Licht streepje en nu?

08-07-2015 14:54 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten!😊🔒
Is na 7 minuten aflezen niet te laat? Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Gefeliciteerd, wat leuk!

Gewoon even een verloskundige bellen en zij zullen je vast verder kunnen helpen.
5 minuten vandaar mijn vraag!☺
Een streep is een streep! Gefeliciteerd!

Wacht nog een paar dagen af tot hij wat donkerder wordt. Zoek een verloskundigenpraktijk en bel op voor een afspraak en een intake. Meld je huisarts dat je zwanger bent, maar dit is slechts een mededeling voor de huisarts.

Wil je meedoen met moeders voor moeders, dan kun je vanaf 6.5 weken zwanger meedoen.

Verder foliumzuur blijven slikken, veel drinken, goed eten (vis!) en nu is het vooral wachten en blij zijn!
Dan zou ik een ander merk test halen en nogmaals proberen. Na 7 minuten kun je ze dus volgens hun eigen gebruiksaanwijzing niet meer als betrouwbaar beschouwen.
Leuk! Ik zou ook ff bellen en dan weet je het in ieder geval zeker!
http://uploadenfoto.nl/

je foto hier even uploaden en dan hier plakken. Kunnen we meekijken
Gefeliciteerd! Een streep is een streep. Mijn vage streepje ligt nu boven te tukken
Een licht streepje betekend gewoon dat je zwanger bent maar er staat meestal een tijd op na welke de test niet meer betrouwbaar is. Bv na 5 minuten aflezen, maar na 15 minuten iet meer. Dat staat er vast niet zonder reden dus kan er denk ik een onterecht streepje komen. Staat er zo iets in je gebruiksaanwijzing?

Edit: denk trouwens dat die 2 minuten niks uit maakt, maar dat als er na 20 minuten nog een streep komt het niks hoeft te betekenen.
anoniem_228585 wijzigde dit bericht op 08-07-2015 15:02
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Gefeliciteerd!

Ik had een test die je alle kanten op moest bewegen, in het goede licht en goed kijken, en dan zag je een heel licht streepje. Maar ik was toch echt zwanger, nu 11 weken.

Doe de komende dagen nog een paar testen, 1 per ochtend. Als het goed is wordt de streep steeds duidelijker.
De streep komt pas na 7 minuten ipv binnen de 5 minuten afleestijd!

Laat TO eerst nog even voor de zekerheid een andere, meer gevoelige test doen (bijvoorbeeld Clear Blue met afleesscherm), ipv haar nu al te feliciteren.
Ja ik had eerst ook een licht streepje en heb de dag erna de clearblue met afleesscherm gedaan en ben nu 23 weken zwanger.

Dus ik zou inderdaad ook zo'n clearblue halen..
Binnen 5 minuten zie je niks? Dan zou ik de komende dagen nog testen, om de dag ofzo. Als hij dan wel binnen de tijd komt kun je de verloskundige bellen. De meesten krijgen al snel een vroege echo, ik met 6 weken.
Haha de meningen zijn verdeeld! Ik zelf denk ook dat 1/2 minuten niet veel uitmaakt..en geduld is een schone zaak,maar zit niks anders op! Bedankt voor jullie reacties en zou heel graag foto plaatsen maar zegt dat bestand te klein of te groot is😞
Cb schijnt minder gevoelig te zijn toch?
Als t een streep is een felicitatie. Maar met een lange cyslus ben je niet ineens 7 weken hoor. Dat lijkt wel gerekend van je eerste dag menstruatie maar dan is je eisprong vaak later dus wordt je automatisch gecorrigeerd bij echo s. Zou uitgaan van 4 weken net zo n lichte streep
Klopt mow ik zeg het verkeerd! 👍
Ja schijnt minder gevoelig te zijn maar die vage streepjes schieten ook niet op.

Maar aangezien je al ongesteld had moeten worden dan kan je die test gewoon doen. Ik testte namelijk 4 dagen voor mijn NOD positief met clearblue. Gek trouwens dat ze zeggen dat het bestand te groot of te klein is. Is mij nog niet gebeurd bij http://uploadenfoto.nl/
En dankje, een streep is het sowieso! 😀
Hij zegt het toch echt,liet zelf ook liever de foto wel zien natuurlijk! Oké,dan wordt het toch alvast een cb! Thanks
De volgende test in ieder geval in de ochtend doen, dat zou het beste resultaat moeten geven (volgens de gebruiksaanwijzingen). En kijk na of er iets staat over na welke tijd je en niet meer naar mag kijken. Staat me echt bij dat dat bij mij zo was, na 5 min kijken en na 15 min geen betrouwbaar resultaat meer of iets in die trant. Dus dan zou na 15 dat lichte streepje niks betekenen, maar als die er eerder al is wel. Succes!
quote:Maaj9 schreef op 08 juli 2015 @ 15:17:

Hij zegt het toch echt,liet zelf ook liever de foto wel zien natuurlijk! Oké,dan wordt het toch alvast een cb! ThanksDie zijn enorm duur. Test zaterdag nog eens met de 2 voor 5 euro. Je wordt niet méér zwanger van veel testen he?
Vraag de HA. Vertel dat je vermoed zwanger te zijn gezien de test uitkomst en dat je nu toch officiële bevestiging wilt. Hoor je vanzelf wat die adviseert.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Snap ik doreia.. maar na 13 maanden'proberen'lijkt het nu wel erg dichtbij en dan duurt iedere dag lang!.. ik snap dat jullie geen glazen bol hebben,maar misschien wel ervaring! 😊 bedankt allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven