Licht streepje en nu?
woensdag 8 juli 2015 om 14:57
Een streep is een streep! Gefeliciteerd!
Wacht nog een paar dagen af tot hij wat donkerder wordt. Zoek een verloskundigenpraktijk en bel op voor een afspraak en een intake. Meld je huisarts dat je zwanger bent, maar dit is slechts een mededeling voor de huisarts.
Wil je meedoen met moeders voor moeders, dan kun je vanaf 6.5 weken zwanger meedoen.
Verder foliumzuur blijven slikken, veel drinken, goed eten (vis!) en nu is het vooral wachten en blij zijn!
Wacht nog een paar dagen af tot hij wat donkerder wordt. Zoek een verloskundigenpraktijk en bel op voor een afspraak en een intake. Meld je huisarts dat je zwanger bent, maar dit is slechts een mededeling voor de huisarts.
Wil je meedoen met moeders voor moeders, dan kun je vanaf 6.5 weken zwanger meedoen.
Verder foliumzuur blijven slikken, veel drinken, goed eten (vis!) en nu is het vooral wachten en blij zijn!
woensdag 8 juli 2015 om 14:58
woensdag 8 juli 2015 om 15:00
Een licht streepje betekend gewoon dat je zwanger bent maar er staat meestal een tijd op na welke de test niet meer betrouwbaar is. Bv na 5 minuten aflezen, maar na 15 minuten iet meer. Dat staat er vast niet zonder reden dus kan er denk ik een onterecht streepje komen. Staat er zo iets in je gebruiksaanwijzing?
Edit: denk trouwens dat die 2 minuten niks uit maakt, maar dat als er na 20 minuten nog een streep komt het niks hoeft te betekenen.
Edit: denk trouwens dat die 2 minuten niks uit maakt, maar dat als er na 20 minuten nog een streep komt het niks hoeft te betekenen.
anoniem_228585 wijzigde dit bericht op 08-07-2015 15:02
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
woensdag 8 juli 2015 om 15:01
woensdag 8 juli 2015 om 15:08
woensdag 8 juli 2015 om 15:12
woensdag 8 juli 2015 om 15:14
Ja schijnt minder gevoelig te zijn maar die vage streepjes schieten ook niet op.
Maar aangezien je al ongesteld had moeten worden dan kan je die test gewoon doen. Ik testte namelijk 4 dagen voor mijn NOD positief met clearblue. Gek trouwens dat ze zeggen dat het bestand te groot of te klein is. Is mij nog niet gebeurd bij http://uploadenfoto.nl/
Maar aangezien je al ongesteld had moeten worden dan kan je die test gewoon doen. Ik testte namelijk 4 dagen voor mijn NOD positief met clearblue. Gek trouwens dat ze zeggen dat het bestand te groot of te klein is. Is mij nog niet gebeurd bij http://uploadenfoto.nl/
woensdag 8 juli 2015 om 15:27
De volgende test in ieder geval in de ochtend doen, dat zou het beste resultaat moeten geven (volgens de gebruiksaanwijzingen). En kijk na of er iets staat over na welke tijd je en niet meer naar mag kijken. Staat me echt bij dat dat bij mij zo was, na 5 min kijken en na 15 min geen betrouwbaar resultaat meer of iets in die trant. Dus dan zou na 15 dat lichte streepje niks betekenen, maar als die er eerder al is wel. Succes!
woensdag 8 juli 2015 om 15:29
woensdag 8 juli 2015 om 15:30