Na innesteling veeel pijn

11-01-2020 16:38 80 berichten
Hoi,

Gisteren heb ik wsl een innestelingsbloeding gehad. Sinds dien ontzettende pijn in mijn linker onderbuik en been.

Is dit normaal na zo'n innesteling?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nou in hemelsnaam weten, dat je een innestelingsbloeding had?
hannaa45 schreef:
11-01-2020 16:41
Hoe kun je nou in hemelsnaam weten, dat je een innestelingsbloeding had?
Lijkt me wel toch? Druppel bloed verloren en er na niets meer. Ook symptomen sinds dien! Herken het van de vorige zwangerschap
ontzettend veel pijn
nee das niet normaal
Heb je al een test gedaan? Voor hetzelfde geldt heb je gewoon griep.
Carpe-diem93 schreef:
11-01-2020 16:42
Lijkt me wel toch? Druppel bloed verloren en er na niets meer. Ook symptomen sinds dien! Herken het van de vorige zwangerschap
Geen ervaring, en nogal vergezocht zo op je klachten zitten zeg, maar in mijn optiek klinken je klachten meer als een ovulatie of de start Van je menstruatie. Ik heb dan altijd die kramp die je beschrijft.
Nou, ik zou me dan eerder zorgen maken dat er iets anders aan de hand was dan ‘pijn na een innestelingsbloeding’. Maar een klein deel van de zwangerschappen heeft dat überhaupt, en flinke pijn hoort er zeker niet bij.

Als de pijn aanhoudt, zou ik daar toch maar even naar laten kijken.
JonathanStrange schreef:
11-01-2020 16:44
Geen ervaring, en nogal vergezocht zo op je klachten zitten zeg, maar in mijn optiek klinken je klachten meer als een ovulatie of de start Van je menstruatie. Ik heb dan altijd die kramp die je beschrijft.
Verlies je dan ook bloed? Ik wel zulke pijn met ovulatie idd.

Maar nooit bloed verloren, 2 druppels. Vorige zwangerschap had ik vanaf innestelingsbloeding ook misselijkheid wanneer mijn maag leeg was ed.
ExodusRedux schreef:
Als je gisteren een innesteling hebt gehad, is de test nog negatief. Innesteling moet eerst helemaal rond zijn, weefsel moet genoeg Hcg aan gaan maken. Dat duurt nog wel even.
ExodusRedux schreef:
Yesss wel gedaan. Negatief maar heeft ook weinig zin zo snel na een innesteling, als het dit was
nausicaa schreef:
11-01-2020 16:45
Nou, ik zou me dan eerder zorgen maken dat er iets anders aan de hand was dan ‘pijn na een innestelingsbloeding’. Maar een klein deel van de zwangerschappen heeft dat überhaupt, en flinke pijn hoort er zeker niet bij.

Als de pijn aanhoudt, zou ik daar toch maar even naar laten kijken.
Waar denk je dan zelf aan? Ik hou het in de gate. Als het niet over gaat, ff naar de huisarts
Je bent er maar veel mee bezig zeg.
leolux schreef:
11-01-2020 16:49
Je bent er maar veel mee bezig zeg.
Klopt. Na gisteren helemaaaaaal..
Carpe-diem93 schreef:
11-01-2020 16:48
Waar denk je dan zelf aan? Ik hou het in de gate. Als het niet over gaat, ff naar de huisarts
Niks specifieks, maar als je bloed verliest en dan ineens veel pijn hebt, zou ik me eerder zorgen maken dan blij denken zwanger te zijn.
Alweer een nieuw topic :-o
Maar nog even on topic:
Nee, lijkt me niet normaal.
Druppel bloed kan ook bij ovulatie, komt door de kracht waarmee het follikel waar het eitje in zat open is gebarsten.
Dat bloed irriteert je buikvlies en je darmen en kan vreselijk pijn doen.

Weet je of je ovulatie al geweest is dmv een test of temperaturen? Hoeveel dagen ben je in dat geval na je eisprong nu?

Maar hou het in de gaten, want als je zeker weet dat je ovulatie al een tijdje terug geweest is kan bloed en pijn ook op een bbz wijzen.
Of je wordt wat eerder ingesteld door een mislukte innesteling, kan ook nog.

Kortom: bloed en krampen tussendoor in je cyclus kan van alles betekenen nog.
En dan met droge ogen schrijven dat je er niet echt mee bezig bent een dag geleden :rofl:
Carpe-diem93 schreef:
11-01-2020 16:47
Yesss wel gedaan. Negatief maar heeft ook weinig zin zo snel na een innesteling, als het dit was

Je bent op 24 december voor het laatst ongesteld geweest, op 31 december voor het laatst seks gehad en je denkt op 6 januari je ovulatie te hebben gehad. Waarom denk je dat je zwanger bent, die kans is namelijk nihil.
nerdopviva schreef:
11-01-2020 16:55
Je bent op 24 december voor het laatst ongesteld geweest, op 31 december voor het laatst seks gehad en je denkt op 6 januari je ovulatie te hebben gehad. Waarom denk je dat je zwanger bent, die kans is namelijk nihil.
Dit inderdaad

Waarom ben je er zo obsessief mee bezig? Echt niet gezond hoor.
Oh wacht jij bent het, van dat eerdere topic.
Een druppel bloed kan ook komen na vrijen bijvoorbeeld hè...
Ik vind je wel erg obsessief er mee bezig, om eerlijk te zijn. Elke dag testen gaat je ook echt niet helpen.

Een innestelingsbloeding heb ik wel eens gehad maar ik kon het echt pas achteraf dan pas benoemen, omdat ik vaak dacht eerder al ongesteld te worden.

Met een positieve ovulatietest rond 6 januari en een volle week daarvoor voor het laatst seks zou ik er gewoon vanuit gaan dat het deze maand niet raak kan zijn.
En volgende keer meer tests doen voor je ei, zodat je het zeker weet! Één ovulatietest heb je niets aan helaas...
Bij een ovulatie kan er ook vocht in de buikholte komen, dat kan enorm veel pijn doen. Maar als je het niet vertrouwd zou ik de huisarts bellen.
Naatje2000 schreef:
11-01-2020 17:00
En volgende keer meer tests doen voor je ei, zodat je het zeker weet! Één ovulatietest heb je niets aan helaas...

Ik zou TO vooral adviseren meer seks te hebben. Het lijkt wel of ze dat een beetje vergeet met al dat testen, zorgen maken en topics openen.
nerdopviva schreef:
11-01-2020 17:02
Ik zou TO vooral adviseren meer seks te hebben. Het lijkt wel of ze dat een beetje vergeet met al dat testen, zorgen maken en topics openen.
Ook dat.
Als je om de dag seks hebt je hele cyclus door zit je altijd goed.
Maar gokken wanneer je ei komt als je cyclus onregelmatig is, is ook niet handig, vandaar die tip.

TO ik maak me wel een beetje zorgen hoe dit gaat met jou als het dit keer een half jaar of langer duurt voordat je zwanger wordt...we kunnen je nu al bijna opvegen!
Naatje2000 schreef:
11-01-2020 17:06
Ook dat.
Als je om de dag seks hebt je hele cyclus door zit je altijd goed.
Maar gokken wanneer je ei komt als je cyclus onregelmatig is, is ook niet handig, vandaar die tip.

TO ik maak me wel een beetje zorgen hoe dit gaat met jou als het dit keer een half jaar of langer duurt voordat je zwanger wordt...we kunnen je nu al bijna opvegen!
De enige vraag die ik stelde was of pijn na innesteling normaal is.
Ik heb al eens eerder een zwangerschap gehad en dat ging prima. Nooit obsessie of zo gehad hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven