden door gebroken vliezen zonder ingedaalde baby haha!

@ Meeten: ik wil ook!!! Lijkt me echt leuk joh! Maar kraam aan de andere kant van t land moet ik nu ff

skippen..

@ els: stoer hoor; in de tent met een dikke buik!

Hier gisteren echt mega geslapen, zelfs zo goed dat ik niet eens wakker werd toen o wakker was in de nacht.

Man lekker zelf alles opgelost en ik sliep heerlijk door! Nou dat mag echt in de krant want normaal is het andersom!

Heb mezelf voor het slapen getrakteerd op tea trea olie op een brander en man heeft mijn kuiten gemasseerd.

Ms dat dát er voor heeft gezorgt dan ik zo lekker sliep dus vandaag waar tea tree in mijn brander! Kuiten straks zelf masseren want man is weg.

Verder vandaag een gips-afdruk gemaakt van mijn buik. Vond ik wel leuk, zo vergeet ik nooit meer hoe groot ie was! Nog ff schuren en schilderen en dan is ie klaar!

Nou, nu ga ik zo lekker mijn nestje in! Trusten!
owja, grappig; een vriendinnetje van mij is model en is nu een bavaria-meisje, kei leuk joh! Jammer dat mijn buik niet in zo'n kek jurkje past haha, al zal die buik tegen het EK wel weg zijn. Maar strak zal ie nog niet zijn dan dus kan ik beter een oversized t-shirt kopen ben ik bang!
Vandaag schoonmoeder op bezoek, dus weinig online. Fijn weekend allen!
Zo wat een rust, kan ik eindelijk alles bijbenen haha.

Aju fijn dat het weer beter gaat met s. Soms wil r ook alleen slapen als ze bij ons is, maar vind dat eng omdat ik bang ben in slaap te vallen. Hoe jij dat doet klinkt wel handig! Matrasje tegen jullie hoofdeinde aan en voedingskussen met de ronding bij haar voetjes dan?

Ivetje veel plezier morgen, je mistte de achtbanen al zo Dus geniet ervan. Was jouw man nog nooit alleen geweest met Noor? Wow, dan ben je gewoon 14 weken 24/7 bij haar geweest! Ik had deze week en ook voor volgende week wat ziekenhuisafspraken voor mezelf staan dus man is al regelmatig wat uurtjes alleen met r geweest. Hij blij, want dan bemoei ik me er niet mee

Gaaf Rio, wat voor een oefeningen doe je allemaal? Ennuh....Bevallen is ook leuk (als je geen complicaties hebt natuurlijk).

Nic, fijn dat je meisje goed ligt. Begint jouw meldplicht niet ondertussen? En bavariajurkje 1-size-fits-all, dus kan best haha dan maar met een broek of rokje eronder!

Oh, wilde nog ff updaten hoe het hier gaat maar er heeft er (alweer....) 1 honger dus dat komt later! En sorry aan wie ik niet toegekomen ben.

Fijn weekend nog allemaal!!!
Sprongetjes zijn zooooo vermoeiend. Hij blijft maar huilen en is ontroostbaar... Pff
Oh vis, wat naar. is man wel thuis? Hoop dat je elkaar even af kunt wisselen.
Man moest op bezoek bij zijn broertje. Hij is er even bij geweest. Onder zijn fles viel hij in slaap en gelukkig slaapt hij nu nog. Man is nu onderweg vanuit Amsterdam.

Ik vind het zo moeilijk wat wijsheid is op zo'n moment. Soms wil ik gewoon weglopen en hem alleen laten.. Gisteren huilde hij ook veel, maar werd hij stil bij ons. Nu dus niet. Laten we hopen dat het snel weer voorbij is.
Even snel vanaf huis schoonouders:

Designed: Gelukkig viel het allemaal mee. Kan me voorstellen dat het enorm spannend was!

Visils: I know! Die 2 nachten met vrijwel niet slapen was volgens mij ook een sprongetje hier, het gaat nu zó veel beter. Inderdaad zoveel mogelijk afwisselen, zodat je allebei nog enigszins er tegenaan kan. En hier helpt het ook altijd om juist gewoon op pad te gaan. Als we ergens anders zijn gedraagt S zich altijd voorbeeldig en slaapt ze bijna alleen maar. En dat is dan al heerlijk na een halve dag wiegen en rondlopen en knuffelen en proberen geduldig te blijven...

Rammel: Idd matrasje tegen hoofdeinde, eigen dekentjes er strak omheen en het worstvormige borstvoedingskussen van halverwege matrasje, langs onderkant (bij voetjes) tot halverwege andere zijde.

Nic; wat klink je toch weer lekker relaxt. Fijn dat je zo lang hebt geslapen!

Ivetje: Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Noor, dat heb je echt snel voor elkaar gekregen. Petje af hoor!

Elsie, wanneer gaan wij meeten?

@slapen etc. Ik denk dat S echt een sprongetje heeft gehad, want ze is nu zó veel relaxter! Ze heeft vannacht in haar eigen bedje 6 (!!) uur achter elkaar geslapen, daarna nog eens 4 uur. Héérlijk! Verder is ze overdag ook een stuk relaxter en begint makkelijker in wieg of elders te slapen. Alleen in de kinderwagen is nog een beetje problematisch: als we haar er wakker inleggen gaat ze eigenlijk nooit slapen, maar huilen als ze moe is.

Van mijn schoonmoeder tip gekregen om haar 1 week lang gewoon in bed te leggen en te laten huilen (dus niet oppakken en rondlopen zoals wij nu doen), dan zou ze t daarna wel geleerd hebben. Ik voel me daar helemaal niet goed bij, dus dat doe ik niet. Misschien wel als ze iets groter is, vanaf ca 3 maanden gaan ze toch patronen herkennen?

O ja, nog één ding over de onrustige nacht met S: ik blijf nu als ze in de wieg ligt een paar minuutjes naast de wieg zitten. Ik zorg dat ik haar armpjes onder het lakentje stop en het lakentje strak aantrek. Dan hou ik zelf dat laknetje nog een paar minuutjes op spanning zodat ze haar handjes er niet bovenuit kan steken. Dan slaapt ze daarna zo diep dat ze rustig blijft liggen. Als ze haar handjes boven de laken uitsteekt gaat ze steeds aan haar hoofd krabben. Want ze heeft wel nog iets: die 'hormoonpukkeltjes' zijn volgens mij eczeem geworden. Er zitten echt heel veel kleine rode bultjes op haar hele gezicht, behaarde hoofdhuid, op en achter oren, nekje en bovenkant borst en rug. De bultjes drogen nu een beetje uit, maar alles vormt nu een beetje één rood plakaat en schilfert ook. Ben bij de ha geweest: die weet niet zeker of het eczeem is of toch hormoonbultjes, maar we behandelen nu als eczeem met vette zalf. Want 't is wel heel zielig, ze schuurt steeds met haar hoofd langs het wiegje of als je haar vasthoudt tegen je arm/borst/schouder. Ook met haar handjes zit ze steeds bij haar gezicht. Gelukkig slaapt ze nu dus wel, als ik haar handjes even in bedwang hou. Hoop dat de zalf snel z'n werk doet.
Visils: Ik ken dat, soms is het echt lastig te bepalen wat je nu moet doen. Soms moet je gewoon maar uitproberen. Bij je houden, juist wegleggen, warm inpakken (worden ze soms rozig van) of juist even laten afkoelen, letterlijk (door warmte soms juist jeuk en zo). Kan er nog iets anders zijn dan een sprongetje waar hij last van heeft? Uitslag die jeukt, kleding die te strak zit, rommelende darmen???
Ga nu even checken of de schoonfamilie wel goed voor m'n kind zorgt...
Hier weer een lekkere dag gehad. Alleen net bij het naar bed gaan heeft ze liggen krijsen. Ik was ff weg en man kreeg haar niet stil. Toen ik terug was, was ze bijna meteen stil hihi.

Rammel : ik ben wel een paar keer zonder haar geweest hoor maar toen was ze op het kdv. Volgens mij ben ik in totaal 12 weken 24/7 bij haar geweest. Daarna wel paar keer weg geweest, maar voor manlief was het deze week echt voor het eerst langere tijd oppassen. En dat ging goed! Noor moest alleen wel ff wennen dat papa er ineens was ipv mama
Vis, lastig dan, als er even niks goed is voor hem. Fijn dat man nu ongeveer al wel thuis is, heb jij ook even rust.

Aju, lastig die huidproblemen. Helpt de zalf wel? Lijkt me zo zielig, als ze ook laat merken er daadwerkelijk last van te hebben. T krabt zichzelf ook veel als zijn handjes vrij zijn, als ik niet oplet zit hij onder de krassen. Heb alleen bij hem het idee dat het gewoon onrust en vermoeidheid is. Maar ze valt dus wel in slaap als jij haar lakentje vasthoud? Niet dat ze denkt 'feest, mamma blijft gezellig nog even hangen'. Ennuh, vind jij schoonfamilie ook lastiger 'te vertrouwen' ? Laten huilen is hier ook een no go hoor, dus begrijp je heel goed. Zo'n kleintje heeft dat echt nog niet door en zit nog volop in de krampjes, onrust etc. Lekker vasthouden en knuffelen!

Ivet, fijn dat man het zo goed doet met Noor. Moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd een beetje jeuk krijg van vaders die 'oppassen'. Jij past toch ook niet op? Maar dat zal persoonlijk opvatting zijn. Bij bekenden vraag ik ook altijd hoeveel hij krijgt per uur en of er chips en cola klaar staat, maar weet dat dat een beetje flauw is

Rammel, hoe gaat het idd, zijn jullie lekker aan elkaar aan het wennen?

Hoe doen de zwangere dames het, lekker van het weer aan het genieten? Geen zwangerschapsmaskers etc?

Als ik lees over sommige moeilijke zaken bij jullie babietjes en in mijn omgeving, dan ben ik soms gewoon bang dat ik wat over het hoofd zie bij T. Afgezien van wat moeilijk avonden en het weinige slapen, (wat ook steeds beter gaat), is het zo'n lekker ventje zonder problemen. Betrap mezelf erop dat ik denk dat we vast nog wel iets voor de kiezen krijgen....want zo makkelijk kan toch niet? Vind het zelfs een beetje eng dit hardop te zeggen, want dat is natuurlijk de goden verzoeken.

We zijn er trouwens uit qua opvang. De gastouder waar we woensdag hebben gekeken voelde erg goed. Mooi, schoon huis en een fijne vrouw waar ik T zeker bij achter durf te laten. Binnenkort ga ik een ochtend daarheen met T, zodat ze kan zien hoe ik zelf e.a. doe, daarna laat ik hem een keer achter.

Nu nog aan schoonmoeder vertellen dat zij niet een vast dag gaat oppassen. Zie er een beetje tegenop, omdat ze vast wat teleurgesteld zal zijn. Maarja...

Zo, was weer een drukke dag dus ik ga lekker het bedje in.
@ rammel: idd morgen begint mijn meldplicht! Das dus eigenlijk over 35 minuten al zie ik nu... tjee, 37 weken! Vorige keer was ik nu nog maar 2 dagen zwanger. Dus alles wat

na dinsdag komt is nieuw voor mij haha!

Ben wel benieuwd naar jouw up-date hoor dus begin daar volgende keer maar mee

@ Visils: moeilijk meis!

@ Aju: ouderwetse opvatting van je schoonmoeder! maarja, vroeger was alles anders!

Wat ik heb begrepen is huilen schadelijk tot zeker het eerste jaar. En dan bedoel ik echt huilen hé. Niet een dreintje ofzo van een paar minuten. O lieten wij met pakweg een half jaar ookwel 5 minuten huilen tot we weer gingen kijken. Maar onder

het halfjaar hebben we m alleen geborgenheid geboden. Er is een neurologisch onderzoek gedaan naar huilen en de hersenen verranderen écht bij langer dan 5 minuten alleen laten huilen.

In jou bijzijn huilen is natuurlijk een heel ander verhaal! Ik denk dat een kindje soms wel gewoon zijn emoties kwijt moet, maar wel in een veilige omgeving dus met pa of ma. Maarja, das maar gewoon mijn opvatting, er zijn zoveel smaken!

Nog over de huiduitslag; tea trea oil wil nogwel goed helpen tegen eczeem ea huidproblemen. Wel ff verdunnen met

bijv. amandelolie. En ik zou even overlggen met HA want geloof dat het pas vanaf 2 maanden mag ofzo.

@ ivetje: fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad!

@ Googlette: sommigen kindjes zijn gewoon makkelijk, ik heb ook zo'n engel! Hopelijk krijg ik nu niet een duiveltje

haha want dan weet ik niet wat me overkomt!

@ Mannen & oppassen: herkenbaar wat Googlette zegt! Een vriend van man past ook op zijn kind... tja ik weet niet, klinkt alsof het niet echt gelijkwaardig is aan de zorg van moeder zeg maar. Zou het wel moeten zijn in mijn ogen.

Ik voel me super relaxt! Iemand merkte al op dat ik zo klonk maar ik ben het ook écht!

Ik zit lekker in mijn vel, in mijn hoofd is het lekker opgeruimd en de kwaaltjes kan ik zo ook goed

hebben. Geniet gewoon nog van mijn buik, het geschuif en gewiebel. En ook van de laatste dagen/weken dat

O ons enige middelpunt is! Het is zo'n fijn mannetje! Ben erg benieuwd hoe het straks voor hem gaat zijn en hoe hij (en wij)

daar mee omgaan. En ben ook benieuwd naar de bevalling. Hoe het gaat lopen, hoe ik het beleef en hoe vriend het beleeft. En ook of O er bij is. Ik laat het afhangen van het moment, als ik of O het niet prettig vind dat heb ik mijn vriendin tegenover me wonen en daar kan hij ieder moment van de

dag/nacht heen. En ms slaapt hij wel gewoon, dan is er helemaal geen issue!

Nu lekker mijn bedje weer opzoeken. Slaap morgen wat uit dus niet schrikken als ik me niet direct meld op dag 1 haha!
Lieve meiden, ff ego. Gisteravond zijn mn vliezen gebroken. Lig in z'huis aan de weeenremmers en mag niet meer lopen. Hopen dat ie nog ff blijft zitten. Ben best wel beetje bang.

Op mn BB lastig alles bij te lezen en actief te reageren, maar hou jullie op de hoogte.
Lieve MissS meid wat schrikken zeg! Dat hadden we niet afgesproken! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent en hoopt dat jullie mannetje nog even lekker blijft zitten! Hebben ze in het zh iets gezegd over de verwachting? Kan bedrust er voor zorgen dat het nog weken duurt? Ik dacht dat bij gebroken vliezen je binnen 74 moest bevallen?

Ik denk aan je lieve missS, ik duim dat de kleine man nog even binnen blijft en door mag groeien...

Thanks lieve Elsie! T ziet er naar uit dat jij niet voor mij bent met bevallen Hoe we het gister begrepen is het een hoge breuk. Onder waar het hoofdje ligt is nog dicht. Hoop dat iemand dit wat zegt. Ben gister dus niet helemaal leeggelopen. Ze hopen het nog tot wk 34 of langer te rekken, maar veel langer zal t niet worden denken ze. Verder krijg ik elke 12 uur een prik in mn kont en voel ik me ff heeeeel zielig, want voelde me de afgelopen week heel goed met mijn 3 daagse werkweek en verlof in het uitzicht
Visils, hoe is het nu? Hebben jullie wel een beetje een goede nacht gehad? Pittig hè als ze maar blijven huilen.. Maar je doet het hartstikke goed!

Aju, wat fijn dat het beter gaat met S en dat jullie weer een beetje slaap krijgen! En zielig die pukkeltjes/ eczeem... Geen ervaring mee maar het is wel sneu als je ziet dat ze er last van heeft.. Hopelijk helpt de vette zalf!

Enne, ik wil best binnenkort op kraamvisite komen hoor zullen we een date gaan maken?

Rammel, heerlijk om even van je te lezen! Lekker genieten met kleine R!

Nic, wat heerlijk hoe ontspannen je klinkt, ik heb er nu al alle vertrouwen in dat jij een super bevalling gaat hebben!

Ivetje, veel plezier vandaag! Leef je uit

googlette, heerlijk toch dat het zo goed gaat met T! Kan me je angst om het hardop te zeggen goed voorstellen maar niet ieder kindje hoeft "iets" te hebben hè? Geniet er maar gewoon lekker van! En wat super dat je een goed gevoel bij de gastouder had, geeft toch ook weer rust!

Oja aju, alle adviezen zijn vast goed bedoeld, of ze nu van schoonouders komen of van het cb, belangrijkste is dat jij doet wat voor jou goed voelt en je niks aan laat praten!

Gister hier toch barslechte rug/ bekken doordat het hele camping avontuur natuurlijk veel te veel was dochter ook nog eens om 6.30 al

wakker, pfff dus gister op tijd weer de boel in gepakt en naar huis.

Gisteravond man ziek geworden, dus allebei slecht geslapen en dochter vandaag ook al weer om 6 uur wakker terwijl ze er gister (te) laat in lag...

Zal dus wel een gezellig dagje worden hier
Miss, wat schrikken! Gelukkig ben je in goede handen. Jeetje zeg... Weet niet zo goedwat te zeggen, maar duim voor je dat je mannetje nog even in je buik blijft zitten.

Wilde net reageren op jou vraag over hypnobirth, dat ik eigenlijk geen antwoord voor je hebt. Ik kreeg een foldertje bij de verloskunidgepraktijk en heb daarna gegoogled... Hebben ook nog geen oefeningen gedaan, komt a.s. Woensdag pas. Dus mijn tip voor nu is... Laat het los (en oh, wat lijkt me dat vreselijk moeilijk voor je nu). Vertrouw op jezelf en op je baby, je lijf kan dit!

Gelukkig Designed, wat een opluchting dat het een goede mammografie is.

Visils: hoop dat je kleintje snel weer lekker in zijn vel zit.

Aju, hoop dat de zalf snel werkt. Jeuk is zo vervelend.

Alweer 37 weken nic, het gaat snel!

Hier: gezellige vrije dagen gehad, maar oh dat maagzuur. Loop de hele de te boeren (haha) en dat brandende gevoel... Jakkes... Ga morgen dat vloeibare spule kopen wat jullie als tip gaven.

Verder was het echt leuk en geniet ik inmiddels meer van het zwanger zin, heb meer energie, voel me fijner en vrolijker. Eindelijk!
Nou ik vind je ook heel Zielig hoor! Zit toch niemand op te wachten! Dus eigenlijk is het een klein beetje als de " scheur" waar we het laatst met Nic over hadden en kan vruchtwater zichzelf weer aanvullen toch? Hoe dan ook erg spannend allemaal hoor!

Als je nou wat dichterbij woonde kwam

ik je wel opvrolijken in het zh

jij krijgt dus gewoon een juni kindje! ( hopelijk geen mei kindje..) dan heb je wel een lange zomer voor je. Hopelijk is het een sterk ventje en komt het gewoon helemaal goed.. En juni kindjes zijn heel leuk, zei zij die over 3 weken jarig is
Nou miss, je mag je best jezelf best zielig vinden, het is niet niks wat ee gebeurt nu. En wat je zegt, je ging juist zo'n lekker periode in, dit was niet de bedoeling... (sowieso niet)... Maar kop op hoor meid! Nog een
Jeetje miss, dat is schrikken! Ik duim voor je dat jullie mannetje nog lang blijft zitten

Oppassende man...uhm ja, haha bedoel het ook eigenlijk niet echt zo. We noemen het ook geen papa-dag, vind dat ook verschrikkelijk :P maar wist ff niet hoe ik het anders moest neerzetten. Mijn man was thuis! Zo dan

Hier slechte nacht. Noor is wel 4 keer "wakker" geworden en ze licht anders te kreunen dan normaal. Meer zoals ze deed na de prikjes de laatste keer. Ga zo ff de temperatuur meten en neem ig paracetamol zetpilletjes mee. Het zullen toch niet al tandjes kunnen zijn? Heb gisteren wel ff snel gevoeld, toen ze zo lag te huilen maar heb niks gevoeld. Al weet ik ook niet precies wat ik moet voelen. Nou ja, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter dan vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven