Lou, Miq (Mic, Mik) of iets anders...?
zaterdag 29 december 2018 om 17:06
zaterdag 29 december 2018 om 17:09
Absoluut Lou.
Als je al voor de voorkeur van je man zou gaan, ga dan alsjeblief voor Mik met een K.
Mic met een C lijkt mij eerder een afkorting van micro (klein, of zo'n ding waardoor je zingt) en met een Q vind ik het al helemaal niets.
Als je al voor de voorkeur van je man zou gaan, ga dan alsjeblief voor Mik met een K.
Mic met een C lijkt mij eerder een afkorting van micro (klein, of zo'n ding waardoor je zingt) en met een Q vind ik het al helemaal niets.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 17:10
40.76% gewijzigd
zaterdag 29 december 2018 om 17:12
Ja ik vind met een q ook net iets te exotisch zelf denk ik.
Mijn voorkeur gaat uit naar Lou.
Thanx
zaterdag 29 december 2018 om 17:13
In je mik stoppen, krentemik.... ik zou het een kind niet aan doen. Maar ja bij Sep moet ik aan siepel denken
zaterdag 29 december 2018 om 17:19
zaterdag 29 december 2018 om 17:21
zaterdag 29 december 2018 om 17:22
Mik is de ruimte tussen je benen, helemaal bovenaan. Alhoewel hij langs daar wel ter wereld komt, hoeft daar in mijn ogen niet naar verwezen te worden!
Maar wat vind je van Stig?
Vind ik persoonlijk een zeer mannelijke naam, het allitereert met Sep, het is kort, krachtig en ook iets meer 'anderstalig' zoals Jur.
Ik wens je een goede bevalling en een wolk van een baby. En laat horen wat je van onze naamkeuzes vindt he!
Vind ik persoonlijk een zeer mannelijke naam, het allitereert met Sep, het is kort, krachtig en ook iets meer 'anderstalig' zoals Jur.
Ik wens je een goede bevalling en een wolk van een baby. En laat horen wat je van onze naamkeuzes vindt he!
zaterdag 29 december 2018 om 17:24
Jaaa dat doe ik hoor!!mammezel schreef: ↑29-12-2018 17:22Mik is de ruimte tussen je benen, helemaal bovenaan. Alhoewel hij langs daar wel ter wereld komt, hoeft daar in mijn ogen niet naar verwezen te worden!![]()
Mik valt voor mij al een beetje af...
Stig.... gaan we over na denken. Ik schrijf het niet meteen af.
Thanx!
zaterdag 29 december 2018 om 17:44
zaterdag 29 december 2018 om 17:45
Per, Kes, Tije, Len,